Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan man, die elke keer de kinderen naar school brengt met de auto 
Ze hoeven niet weg gebracht kunnen prima fietsen en zijn al pubers, die redden zich wel 

Aan de bezuinigingen van de NPO. Alle leuke dingen stoppen, dan kijkt er straks helemaal niemand meer naar!

Ohhh iedereen op kantoor is aan het hoesten niet normaal

Aan mezelf, ik heb net een onbekend 06- nummer teruggebeld (ik verwacht een belangrijk telefoontje en ik had vanmorgen de oproep van dat nummer gemist). Nu zit ik in de zenuwen omdat ik niet weet of het erg is dat ik teruggebeld heb… er werd overigens niet opgenomen en de voicemail gaf ook geen naam.

Netherfield schreef op 26-11-2025 om 08:41:

Aan de bezuinigingen van de NPO. Alle leuke dingen stoppen, dan kijkt er straks helemaal niemand meer naar!

Ik ben blij dat kassa van de buis gaat. Kan die presentatrice echt niet uit staan, wat een naar mens om naar te luisteren. Elke keer die mening van haar er tussendoor ook, daar zit ik helemaal niet op te wachten! Dus daar heb ik gisteren even stilletjes om gejuicht toen ik het hoorde 😁

BlairW schreef op 26-11-2025 om 13:07:

[..]

Ik ben blij dat kassa van de buis gaat. Kan die presentatrice echt niet uit staan, wat een naar mens om naar te luisteren. Elke keer die mening van haar er tussendoor ook, daar zit ik helemaal niet op te wachten! Dus daar heb ik gisteren even stilletjes om gejuicht toen ik het hoorde 😁

Dat vind ik ook geen fijn mens om te zien en naar te luisteren. 

Dan vind ik de Keuringsdienst van Waarden een veel leuker programma om naar te kijken. Daar stellen zij goede vragen zonder veroordelend of vooringenomen te zijn. 

Ik heb jeuk en huiduitslag op mijn hoofd😩

Ik vind het niet erg. Ik kijk eigenlijk nooit NPO.

oudmaarnognietkoud schreef op 26-11-2025 om 13:33:

[..]

Dat vind ik ook geen fijn mens om te zien en naar te luisteren.

Dan vind ik de Keuringsdienst van Waarden een veel leuker programma om naar te kijken. Daar stellen zij goede vragen zonder veroordelend of vooringenomen te zijn.

Eens! Dat vind ik ook echt een heel fijn programma. En kassa was altijd prima, tot deze presentatrice kwam. Man kijkt het nog wel, die trekt haar blijkbaar prima 😂

watertoren schreef op 26-11-2025 om 13:34:

Ik vind het niet erg. Ik kijk eigenlijk nooit NPO.

Ik alleen wat dramaseries, maar verder niet

Ik vind het jammer dat BinnensteBuiten weggaat, en First Dates. De rest ben ik ff kwijt, mijn geheugen is een standaard ergernis.

First dates vind ik vreselijk.
En wat ik ook vreselijk vind is dat ik nu alweer een fiets lamp mee moet als ik even het centrum inwil.

Ik vind het jammer dat Kassa verdwijnt, al vond ik Felix Meurders een betere presentator.
Ik kijk veel NPO.  2 voor 12, Mes op Tafel, Per Seconde Wijzer, WNL op Zondag, Buitenhof, bijv.
Ook Groenteman en Van Roosmalen zie ik graag met hun milde humoristische kijk op politiek en maatschappij. Jammer dat juist zij gaan verdwijnen.

Dat er een trommel vol chocolade peper in de kast staat. Nouja, naast mij op de bank inmiddels.
Lief bedoeld van partner, maar zo niet goed voor me. En ook niet voor hem. 

Evaluna schreef op 26-11-2025 om 22:31:

Dat er een trommel vol chocolade peper in de kast staat. Nouja, naast mij op de bank inmiddels.
Lief bedoeld van partner, maar zo niet goed voor me. En ook niet voor hem.

Morgen een rondje lopen en weggeven? De daklozen in mijn buurt zijn blij als ik ze in het voorbijgaan iets toestop en ik kom niet in de verleiding. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.