Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


amarna schreef op 28-06-2026 om 17:04:

[..]

Bloedvlekken altijd met veel koud water uitspoelen.

Dat weet ik, is er goed uit gegaan hoor, maar ik wilde de broek aan vandaag. Daarom moest het etiketje eruit. 

wilde even rustig banen zwemmen, maar blonde bezoekster die tegen alles en iedereen praat en vooral blijft praten was er ook weer..

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Och jeetje wat naar! Is het ernstig? Veel sterkte 🍀

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Sterkte!! Hopelijk is het niet iets ernstigs 🤞🏼🌸

Yumi schreef op 28-06-2026 om 15:16:

[..]

Dat klinkt naar, heb je het gevoel teveel te hebben gedaan?

Rustig aan HAHA, het is nog steeds heet en je lichaam heeft het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad.

Nee, heb alleen maar alle bedden afgehaald en beddengoed opgehangen buiten. Veel meer dan dat heb ik niet gedaan vandaag 😅 maar het is wel echt heel warm natuurlijk! 

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Och jeetje, veel sterkte! 

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Sterkte 🍀

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Oei sterkte! Hopelijk valt t mee

sterkte Ted68

sterkte ted

Sterkte Ted 

sterkte ted 

De lange wachttijden voor er eens opgenomen wordt bij de HAP.

Auwereel schreef op 28-06-2026 om 15:39:

Ik erger me dood aan mijn nieuwe bril. Die heb ik in de winter gekocht en tevreden want ik zie er goed mee. Maar nu met hoogzomerse temperaturen blijft-ie naar beneden glijden en knijpt-ie mijn neus af. Druk ik m goed hoog op mijn neus, beslaat-ie en vlekt van het zweet van mijn wenkbrauwen.
Ik ben er al mee naar de opticien geweest, die heeft de bril bijgesteld en het deel dat op de neus zit, opgeruwd. Maar het blijft een warme bril die niet goed blijft zitten.
Ik denk dat ik toch een nieuwe bril wil, maar dat is een dure bril met mijn afwijking en het type glas dat ik wil. Of hopelijk is het glas over te zetten in een montuur dat wel goed bij mijn (brede) neus past.

Ik heb dat met mijn nieuwe zonnebril en heb van die antislip patches gekocht bij Ali. Werkt echt heel goed! Misschien ook iets voor jou?

61QudNkv6tL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg



Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.