Huiskamer
Jujubee
12-04-2026 om 11:29
Kampeerder schreef op 12-04-2026 om 11:25:
[..]
Tja, de weg is ook van hen. En als iedereen een beetje meebeweegt dan past er veel verkeer over die weg.
Natuurlijk, iedereen mag er fietsen. Maar ik zou het fijn vinden als ze gewoon een bel op de fiets gooien zodat ik weet dat ze eraan komen en me niet de pleuris schrik als ze weer eens voorbij komen stormen. Je schrikt je dood. Fatbikers idem dito. Maar die hoor je aankomen dankzij de motor.
Dolfje
12-04-2026 om 11:43
Herfstappeltaart schreef op 12-04-2026 om 11:26:
[..]
En de ene wielrenner is de andere niet....
Nee wij hebben vandaag dik 30 km gefietst en werden door verschillende groepen wielrenners ingehaald. De meesten zeggen niks of roepen " aan de kant" maar 1 groepje belde op tijd en zei meteen " 3" en de laatste riep " laatste".
Bakblik
12-04-2026 om 11:48
Dolfje schreef op 12-04-2026 om 11:43:
[..]
Nee wij hebben vandaag dik 30 km gefietst en werden door verschillende groepen wielrenners ingehaald. De meesten zeggen niks of roepen " aan de kant" maar 1 groepje belde op tijd en zei meteen " 3" en de laatste riep " laatste".
Mijn pelotonnetje is vandaag niet onderweg naar dat zouden die van mij kunnen zijn.
Ik krijg altijd veel drek over mij heen als ik zeg dat man en kinderen wielrennen voor de sport. Maar ze gedragen zich keurig. Alleen dat "paaltje" roepen doen ze wel. De voorste ziet dat paaltje en die 2 erachter niet, omdat de voorste het zicht blokkeert.
Zeggen met hoeveel je bent als de eerste inhaalt is prettig. Dan weet je hoeveel het er zijn een kan je er rekening mee houden.
oudmaarnognietkoud
12-04-2026 om 12:11
Yumi schreef op 11-04-2026 om 10:25:
[..]
Wow, dan moet er meer dan één familie knagers wonen, heb je dat niet eerder gemerkt?
Het was een grote flat met 120 bergingen. Aan die zak was niets te zien behalve dat er een knaaggaatje aan de onderkant zat. Ik merkte het pas toen ik de zak oppakte en er dus niets meer in zat.