Huiskamer
LostJellyfish83
03-01-2023 om 13:37
Auwereel schreef op 03-01-2023 om 13:34:
[..]
Ik heb nog twee leveranciers, dat snap ik nog een beetje al vind ik het nog vervelend. Maar 2 pakjes lego, dat klinkt als dezelfde leverancier.
Klopt idd, dus de logica ontgaat mij volledig.
watertoren
03-01-2023 om 14:27
Mijn zoon had een doos met vloeistof besteld voor zijn bio ethanol haard. De ene helft werd bij hem thuis afgeleverd en de rest bij de Hema. Zo raar.
Cookielover
03-01-2023 om 14:52
Mug schreef op 03-01-2023 om 13:07:
[..]
Ik ook niet, ik hou van appjes 😁
Ik ook! ‘Zelfs’ mijn moeder van bijna 83 appt graag, maar die is dan ook dol op alles wat nieuw is 😁
Cookielover
03-01-2023 om 14:54
Auwereel schreef op 03-01-2023 om 13:08:
Een heel klein irritatiefactortje, maar toch. Bestel 2 dingen bij Bol, allebei vandaag besteld voor 23:59, morgen in huis. Behalve dan dat het waarschijnlijk overmorgen wordt voor 1 van die dingen, de andere komt wel morgen aan. Dus nu moet ik 2 dagen achter mijn voordeur in de aanslag moet zitten om die pakjes op te vangen.
Ik vind dat zo irritant dat ik amper nog online bestel en (weer) liever naar de winkels ga. Al kost dat ook weer tijd, maar ja.
Cookielover
03-01-2023 om 14:55
Zilver_gray schreef op 03-01-2023 om 13:09:
Laat ik dan ook een duit in het "app zakje" doen; ik heb liever contact via de app dan uitleggen in een telefoongesprek hoe het met me gaat (de laatste tijd ronduit kut, mischien daarom)
Als je van je af wil schrijven: mijn pb staat altijd open. Dan weet je dat
Zilver_gray
03-01-2023 om 15:09
Cookielover schreef op 03-01-2023 om 14:55:
[..]
Als je van je af wil schrijven: mijn pb staat altijd open. Dan weet je dat
![]()
Laiverd!
LostJellyfish83
03-01-2023 om 15:18
Cookielover schreef op 03-01-2023 om 14:52:
[..]
Ik ook! ‘Zelfs’ mijn moeder van bijna 83 appt graag, maar die is dan ook dol op alles wat nieuw is 😁
Leuk is dat he! Mijn oude schoonmoeder van bijna 90 kocht laatst weer een nieuwe ipad en zit alles online te doen: social media, spelletjes, appjes... ze weet het zowat beter dan ik 😂 Ik vind dat geweldig.
Yumi
03-01-2023 om 15:46
Mama-Inge schreef op 03-01-2023 om 11:53:
[..]
Zelfs dat niet eens. Schoonmoeder vroeg op Facebook of ik de dag had die ik verwacht had, mijn korte antwoord was dan ook: nee. Wil ze meer weten mag ze bellen
Mijn broer ook niets, ik bel hem elk jaar op zijn verjaardag. Afgelopen jaar was hij aan het mopperen dat ik hem overdag ook wel had kunnen bellen (dan is hij aan het werk en bel ik 's avonds) Maar hij heeft mij (mijn man en onze kinderen ook) nog nooit gebeld voor een verjaardag
Ben er wel klaar mee dat alle sociale contacten altijd vanuit mij moeten komen en dat anderen nooit eens een keer spontaan zelf kunnen reageren naar mij toe
Dat heb ik dus ook, iemand jarig een vervelende dag of een ziekenhuisbezoek, ik bel om te feliciteren, vraag of ik kan helpen of hoe de dag is verlopen. Andersom komt er (te) weinig terug.
Lees dat veel forum lezers liever een app hebben, dan een telefoongesprek.
