Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lollypopje schreef op 15-10-2022 om 11:01:

Dat ik sinds mijn medicatie meer snaai, terwijl ik dat al een jaar behoorlijk goed onder controle had

FB-IMG-1665823986968.jpg

Sorry maar

Mijn hoofd doet dat ook.

Zo herkenbaar, mijn lijf schreeuwt soms om eten dat het beslist niet nodig heeft. Als ik ga luisteren naar mijn lichaam, kom ik in minder dan geen tijd aan!

Dat schreeuwen naar onnuttig eten schijnt ook samen te hangen met slechter slapen. Beter slapen is minder zeurend lijf met behoefte aan veel of zoet eten 

Auwereel schreef op 15-10-2022 om 12:37:

Zo herkenbaar, mijn lijf schreeuwt soms om eten dat het beslist niet nodig heeft. Als ik ga luisteren naar mijn lichaam, kom ik in minder dan geen tijd aan!

Dat schreeuwen naar onnuttig eten schijnt ook samen te hangen met slechter slapen. Beter slapen is minder zeurend lijf met behoefte aan veel of zoet eten

Ah! Dat verklaart wel mijn eetgedrag de laatste tijd 😅 ik slaap echt maar een paar uurtjes per nacht afgelopen weken en wil alleen maar eten de hele dag door!

Zo herkenbaar dat plaatje, Lollypop 😁 wel enorm vervelend dat het door medicatie veroorzaakt wordt! Helpt de medicatie verder wel..?

HAHA!wait..what schreef op 15-10-2022 om 15:07:

[..]

Ah! Dat verklaart wel mijn eetgedrag de laatste tijd 😅 ik slaap echt maar een paar uurtjes per nacht afgelopen weken en wil alleen maar eten de hele dag door!

Zo herkenbaar dat plaatje, Lollypop 😁 wel enorm vervelend dat het door medicatie veroorzaakt wordt! Helpt de medicatie verder wel..?

Dat kan ik helaas nog niet zeggen, de bijwerkingen moeten nog verder overgaan. Dus het blijft afwachten

Lollypopje schreef op 15-10-2022 om 11:01:

Dat ik sinds mijn medicatie meer snaai, terwijl ik dat al een jaar behoorlijk goed onder controle had

FB-IMG-1665823986968.jpg

Ik vind het erg naar voor je....maar dat stripverhaaltje....

Voor mij wordt het vervangen door naturel ribbelchips.

Herfstappeltaart schreef op 15-10-2022 om 15:17:

[..]

Ik vind het erg naar voor je....maar dat stripverhaaltje....

Voor mij wordt het vervangen door naturel ribbelchips.

Bij mij vooral chocola en dat terwijl mijn darmen dat niet zo fijn vinden 🤦‍♀️

Maar dat stripje is geniaal

Dat er vlak naast me een auto toeterde, doe normaal joh.
Het was niet naar mij bedoeld, maar de buurvrouw die opgehaald werd. Bel aan idioot!

Mijn moeder. Ingewikkelde familiesysteem die zo gegroeid zijn en waar ik niet altijd afstand van kan nemen. Ben er mee bezig, maar soms ....
Ga een poosje afstand van haar houden. 

En ik heb heel erg trek in patat, maar ben gister al naar de Griek geweest. Geen zin om te koken en kinderen zijn moe, die hebben geen zin om te eten. Een combinatie die vraagt om patat 🤣🙈

TanSwallow86

TanSwallow86

15-10-2022 om 18:33

Eerst bij de Hema, daar kan je nog steeds je kont niet keren, hetzelfde bij Kruitvat, maar daar was ook een moeder met kinderwagen die midden in het pad stond, kom ik haar weer tegen bij de Zuivelhoeve, ook daar kan je je kont niet keren, wederom die kinderwagen midden in het pad en dan nog voorkruipen en een oude vrouw ook voorkruipen. 
Zo, niet mijn dag vandaag

Aan de nadelen van mijn kleine studio.. Geen fatsoenlijke oven om echt lekker te bakken, te kleine keuken en er moeten allemaal klussen gebeuren.

Afgelopen week 2 dagen niet kunnen douchen door nieuwe tegels in de badkamer. Hele huis overhoop, maar het is mooi geworden. Mijn huisbaas moest vanmiddag nog een kleine klus doen en zag dat mijn gordijnroede naar beneden was gezakt. 

Gelukkig heb ik jaloezieen hangen en een goed slaapmasker, maar irritant is het wel. Volgende week wordt het gefixt, maar daarvoor moet er heel veel verplaatst worden. 

Zitten we net lekker film te kijken gaat de telefoon. Man moet helaas opnemen want storingsdienst. De zoveelste storing van vandaag. Zo irritant, elke maand een hele week.

Ben mijn stem kwijt door het hoesten 

vrouw92 schreef op 15-10-2022 om 19:24:

Aan de nadelen van mijn kleine studio.. Geen fatsoenlijke oven om echt lekker te bakken, te kleine keuken en er moeten allemaal klussen gebeuren.

Afgelopen week 2 dagen niet kunnen douchen door nieuwe tegels in de badkamer. Hele huis overhoop, maar het is mooi geworden. Mijn huisbaas moest vanmiddag nog een kleine klus doen en zag dat mijn gordijnroede naar beneden was gezakt.

Gelukkig heb ik jaloezieen hangen en een goed slaapmasker, maar irritant is het wel. Volgende week wordt het gefixt, maar daarvoor moet er heel veel verplaatst worden.

Dan heb je een goede huisbaas volgens mij 😊. Nog nooit meegemaakt dat de huisbaas gordijnroedes goed gaat hangen. 

Dolfje schreef op 15-10-2022 om 21:10:

Zitten we net lekker film te kijken gaat de telefoon. Man moet helaas opnemen want storingsdienst. De zoveelste storing van vandaag. Zo irritant, elke maand een hele week.

Wow, dat is best lang… 

Hele nacht steeds wakker omdat vriend weer eens loopt te blaffen… en meteen een ergernis omdat het bij hem dan weer een paar weken gaat duren. Maar dat het bij hem langer duurt omdat ie rookt gaat er bij hem niet in. En dat ie meteen bij het eerste kuchje hoestdrank gaat lopen drinken is ook niet helpend… Ik hou van die eigenwijze drol maar nu erger ik me er even aan 😬.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.