Huiskamer
Loulou39
10-11-2025 om 13:59
JtM schreef op 10-11-2025 om 13:56:
Ik heb vandaag veel meer honger dan normaal. Heb nog een appel, en te gaan tot 16.30 uur op kantoor. We hebben geen kantine oid op het werk, dus kan ook niks halen. Vaak als ik al wat honger heb wakkert een appel alleen maar extra honger aan. Wordt echt uitzitten.
Misschien helpt veel drinken?
Loulou39
10-11-2025 om 14:03
Dat ik op de bank app zat en meteen daarna meteen pop-up advertenties krijg van de bank. Irritant!
JtM
10-11-2025 om 14:13
Loulou39 schreef op 10-11-2025 om 13:59:
[..]
Misschien helpt veel drinken?
Behalve veel naar de wc moeten lopen helpt dat helaas niet, maar bedankt voor het meedenken
lientje69
10-11-2025 om 14:55
Het zwemmen ging een stuk minder goed dan ik gehoopt had. Blijkbaar toch nog even een brug te ver. 
JtM
10-11-2025 om 16:00
lientje69 schreef op 10-11-2025 om 14:55:
Het zwemmen ging een stuk minder goed dan ik gehoopt had. Blijkbaar toch nog even een brug te ver.
Vervelend Lientje. Ben je niet bang dat je teveel te snel wil?
Ik lees regelmatig dingen die eigenlijk nog niet gaan.
lientje69
10-11-2025 om 16:47
JtM schreef op 10-11-2025 om 16:00:
[..]
Vervelend Lientje. Ben je niet bang dat je teveel te snel wil?
Ik lees regelmatig dingen die eigenlijk nog niet gaan.
Ik had vandaag een goede dag. Weinig pijn. Been en arm werkten goed mee met rondje lopen. Dus wilde graag weer zwemmen. Ging naar medisch zwemmen onder begeleiding van dochter want vond het toch spannend de eerste keer weer. Normaal doe ik banen trekken maar dat durfde ik sowieso niet aan. Ik heb een kwartier wat oefeningen en beetje schoolslag in het ondiepe gedaan. Was helaas toch iets teveel. Had na 10 minuten moeten stoppen.
En ja. Misschien idd te snel. Maar dacht dat het ter afwisseling van het wandelen wellicht wel fijn zou zijn. Viel wat tegen dus. Deed het wel in plaats van mijn tweede keer wandelen. Dus niet extra erbij. Maar goed, als je niks probeert weet je ook niet of het lukt.
Ginevra
10-11-2025 om 16:52
Smulkruimel schreef op 09-11-2025 om 21:47:
Afgelopen 2 weken tijdens een vakantie op fuerteventura enkele keren gebruik gemaakt van het diner buffet in het hotel. Verbaas me elke keer weer hoe vol sommige mensen hun borden scheppen er 2-3 happen van eten en dan een nieuw vol bord halen en daar weer maar een paar happen van eten en gewoon weer een nieuw vol bord halen. Tijdens het ontbijt viel dit me ook op. Bijna volle borden gewoon laten staan en van tafel gaan.
Vind dat dus echt zo zonde en voedselverspilling. Kan altijd zijn dat je iets opschept wat je niet zo lekker vindt en laat liggen maar hele borden vol aan de kant schuiven en dat dus ook zo met 4-5 borden doen snap ik echt niets van.
Ja ik heb hier ook wel eens een dergelijk verhaal gepost, toen ging het over kinderen die het hele buffet plunderden, niks opaten, en dat elke dag opnieuw. Bergen eten op tafel, dat kon allemaal in de vuilnisbak.
En papa en mama zaten erbij en keken toe. Ik vermoed dat die vinden dat dat allemaal uitstekend is want ze hebben er toch voor betaald?
Ik vind dat Tokkiegedrag van het ergste soort en het is voor mij reden om zulke plekken te mijden. Gruwelijk.
