Huiskamer
amarna
28-12-2025 om 11:51
Op 1 januari komt de hele schoonfamilie met alle kinderen, kleinkinderen en partners bij elkaar, ca. 25 personen. Dat feestje is sinds 2005 bij ons want grote woonkamer en dakterras om restanten vuurwerk af te steken. Wij kochten en betaalden altijd alles.
Nu is het voor het eerst bij zwager en schoonzus in hun grote appartement omdat mijn echtgenoot inmiddels invalide is.
En krijgen we dagelijks appjes van schoonzus of we van alles mee kunnen brengen. Zoals flessen wijn, koffie, stokbrood etc. Niet echt gemakkelijker (of goedkoper) voor ons geworden!
lientje69
28-12-2025 om 11:54
amarna schreef op 28-12-2025 om 11:51:
Op 1 januari komt de hele schoonfamilie met alle kinderen, kleinkinderen en partners bij elkaar, ca. 25 personen. Dat feestje is sinds 2005 bij ons want grote woonkamer en dakterras om restanten vuurwerk af te steken. Wij kochten en betaalden altijd alles.
Nu is het voor het eerst bij zwager en schoonzus in hun grote appartement omdat mijn echtgenoot inmiddels invalide is.
En krijgen we dagelijks appjes van schoonzus of we van alles mee kunnen brengen. Zoals flessen wijn, koffie, stokbrood etc. Niet echt gemakkelijker (of goedkoper) voor ons geworden!
Daar zou ik dan wel wat vinden. En weet ook niet of ik dan nog wel heen zou willen.
Dolfje
28-12-2025 om 12:03
lientje69 schreef op 28-12-2025 om 11:54:
[..]
Daar zou ik dan wel wat vinden. En weet ook niet of ik dan nog wel heen zou willen.
Eens en ik zou dat denk ik ook gewoon zeggen.
Auwereel
28-12-2025 om 12:06
lientje69 schreef op 28-12-2025 om 09:57:
Auwereel, dat probeer ik ook maar het lukt helaas meestal niet dan. Heb zelf het idee dat het is omdat ik te weinig fysieks doe. Normaal zorgde ik wel door flink veel te doen dat ik moe was , maar dat is nu niet haalbaar. Dank je voor je lieve compliment!
Broodjebrie, ook dat is een lastige. Heb vannacht de momenten dat ik wél sliep , de ene na de andere nachtmerrie gehad. Over idd werk maar ook de uitslag van de MRI. Die niet goed was en toen moest ik naar een verpleeghuis want mijn gezin kon niet meer voor mij zorgen. Wat natuurlijk niet klopt want dan zou ik naar een hospice gaan want ik ging dood.
Ook dit laatste slaat qua droom nergens op. Want ze zijn er vrijwel zeker van dat de bloedingen niet door een tumor veroorzaakt zijn, maar willen het uitsluiten voor ik met de bloedverdunner mag starten. Blijkbaar maak ik me onbewust toch zorgen over dat ik er nachtmerries van krijg.
Nou ja. Nieuwe dag ,nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken.
Nachtmerries, dat helpt natuurlijk ook niet, het zou best eens een beschermingsmechanisme kunnen zijn om te voorkomen dat je in slaap valt om zo nachtmerries te voorkomen...
amarna
28-12-2025 om 12:06
Dolfje schreef op 28-12-2025 om 12:03:
[..]
Eens en ik zou dat denk ik ook gewoon zeggen.
Ik ga er ook iets van zeggen want het is weliswaar altijd erg gezellig maar ze hebben het van ons overgenomen omdat dat voor ons gemakkelijker zou zijn.
Roos57
28-12-2025 om 12:23
amarna schreef op 28-12-2025 om 12:06:
[..]
Ik ga er ook iets van zeggen want het is weliswaar altijd erg gezellig maar ze hebben het van ons overgenomen omdat dat voor ons gemakkelijker zou zijn.
Kan het een financieel probleem zijn ?
Miepjecody
28-12-2025 om 12:38
kerst schreef op 28-12-2025 om 10:50:
Het enorme gebrek aan dag/zonlicht in deze wintermaanden. Zou het liefst op mijn bed blijven liggen.
Helaas ben ik het personeel van twee best veeleisende katten.
Dus ik sleep me straks naar de zonnebank.
Heb je een daglichtlampje?
lientje69
28-12-2025 om 12:51
Auwereel schreef op 28-12-2025 om 12:06:
[..]
Nachtmerries, dat helpt natuurlijk ook niet, het zou best eens een beschermingsmechanisme kunnen zijn om te voorkomen dat je in slaap valt om zo nachtmerries te voorkomen...
Dat zou ook nog kunnen ja.
Heeft uiteindelijk helaas niet geholpen maar toch.
Koettie
28-12-2025 om 12:55
Straks naar een theaterstuk voor kinderen, zonder kind. Schoonbroer speelt erin dus dacht ja is goed. Is het ruim een uur rijden allemaal, moeten de volle mep betalen en dus ruim uur heen en uur terug met mn schoonmoeder in de auto. Beetje spijt dat ik meega