Huiskamer
lientje69
18-04-2025 om 10:10
Aan een hele rare bijzondere reden om mij weer een jaarcontract te geven ipv een vast contract.
Dolfje
18-04-2025 om 10:12
lientje69 schreef op 18-04-2025 om 10:10:
Aan een hele rare bijzondere reden om mij weer een jaarcontract te geven ipv een vast contract.
oh je hebt het gesprek gehad. Rare reden dus. Apart.
lientje69
18-04-2025 om 10:19
Dolfje schreef op 18-04-2025 om 10:12:
[..]
oh je hebt het gesprek gehad. Rare reden dus. Apart.
Ja op mijn werk viel helemaal niks aan te merken
Broodjebrie
18-04-2025 om 10:20
lientje69 schreef op 18-04-2025 om 10:10:
Ooit komt er een werkplek waar je gewaardeerd wordt, ik weet het zeker!!
lientje69
18-04-2025 om 10:20
Broodjebrie schreef op 18-04-2025 om 10:20:
[..]
Ooit komt er een werkplek waar je gewaardeerd wordt, ik weet het zeker!!
Dank je broodjebrie, lief.😘
Magnoliatakje
18-04-2025 om 10:48
noas_1993 schreef op 18-04-2025 om 08:58:
Dat je mijn inziens niks hebt aan een fles als onderstaand.
Meenemen naar het werk heeft geen zin, want hoe krijg je hier normaal koffie/thee in? Water drink ik bijna niet.
Gister gekregen, maar ik vrees dat het alleen maar plek gaat innemen.
O, wat een mooie fles. Ik zou zelf deze gebruiken voor onderweg als ik met het ov moet of langere auto ritten. Of als ik een lange wandeling-of fietstocht ga maken. Ik ga hem denk ik op mijn verlanglijstje zetten.
Dolfje
18-04-2025 om 10:53
Vandaag is een dag vol (kleine) ergernissen al( aan man vooral en die is niet eens thuis)
Ik ging in de slaapkamer mijn kast opruimen en om de een of andere reden had de tv geen internet dus geen van de streamingsdiensten deed het. Man geappt en ik moest stekker zus en knop zo zetten. De aanknop is niet genoeg?
Toen kwam ik in de keuken waar een lege verpakking van de kip ( vleeswaar) op het aanrecht lag. De vuilnisbakken zitten normaal in een la 50 cm daaronder maar stonden nu daarbuiten want bijna vol. Teveel moeite om ff om te draaien en die verpakking in de zak te doen appte ik de man. Nee zegt hij
Pak ik net een bak kwark uit de koelkast, zit er nog maar een lepel in? Had dat dan ook opgegeten appte ik de man. Hij dacht dat ik dat nog ergens voor nodig had
Ik ben benieuwd wat ik verder nog aantref hier..
Ginevra
18-04-2025 om 10:55
noas_1993 schreef op 18-04-2025 om 08:58:
Dat je mijn inziens niks hebt aan een fles als onderstaand.
Meenemen naar het werk heeft geen zin, want hoe krijg je hier normaal koffie/thee in? Water drink ik bijna niet.
Gister gekregen, maar ik vrees dat het alleen maar plek gaat innemen.
Ik heb een soortgelijke fles gekregen en ben er wel blij mee. Kokend water erin, theezakje even erin hangen, paar minuten laten trekken en dop erop. Voor onderweg vind ik dat soms wel fijn om bij me te hebben en hij is niet zo enorm groot als de standaard thermosfles.
Rockstar
18-04-2025 om 11:20
Ik heb ook zo'n fles gekregen. Inderdaad prima voor water, maar hij is wel moker zwaar om mee te nemen. Voor thee en koffie heb ik een beker.
Magnoliatakje
18-04-2025 om 11:28
Rockstar schreef op 18-04-2025 om 11:20:
Ik heb ook zo'n fles gekregen. Inderdaad prima voor water, maar hij is wel moker zwaar om mee te nemen. Voor thee en koffie heb ik een beker.
Wat voor beker voor koffie of thee heb jij?
Yumi
18-04-2025 om 11:29
Aan de hulp die de deur van de badkamer dicht doet, en daar 'n uur blijft. Ik hoor geen gerommel en dan denk ik wat ben je aan het doen? Normaal maakt ze die in 'n half uur schoon. Daarna 'n half uur koffie, waarin ze zit te appen omdat ze moet antwoorden op vragen over 'n huisdier. Jammer dit, zeg gewoon dat er iets aan de hand is en even wat tijd nodig hebt, dan heb ik er geen probleem mee. Nu wel omdat ze alles met de Franse slag heeft gedaan. Ik vind dit soort dingen zo lastig, hoe ga ik hier mee om?
SuzyQFive
18-04-2025 om 12:14
Yumi schreef op 18-04-2025 om 11:29:
Aan de hulp die de deur van de badkamer dicht doet, en daar 'n uur blijft. Ik hoor geen gerommel en dan denk ik wat ben je aan het doen? Normaal maakt ze die in 'n half uur schoon. Daarna 'n half uur koffie, waarin ze zit te appen omdat ze moet antwoorden op vragen over 'n huisdier. Jammer dit, zeg gewoon dat er iets aan de hand is en even wat tijd nodig hebt, dan heb ik er geen probleem mee. Nu wel omdat ze alles met de Franse slag heeft gedaan. Ik vind dit soort dingen zo lastig, hoe ga ik hier mee om?
Is ze al lang bij je of is dit hulp 329?
In het eerste geval zou ik haar nog even appen dat je snapt als er iets is maar dat je daardoor niet tevreden bent met de werkzaamheden.
In het tweede geval: contact opnemen met het zorgkantoor.
Rockstar
18-04-2025 om 12:22
Magnoliatakje schreef op 18-04-2025 om 11:28:
[..]
Wat voor beker voor koffie of thee heb jij?
Deze, besteld bij Bol:

Hij is 100% lekvrij, heeft een lipje om uit te drinken voor onderweg die je vast klikt (maar niet met 1 hand te openen is, da's wel jammer maar dan zit hij in elk geval goed dicht) en een draaideksel die er helemaal af kan om als een gewone beker te drinken. Deze rose gouden versie mag niet in de vaatwasser maar de gewone RVS kleurige wel.
Dolfje
18-04-2025 om 13:06
Boodschappen doen met briefje en dan met een tas vol dingen thuis komen maar niet de dingen op het briefje wat voor het avondeten vandaag is.
Herkenbaar? Overgangsvergeetachtigheid?
Eerst koffie en een boterham en dan wandel ik wel terug.