Huiskamer
lientje69
03-10-2025 om 12:53
Dolfje schreef op 03-10-2025 om 12:51:
Deze weet ik niet of die meer in het raar of in het ergenis topic moet dus zet het in beide.
Ik was vanmorgen in de sportschool en een van de twee toiletten in de dames kleedkamer zat helemaal onder de poep. De pot en de bril en er lag poep op de grond.
Echt dat ruim je dan toch op??
Gatver..
Yumi
03-10-2025 om 12:59
lientje69 schreef op 03-10-2025 om 12:01:
[..]
Nou , ik begin te dementeren denk. Heb tas teruggevonden. Leg hem altijd in de hal op het schoenenrek. Waar lag hij? In bed onder de dekens aan het voeteneind???? Al de hele week dus hè. Niks van gemerkt. Klein tasje waar ik omdat ik naar een feestje ging even portemonnee en rijbewijs had in gedaan. Ik heb deze maar weer terug gedaan in mijn mega handtas. Hele sjouw maar die raak ik tenminste niet kwijt.
Nieuwe ergernis: hoofd loopt om. Korte termijn denken is waardeloos op het moment. Vergeet echt alles. En zit hoog in mijn stresslevel. Zucht.
Hoe komt hij in mijn bed? Ben me gaan omkleden want moest uit dat feestje snel naar werk. Waarschijnlijk gewoon zo mee doorgelopen naar boven dus....
![]()
Tracker card in je portemonnee stoppen, is dat iets voor jou?
Jij bent toe aan een dag rust als ik dit zo lees
Yumi
03-10-2025 om 13:05
Deze weet ik niet of die meer in het raar of in het ergenis topic moet dus zet het in beide.
Ik was vanmorgen in de sportschool en een van de twee toiletten in de dames kleedkamer zat helemaal onder de poep. De pot en de bril en er lag poep op de grond.
Zou dat niet e.a smeerkees expres hebben gedaan? Tijdje geleden bij Sanadome, op toilet was een stuk toiletpapier afgerold en dat zat onder de poep... dat hing nog vast aan de houder. Aso volk
Dolfje
03-10-2025 om 13:12
Ik snap dat dus echt niet. Goorlappen.
Nu heb ik vroeger in een hotel gepoetst en in de thuiszorg dus ben wel wat gewend maar nog begrijp ik het niet.
lientje69
03-10-2025 om 13:18
Yumi schreef op 03-10-2025 om 12:59:
[..]
Tracker card in je portemonnee stoppen, is dat iets voor jou?
Jij bent toe aan een dag rust als ik dit zo lees
![]()
Eerder een maand vrees ik 🤣 maar dat zit er helaas niet in.
SuzyQFive
03-10-2025 om 13:34
Gatsie zeg… Ik moet mijn meiden (13,15, 17) ook nog steeds regelmatig terug naar de wc sturen omdat ze vergeten zijn dat er wc-borstels bestaan of omdat ze vergeten hun, dan wel netjes in wc-papier-gerolde, tampons in het bakje te mikken. Ik wilde vroeger zo min mogelijk dat anderen merkten dat ik ongesteld was dus maakte alles schoon nadien. Die meiden maakt het niks uit.
Maar goed de ex van mijn vriend liet haar gebruikte maandverband gewoon in het fonteintje liggen 🤮
Bakblik
03-10-2025 om 13:38
Zou het iemand kunnen zijn geweest met een ontplofte stomazak? Ik stond een keer met mijn kind bij de enige openbare wc in ons dorp in de Hema. Daar kwam een man uit die zei dat we niet naar binnen moesten gaan. Hij ging spullen halen in te gaan schoonmaken er was iets mis gegaan met zijn stoma, hij was te laat bij het toilet.
Deze man ging het netjes melden en helpen met schoonmaken maar er zijn natuurlijk ook mensen die zich zo schamen dat ze stiekem weg gaan.
Dat vind ik dan weer raar dat je stiekem weg gaat.
Dolfje
03-10-2025 om 13:52
Nou er was maar 1 iemand verder nog boven en die was na mij binnen gekomen. En de jongen wist dus van niks. Dus ik denk echt eerder een smeerkees dan echt zo'n ongelukje. En zelfs bij zo'n ongelukje lijkt me dat je het ergste op veegt en dan snel iemand waarschuwt.
