Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ginevra schreef op 09-03-2026 om 19:48:

[..]

In welk universum heeft een kat een baas?

[..]

Pardon, voetveeg

Citroengraag schreef op 09-03-2026 om 17:04:

Niet bedacht dat ik bij dit prachtige lenteweer de katten had moeten ontvlooien. Dus nu moet ik ook de woonkamer en de bank ontvlooien. De katten zijn 12 en 13, dus het is echt alleen aan mezelf te wijten.

Oeh, ik heb net vandaag vlooienspul gehaald voor 3 katten en 3 honden. 245 euro en een beetje was ik kwijt, niet grappig meer. Maar jouw berichtje verzacht de pijn in mijn portemonnee weer een beetje, ik was gelukkig op tijd 😅.

Daarom ontvlooi ik dus in de winter nooit en heb dan ook nooit last. Die prijzen zijn bizar! 

HAHA!wait..what schreef op 09-03-2026 om 19:45:

[..]

En is alles gelukt? 😉

Ik had echt een rotdag op het werk. Zat er helemaal niet lekker in 😅

Hahaha, ja ik heb alles gedaan (moest echt een schop onder m’n kont van mezelf 😅) En ik heb daarna zelfs nog anderhalf uur gelopen/gewandeld.

Alleen de vermoeidheid en het “net niet” gevoel zijn helaas wel gebleven, net als jij op je werk. Toch m’n dag niet…

Ik wens ons allebei voor straks een goede nachtrust en hopelijk morgen weer lekker fit voor een nieuwe dag 😁.

Wieder schreef op 09-03-2026 om 20:01:

[..]

Oeh, ik heb net vandaag vlooienspul gehaald voor 3 katten en 3 honden. 245 euro en een beetje was ik kwijt, niet grappig meer. Maar jouw berichtje verzacht de pijn in mijn portemonnee weer een beetje, ik was gelukkig op tijd 😅.

Vlooienspul voor € 245,- ? Voor hoeveel jaar zou ik bijna vragen  

Sjee, blij dat ik geen huisdieren meer heb!

Zoveel last van maagzuur.... blegh

[..]

Honden en katten leven allemaal in tempels. Alleen denken honden dat mensen de goden zijn, terwijl katten denken dat zij het zelf zijn!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.