Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wieder schreef op 20-08-2025 om 23:35:

[..]

Je bent een emotie-eter of je bent het niet, ik doe niet moeilijk over welke emotie 🤣

Ik heb hardop gelachen om deze zin! Ik ga hem op de voorraadkast plakken denk ik. 

Wieder schreef op 21-08-2025 om 10:18:

[..]

Ik heb net de serviceafdeling gebeld, ze gaan me terugbellen. Nieuwe deuren is eigenlijk geen optie. Omdat het houten deuren zijn, sluiten ze qua nerf aan op de deuren eronder. Dus het mooiste is, als dezelfde deuren gebruikt worden. Dat snap ik. Wat ik niet snap is dat we bijna 30.000 euro betalen voor een keuken en dat ik dan eerst weken voor schandaal zit, en nu weer maanden. Kijk, ik laat mijn dag er niet door verpesten, maar ik ga wel even kijken of dit niet anders kan.

en zéker als dat maanden duurt. dan gaan ze maar even meubelpanelen halen bij de praxis. ik ken de keukenbusiness een beetje. dat kan makkelijk uit die 30.000

godgloeiende,
Achterlijke PostNL heeft mijn pakket naar een ander pakketpunt gebracht 
Reed er verdorie net langs maar had geen ID bij me dus dacht ga het niet eens proberen   
Dus ik kan straks weer terug

Broadway schreef op 21-08-2025 om 11:47:

[..]

en zéker als dat maanden duurt. dan gaan ze maar even meubelpanelen halen bij de praxis. ik ken de keukenbusiness een beetje. dat kan makkelijk uit die 30.000

Nou, ze hebben heel veel begrip voor het feit dat ik er niet blij mee ben, en ze vinden het ook erg vervelend! Superergvervelend! Ik denk dat ze zometeen bij elkaar komen voor gezamenlijke contemplatie en een moment van stilte, zó ontzéttend vervelend vinden ze het. Maar geen zicht op taart en bloemen, laat staan een fanfare. Zelfs geen meubelpaneel. Maar wel heel vervelend, echt waar. Dus nu ga ik uit nijd lunchen met twee vriendinnen, dat zal ze leren!

Rogue schreef op 21-08-2025 om 12:02:

godgloeiende,
Achterlijke PostNL heeft mijn pakket naar een ander pakketpunt gebracht
Reed er verdorie net langs maar had geen ID bij me dus dacht ga het niet eens proberen
Dus ik kan straks weer terug

O heb ik ook een paar x gehad. Vooral als ik het naar zo’n pakketpunt met kluisjes wilde sturen. Op 3 minuten lopen van mijn huis. 

Ik heb 2x een keuken in mijn huidige huis laten installeren. De eerste keer net nadat we ons huis gekocht hadden en toen hebben we ons een te goedkope keuken aan laten praten. Dat was dom, we hadden best nog wat geld voor een duurdere keuken die langer meeging dan dit exemplaar, door erfenis en huizen waren verhoudingsgewijs minder duur dan tegenwoordig. Maar een keuken, zelfs een goedkoper type, kost geld, dus toch wat aantal jaren tegen een snel slijtende keuken aangekeken. Toen we weer voldoende geld hadden voor een nieuwe keuken goed alle reviews doorgespit en terechtkomen bij een zaak waar men tevreden over was. Maar daar ging ook bij het installeren van alles mis en hebben we nog een half jaar tegen een afwasmachine zonder front aangekeken. En wederom snel slijtage, inbouwapparatuur (oven, verlichting, afzuigkap) dat het snel begaf. Klachten mochten we zelf oplossen. 

Ik heb zo'n hekel aan veel geld uitgeven. Niet omdat ik er te weinig van heb, maar omdat ik zo vaak word teleurgesteld! 

Wieder schreef op 21-08-2025 om 12:54:

[..]

