Huiskamer
Kampeerder
28-06-2026 om 18:05
amarna schreef op 28-06-2026 om 17:04:
[..]
Bloedvlekken altijd met veel koud water uitspoelen.
Dat weet ik, is er goed uit gegaan hoor, maar ik wilde de broek aan vandaag. Daarom moest het etiketje eruit.
kerst
28-06-2026 om 18:11
wilde even rustig banen zwemmen, maar blonde bezoekster die tegen alles en iedereen praat en vooral blijft praten was er ook weer..
HAHA!wait..what
28-06-2026 om 18:26
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Och jeetje wat naar! Is het ernstig? Veel sterkte 🍀
Loulou39
28-06-2026 om 18:28
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Sterkte!! Hopelijk is het niet iets ernstigs 🤞🏼🌸
HAHA!wait..what
28-06-2026 om 18:28
Yumi schreef op 28-06-2026 om 15:16:
[..]
Dat klinkt naar, heb je het gevoel teveel te hebben gedaan?
Rustig aan HAHA, het is nog steeds heet en je lichaam heeft het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad.
Nee, heb alleen maar alle bedden afgehaald en beddengoed opgehangen buiten. Veel meer dan dat heb ik niet gedaan vandaag 😅 maar het is wel echt heel warm natuurlijk!
Kampeerder
28-06-2026 om 18:43
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Och jeetje, veel sterkte!
kerst
28-06-2026 om 18:44
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Sterkte 🍀
lientje69
28-06-2026 om 18:47
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Oei sterkte! Hopelijk valt t mee
BlairW
28-06-2026 om 21:13
Auwereel schreef op 28-06-2026 om 15:39:
Ik erger me dood aan mijn nieuwe bril. Die heb ik in de winter gekocht en tevreden want ik zie er goed mee. Maar nu met hoogzomerse temperaturen blijft-ie naar beneden glijden en knijpt-ie mijn neus af. Druk ik m goed hoog op mijn neus, beslaat-ie en vlekt van het zweet van mijn wenkbrauwen.
Ik ben er al mee naar de opticien geweest, die heeft de bril bijgesteld en het deel dat op de neus zit, opgeruwd. Maar het blijft een warme bril die niet goed blijft zitten.
Ik denk dat ik toch een nieuwe bril wil, maar dat is een dure bril met mijn afwijking en het type glas dat ik wil. Of hopelijk is het glas over te zetten in een montuur dat wel goed bij mijn (brede) neus past.
Ik heb dat met mijn nieuwe zonnebril en heb van die antislip patches gekocht bij Ali. Werkt echt heel goed! Misschien ook iets voor jou?