Caroline80
10-11-2025 om 17:48
Een vrouw die bij de supermarkt haar fiets naast het fietsenrek (vlak bij de deur) neer zet, terwijl er iets verderop in het fietsenrek nog genoeg plek is. Ik parkeer mijn fiets ook het liefst op de eerste plek, maar als die bezet is parkeer ik hem op een andere plek in het fietsenrek
Yumi
10-11-2025 om 18:16
Jujubee schreef op 10-11-2025 om 13:40:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik was vroeger ook doodsbang voor de tandarts maar na alles wat ik al meegemaakt heb met mijn gebit ( en dat is heeeel veel ) ben ik niet echt bang meer. Ik heb er ook zelden zin in hoor, zeker in dit soort dingen niet maar echt bang, neuh. De mondhygienist vind ik eigenlijk nog de grootste martelaar, dat doet altijd flink pijn dankzij mijn teruggetrokken tandvlees. Maar dat gaat ook wel weer voorbij. Ik moet het gewoon bij houden als ik niet voor mijn vijftigste al een kunstgebit wil hebben. Het is gewoon niet anders. Maar juist met mijn "ervaring" baal ik dat ik niet doorhad dat de verdoving niet werkte en niet om meer gevraagd heb. Maar ja, hij had dat zelf ook kunnen bedenken natuurlijk. Ik betaal hem er genoeg voor om zijn werk goed te doen lijkt me. Ik ben dit jaar al wel bijna 3000 euro lichter in kosten.
Echt zo balen.
![]()
Wat een naar verhaal schreef je over die slechte verdoving bij de tandarts, daar zou ik wel nog even op terugkomen. Wat de mondhygiënist betreft dat was bij mij ook altijd een drama, tot een paar jaar geleden. Mijn mondhygiëniste gebruikt Air-Flow en daar voel je praktisch niets van. Ik wist niet wat me overkwam, zo blij mee want ik vond het altijd de hel.
Broodjebrie
10-11-2025 om 19:05
kerst schreef op 10-11-2025 om 19:03:
Nu al mensen die me fijne feestdagen wensen😭
Je doet je naam ook wel eer aan.
Yumi
10-11-2025 om 22:37
kerst schreef op 10-11-2025 om 19:03:
Nu al mensen die me fijne feestdagen wensen😭
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik was zo enthousiast over mijn nieuwe Kerstversiering dat mijn woonkamer al in de kerstsfeer is

Yumi
10-11-2025 om 22:41
Bloemenzee schreef op 10-11-2025 om 19:30:
Aan m’n keel. Stomme kriebelhoest! Het slaapt ook zo lekker…
Isla moos (cassis smaak is het lekkerst), helpt bij mij het beste tegen kriebelhoest, beterschap!
Jujubee
11-11-2025 om 07:40
Yumi schreef op 10-11-2025 om 18:16:
[..]
Wat een naar verhaal schreef je over die slechte verdoving bij de tandarts, daar zou ik wel nog even op terugkomen. Wat de mondhygiënist betreft dat was bij mij ook altijd een drama, tot een paar jaar geleden. Mijn mondhygiëniste gebruikt Air-Flow en daar voel je praktisch niets van. Ik wist niet wat me overkwam, zo blij mee want ik vond het altijd de hel.
Ja, die heeft die van mij nu ook! Ideaal ding, maar ik voel nog steeds wel wat pijn op bepaalde plekken helaas. Maar echt tien keer minder dan met dat oude ding inderdaad. Wel raar zo'n brilletje op maar het was een peulenschil vergeleken met dat andere martelwerktuig.
En ik ga mijn tandarts zeker nog even mailen over die verdoving ja. Ik ben echt not amused.
@ Bloemenzee, irritant is dat he, die kriebelhoest. Gek word je er van. Hopelijk heb je beter geslapen nu. Hier is het wat minder met het hoesten gelukkig.