Nou, ze hebben heel veel begrip voor het feit dat ik er niet blij mee ben, en ze vinden het ook erg vervelend! Superergvervelend! Ik denk dat ze zometeen bij elkaar komen voor gezamenlijke contemplatie en een moment van stilte, zó ontzéttend vervelend vinden ze het. Maar geen zicht op taart en bloemen, laat staan een fanfare. Zelfs geen meubelpaneel. Maar wel heel vervelend, echt waar. Dus nu ga ik uit nijd lunchen met twee vriendinnen, dat zal ze leren!

Wieder schreef op 21-08-2025 om 12:54:

[..]

Hahaha, te grappig!! 😂

mut

mut

21-08-2025 om 16:35

Zit er weer eens een papiertje van de post in de bus dat wij niet aanwezig waren toen ze aanbelden. Onzin, er is de hele dag iemand thuis en als de bel het al niet zou doen, wij hebben 2 honden die flink blaffen op postmensen. Bovendien staat er geen tijdstip op het briefje maar belangrijker niet voor wie het precies bedoeld is. Om het (brief? pakje?) op te halen naar het postkantoor op de grote markt en identiteitsbewijs meenemen. Maar wie moet gaan? 

Momenteel ben ik op vakantie en ergens achter ons zitten mensen met een hond, gisteren kennelijk pas aangekomen want nog niet eerder gehoord. Maar zowel gister als vandaag zit hij zo'n 1,5 uur non stop te blaffen dus waarschijnlijk alleen.
Zoek alsjeblieft een andere optie als je hem niet overal mee naartoe wilt/kunt nemen!

Is ook gewoon zielig voor zo'n beest

mut schreef op 21-08-2025 om 16:35:

Zit er weer eens een papiertje van de post in de bus dat wij niet aanwezig waren toen ze aanbelden. Onzin, er is de hele dag iemand thuis en als de bel het al niet zou doen, wij hebben 2 honden die flink blaffen op postmensen. Bovendien staat er geen tijdstip op het briefje maar belangrijker niet voor wie het precies bedoeld is. Om het (brief? pakje?) op te halen naar het postkantoor op de grote markt en identiteitsbewijs meenemen. Maar wie moet gaan?

Maak er een familie uitstapje van

Auwereel schreef op 21-08-2025 om 13:45:

Ik heb zo'n hekel aan veel geld uitgeven. Niet omdat ik er te weinig van heb, maar omdat ik zo vaak word teleurgesteld!

Ik vind het stom dat meer betalen heel vaak niet betekent dat je betere kwaliteit krijgt...

Een ergernis maar ook hard gelachen. We zijn op werk nu over op iedereen een laptop, alle vaste computers weg met laptop aansluiten met dockingstation als je ergens wil werken. Onhandig voor ons team maar uitzondering dus prima. 

Kregen dinsdag bericht dat ze dat donderdag kwam doen want vergeten door te geven. Helft collega's komt net terug van vakantie dus had de laptop niet mee. Ander deel heeft hem nog niet eens ontvangen zelfs. En nu kwam ik vandaag op kantoor na huisbezoek en meteen afspraak dus duik een spreekkamer in... Twee gigantische schermen waardoor ik cliënten niet kan zien als ik achter m'n computer zit. Echt zo'n voorbeeld van managment die zich niet drie seconde van verplaatsen in medewerkers.
Daarnaast zouden er instructies gestuurd zijn over hoe alles werkt maar is nooit gedaan. 
Toch niet werkbaar zo. Maar goed, heb over twee weken vakantie en daarna is het vast weer opgelost want de klachten waren niet te missen vandaag. 

Zo herkenbaar Koettie!

Aan dat het al zo herfstachtig is, kastanjebomen met bruin blad, overal al eikeltjes op het pad. Ik woon dan ook in het zuidwesten.
https://www.nu.nl/binnenland/6366129/door-zeldzame-combinatie-van-factoren-vallen-de-blaadjes-nu-al-van-de-bomen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.symbaloo.com%2F

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.