Even een voorbeeld, ik probeer iemand te bellen om te vragen hoe de uitslag was onderzoek ziekenhuis. Ze was hier erg nerveus voor en heb haar angsten uitgebreid te horen gekregen...ze wou duidelijk haar verhaal kwijt en dan is bellen geen probleem. Nu neemt ze de telefoon niet op en appt dat alle uitslagen goed zijn. Zelf moest ik in dezelfde week voor onderzoek naar het ziekenhuis, de uitslag was gelukkig goed, maar niemand van mijn vrienden die even kan bellen of appen...
Yumi
03-01-2023 om 15:52
Mug schreef op 03-01-2023 om 12:00:
de wachttijd voor de Eneco app is meer dan een uur?? Wat is dat nou weer voor onzin...
Heb ik laatst ook gehad bij Vattenfall, het voordeel was dat ik tijdens het wachten al mijn was heb weggestreken
Yumi
03-01-2023 om 15:57
stokstaart schreef op 03-01-2023 om 12:37:
[..]
Ja zeker. Maar ik voel me al een aansteller en dit helpt gewoon niet. En hij weet dat ook. Hij weet de reden dat ik het onwijs lastig vind om te minderen in uren. Dus eigenlijk ben ik best boos.
Ik lees weleens een bericht van jou over je long covid, ken je verder niet, maar 1 ding weet ik wel... jij bent geen aansteller, want als er iemand moeite heeft met minder dan ben jij het
Sterkte!
Mama-Inge
03-01-2023 om 16:18
Yumi schreef op 03-01-2023 om 15:46:
[..]
Dat heb ik dus ook, iemand jarig een vervelende dag of een ziekenhuisbezoek, ik bel om te feliciteren, vraag of ik kan helpen of hoe de dag is verlopen. Andersom komt er (te) weinig terug.
Lees dat veel forum lezers liever een app hebben, dan een telefoongesprek.
Even een voorbeeld, ik probeer iemand te bellen om te vragen hoe de uitslag was onderzoek ziekenhuis. Ze was hier erg nerveus voor en heb haar angsten uitgebreid te horen gekregen...ze wou duidelijk haar verhaal kwijt en dan is bellen geen probleem. Nu neemt ze de telefoon niet op en appt dat alle uitslagen goed zijn. Zelf moest ik in dezelfde week voor onderzoek naar het ziekenhuis, de uitslag was gelukkig goed, maar niemand van mijn vrienden die even kan bellen of appen...
Iedereen is voor mijn gevoel nogal met zichzelf bezig en dat is sinds corona alleen maar erger geworden heb ik het idee.
Met sommige mensen had ik, behoorlijk veel contact, zag een aantal bijna dagelijks, nu amper meer
Treurniet
03-01-2023 om 16:25
Auwereel schreef op 03-01-2023 om 13:08:
Een heel klein irritatiefactortje, maar toch. Bestel 2 dingen bij Bol, allebei vandaag besteld voor 23:59, morgen in huis. Behalve dan dat het waarschijnlijk overmorgen wordt voor 1 van die dingen, de andere komt wel morgen aan. Dus nu moet ik 2 dagen achter mijn voordeur in de aanslag moet zitten om die pakjes op te vangen.
Volgende keer naar afhaalpunt sturen, in 1 keer ophalen.
Treurniet
03-01-2023 om 16:28
Dolfje schreef op 03-01-2023 om 16:26:
Grrr stopweek van de pil en nu al de hele dag koppijn.
Daarvoor nam ik altijd vitamine B2, hielp goed. Zie Google voor meer info.
Auwereel
03-01-2023 om 19:39
Treurniet schreef op 03-01-2023 om 16:25:
[..]
Volgende keer naar afhaalpunt sturen, in 1 keer ophalen.
Moet ik eens even kijken hoe dat in te stellen is en waar mijn afhaalpunt zit. Ik heb al 3 afhaalpunten in mijn wijk waar ik regelmatig langs ga.