Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 19-05-2025 om 20:16:

Waarom heeft alles tegenwoordig een tijdslot

Oh das waar ook. Ik ga over een paar weken naar de efteling,  dan zal dat daar ook wel zijn

Broodjebrie schreef op 19-05-2025 om 21:54:

[..]

Oh das waar ook. Ik ga over een paar weken naar de efteling, dan zal dat daar ook wel zijn

Je moet met een dagticket nog wel een dag reserveren, maar geen echt tijdslot meer.  

Zo'n tijdsslot zorgt ervoor dat er geen file staat bij de kassa, of uren lange rijen voor elke attractie. Dat er genoeg, maar niet teveel personeel is. De horeca kan er de inkoop op baseren, waardoor ze voldoende voorraad hebben. Als iedereen om 10 uur voor de deur staat, dan zie je nog niks. Om ot te blijven, vind het zelf ook jammer, dat het niet (meer) mogelijk is om iets spontaan te ondernemen....

4 uur al klaarwakker.  Ben ontzettend moe en heb veel pijn. Zou zo graag nog even willen  slapen maar het lukt me helaas niet meer.

lientje69 schreef op 20-05-2025 om 05:52:

4 uur al klaarwakker. Ben ontzettend moe en heb veel pijn. Zou zo graag nog even willen slapen maar het lukt me helaas niet meer.

ik zit in hetzelfde schuitje  

Val wel in slaap als ik om 23:00 uur ga slapen maar slaap niet door en tegen 6 uur is het op en gaat mijn hoofd aan. Ik krijg het ook niet stil gemediteerd dus ik ben ook maar opgestaan. Moet tot half zes werken. Zie er nu al tegenop. 

Happyapple schreef op 19-05-2025 om 22:47:

[..]

Je moet met een dagticket nog wel een dag reserveren, maar geen echt tijdslot meer.

Oh dat is mooi.

Ik ga zaterdag naar een dierentuin en daar werken ze nog wel met tijdsloten. 

Dolfje schreef op 20-05-2025 om 06:23:

[..]

Val wel in slaap als ik om 23:00 uur ga slapen maar slaap niet door en tegen 6 uur is het op en gaat mijn hoofd aan. Ik krijg het ook niet stil gemediteerd dus ik ben ook maar opgestaan. Moet tot half zes werken. Zie er nu al tegenop.

Jij ook sterkte dolfje. En succes met werken.  Ik heb gelukkig vrij.Dat is een geluk dan.

Dolfje schreef op 20-05-2025 om 06:23:

[..]

Het is druk in dat schuitje... wordt ook tegen 6 uur wakker. Teveel en te druk met allerlei afspraken, er moet echt de rem op. 

Dolfje en Lientje 

Jij ook al Yumi? Wat zit er in de lucht?

Pedaalrubber besteld voor rempedaal auto. Die past in een envelopje. Werd zojuist afgeleverd in een doos zó groot dat er met gemak 100 stuks in passen   Te dom voor woorden dit.

lientje69 schreef op 20-05-2025 om 09:53:

Jij ook al Yumi? Wat zit er in de lucht?

Of is het onze leeftijd en hormonen? 

Ik word er in elk geval schijtziek van. Wel gesprekken gehad en taken terug gegeven maar tegelijkertijd speelt er ontzettend veel op het werk wat ook echt vet irritant is.

Dolfje schreef op 20-05-2025 om 17:59:

[..]

Of is het onze leeftijd en hormonen?

Ik word er in elk geval schijtziek van. Wel gesprekken gehad en taken terug gegeven maar tegelijkertijd speelt er ontzettend veel op het werk wat ook echt vet irritant is.

Ik ben een slechte slaper, zodra het druk is, of bij (te) vroege afspraken slaap ik slecht. 

Yumi schreef op 20-05-2025 om 18:10:

[..]

Ik ben een slechte slaper, zodra het druk is, of bij (te) vroege afspraken slaap ik slecht.

Ik ben ook een slechte slaper maar de laatste maand is het wel heel erg. Na de vakantie volgende maand ga ik weer proberen te stoppen met de pil. 1,5 jaar geleden ook een poging gedaan maar werd gek van het nachtelijk zweten.

Aan mijn thuiskomst. Mobiele airco overleden, geen tv en internet. Nou heb ik dat laatste wel opgelost maar het is niet lekker ontspannen thuiskomen

Dolfje schreef op 20-05-2025 om 18:17:

[..]

Ik ben ook een slechte slaper maar de laatste maand is het wel heel erg. Na de vakantie volgende maand ga ik weer proberen te stoppen met de pil. 1,5 jaar geleden ook een poging gedaan maar werd gek van het nachtelijk zweten.

Vervelend dat nachtelijk zweten, blij dat ik daar geen last van heb gehad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.