BlairW
03-10-2025 om 14:06
Ik heb ooit op het werk een klant naar het toilet laten gaan. Rook de geur al in de gang, dus ben meteen gaan kijken toen ze er af kwam. Echt ook de hele pot onder, de bril, de buitenkant van de pot. Ze was nog in het pand, dus heb haar terug geroepen, een emmer water met sop en doekjes gegeven en het haar laten schoonmaken. Of nou ja, ze liet het haar man schoonmaken. Die gaf aan dat ze moeite heeft met het ophouden. Dat begrijp ik helemaal, maar zeg het dan en vraag even om hulp met het schoonmaken! Dat laat je toch zo niet achter?? Heb dat ook rustig uitgelegd dat ik het geen enkel probleem vond en dat ongelukjes kunnen gebeuren. Maar dat ik het niet netjes vind dat je het zo achter laat voor het personeel van het bedrijf. Haar man was het daar wel mee eens, mw vond het alleen maar belachelijk hoe ik haar behandelde en is boos weggegaan. Nooit meer gezien daarna.
Koettie
03-10-2025 om 14:15
Keuze gemaakt op werk waarvan ik wist dat ik weinig mensen achter me had maar kon het voor mezelf verantwoorden. Hoorde van collega dat ze idd niet blij zijn. Opzich volgens verwachting maar toch stom om zo het weekend in te gaan (ben vrij vandaag). Wordt lekker chaotisch maandag maja. We gaan t zien.
noas_1993
03-10-2025 om 14:47
BlairW schreef op 03-10-2025 om 14:06:
Ik heb ooit op het werk een klant naar het toilet laten gaan. Rook de geur al in de gang, dus ben meteen gaan kijken toen ze er af kwam. Echt ook de hele pot onder, de bril, de buitenkant van de pot. Ze was nog in het pand, dus heb haar terug geroepen, een emmer water met sop en doekjes gegeven en het haar laten schoonmaken. Of nou ja, ze liet het haar man schoonmaken. Die gaf aan dat ze moeite heeft met het ophouden. Dat begrijp ik helemaal, maar zeg het dan en vraag even om hulp met het schoonmaken! Dat laat je toch zo niet achter?? Heb dat ook rustig uitgelegd dat ik het geen enkel probleem vond en dat ongelukjes kunnen gebeuren. Maar dat ik het niet netjes vind dat je het zo achter laat voor het personeel van het bedrijf. Haar man was het daar wel mee eens, mw vond het alleen maar belachelijk hoe ik haar behandelde en is boos weggegaan. Nooit meer gezien daarna.
Van een kind kan ik het nog enigszins begrijpen, maar hoe maak je er als (gezonde) volwassene zo'n bende van?
BlairW
03-10-2025 om 15:05
noas_1993 schreef op 03-10-2025 om 14:47:
[..]
Van een kind kan ik het nog enigszins begrijpen, maar hoe maak je er als (gezonde) volwassene zo'n bende van?
Geen idee. Ik had ook niet de behoefte om het te vragen
was al lang blij dat ik d’r kon onderscheppen en niet zelf aan de slag hoefde 🤢
HAHA!wait..what
03-10-2025 om 16:25
Bah. Was bij ons op het werk laatst ook.
Hele wc pot vol met papier en poep en op de grond en muren.. Overal zat het
Gelukkig was ik op dat moment toevallig boven aan het werk en kon een collega dat schoonmaken
Ik denk wel dat ik weet wie het geweest is want ik heb haar het toilet gewezen en ben toen naar boven gegaan haha ![]()
Auwereel
03-10-2025 om 16:38
Ik erger me eraan dat het in mijn rug geschoten is. Wat te enthousiast mijn ochtendyoga gedaan denk ik.
Yumi
03-10-2025 om 16:42
Week heel moe en slecht geslapen, sinds paar dagen snotverkouden, voelt alsof mijn bijholtes dicht zitten. Vanmiddag paar uur op bed gelegen, heb het koud en mijn hoofd🤧