Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Kampeerder schreef op 04-04-2026 om 20:26:

[..]

Echt? Dat je dan aan het einde over/tussen de struiken moet stappen? Is niet dat hier de voordeuren naast elkaar zitten.

Mijn kinderen die een huis-aan-huisblad hebben weggebracht kregen bij de start de regels dat dat niet was toegestaan.

Ik deed dat ook. Nooit aan gedacht dat dit aso zou zijn. Door die straat zo te lopen en de straat erna ook scheelde me dat 10 min totaal. Ik liep niet in de tuin natuurlijk maar over de tegels die er toch al lagen. 

De wijk haalde je nooit in de tijd die we volgens het hoofdbureau voor zou staan. Je liep (en ik denk nog steeds loopt) in je eigen tijd. Onbetaalde tijd dus. Moest je maar doorlopen was het antwoord altijd. Ik liep me de benen uit het lijf en ik wandelde toen al veel en op hoog tempo. 

En haalde je de tijd wel dan vonden ze op het hoofdbureau dat het blijkbaar dan nog nog wel sneller kon.... van die mensen zie zelf nog nooit oost hadden bezorgd. En de tijd van fietsen van depot naar de wijk werd ook niet meegeteld. 

1x sprak een bewoner me aan dat ze het niet meer wilde want ik kon wel eens naar binnen gluren. Ja want dat is ook echt wat mij ontzettend boeit, wat het mens allemaal uitspookte en wat er in huis stond... Niet gezegd natuurlijk. Dat huis toen maar steeds overgeslagen met lopen en omgelopen. Scheelde echt wel tijd als ik niet hoefde om te lopen bij haar.

Kampeerder schreef op 04-04-2026 om 20:26:

[..]

Echt? Dat je dan aan het einde over/tussen de struiken moet stappen? Is niet dat hier de voordeuren naast elkaar zitten.

Mijn kinderen die een huis-aan-huisblad hebben weggebracht kregen bij de start de regels dat dat niet was toegestaan.

Nee, dan niet hoor. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.