Huiskamer
Grindelwald
12-04-2025 om 21:42
Wieder schreef op 12-04-2025 om 21:13:
De Keukenhof... Dat lijkt me, met alle respect (en dan volgt altijd het respectloze commentaar, sorry daarvoor alvast 😂), het meest suffe dat ons land te bieden heeft op Kinderdijk en Madurodam na. Had nooit verwacht dat daar files voor zouden ontstaan 🫣.
Edit: ik zit nu even terug te lezen en volgens mij heb je het daar helemaal niet over Bakblik ☺️. En de Keukenhof en haar eventuele files, daar erger ik me niet aan. Dus eigenlijk is dit een volkomen overbodige en off topic post 😅
De keukenhof vind ik prachtig. Maar ik ben dol op tulpen dat zal ook wel meespelen 😅
Bakblik
12-04-2025 om 22:30
Wieder schreef op 12-04-2025 om 21:13:
De Keukenhof... Dat lijkt me, met alle respect (en dan volgt altijd het respectloze commentaar, sorry daarvoor alvast 😂), het meest suffe dat ons land te bieden heeft op Kinderdijk en Madurodam na. Had nooit verwacht dat daar files voor zouden ontstaan 🫣.
Edit: ik zit nu even terug te lezen en volgens mij heb je het daar helemaal niet over Bakblik ☺️. En de Keukenhof en haar eventuele files, daar erger ik me niet aan. Dus eigenlijk is dit een volkomen overbodige en off topic post 😅
Vandaag hadden we Bloemencorso. Dat was/ is een heel mooi evenementen. Allemaal auto's en praalwagens versierd met bloemen. Dat rijdt van Noordwijk naar Haarlem. Langs Keukenhof.
Vandaag helemaal maar in de tijd dat Keukenhof open is hebben we hier te maken met heel veel toeristen. Zal blij zijn als het half mei is. Dan is het weer voorbij. En kunnen we weer normaal bij familie langs zonder uren onderweg te zijn.
Die files voor Keukenhof staan er al jaren. Daar moet je als bewoner gewoon echt rekening mee houden als je in die 8 weken ergens heen moet. Als je langs Keukenhof moet is een kwartiertje extra reistijd nog weinig.
Poezie
13-04-2025 om 13:20
Rommelmarkt hier in de buurt: vanaf 8 uur vanochtend al krijsende kinderen en schreeuwende volwassenen op straat. Tot overmaat van ramp sinds een uur ook al een mega vals zingende 'volkszanger' 
kerst
13-04-2025 om 17:28
Poezie schreef op 13-04-2025 om 13:20:
Rommelmarkt hier in de buurt: vanaf 8 uur vanochtend al krijsende kinderen en schreeuwende volwassenen op straat. Tot overmaat van ramp sinds een uur ook al een mega vals zingende 'volkszanger'
Vreselijk. Hier lekker rustig op zondag
Alleen de kat werkt weer niet mee met tandenpoetsen. Iedere keer kop wegtrekken of gaan bewegen met die onderkaak 🙄
Loulou39
13-04-2025 om 18:19
Ik erger me aan die stomme spam telefoontjes, net ook weer, nu met een bandje “hallo, ik wil met je praten, voeg met toe aan whatsapp”.
Laat mensen toch met rust! Belachelijk gedoe
Koettie
13-04-2025 om 19:29
K had gister housewarming maar had cocktails en is lastig doseren dus opeens acuut dronken. Echt stom, toen iedereen maar naar huis gestuurd maar had het zo leuk en had graag nog een paar uur feest gehad. En nu zo brak als wat natuurlijk. Helemaal niet de bedoeling.
Dolfje
13-04-2025 om 19:48
Koettie schreef op 13-04-2025 om 19:29:
K had gister housewarming maar had cocktails en is lastig doseren dus opeens acuut dronken. Echt stom, toen iedereen maar naar huis gestuurd maar had het zo leuk en had graag nog een paar uur feest gehad. En nu zo brak als wat natuurlijk. Helemaal niet de bedoeling.
Ja cocktails hakken er ineens hard in voor je er erg in hebt.
HAHA!wait..what
13-04-2025 om 22:31
Oeh ja, cocktails zijn heftig!
Jeetje, ik ergerde me kapot aan iemand vandaag.. Maar stiekem ook wel weer een soort van trots (voor mezelf opkomen is iets wat ik heel slecht kan/te weinig doe).
En dat heb ik vanavond wel gedaan maar heeft wel wat gedoe opgeleverd
Nu maar even rustig gaan slapen hopelijk, morgen weer een dag 
HAHA!wait..what
13-04-2025 om 22:45
lientje69 schreef op 12-04-2025 om 09:28:
[..]
In Afas staat dat ik weer een jaarcontract krijg...terwijl vorig jaar is gezegd dat het na een jaar vast wordt. Dus ik ben hier niet zo blij mee..
Geen idee nog waar dit gesprek over gaat. Kan zijn interesse omdat we hier thuis een moeilijke tijd doormaken. Maar bovenstaande vind ik al niet heel erg leuk eerlijk gezegd.
Oh joh, dat had ik niet helemaal verwacht.. Ik snap het wel dat je dan wat minder relaxed bent. Succes alvast 🍀
Yumi
14-04-2025 om 08:25
Kon gisterenavond niet in slaap komen en vanmorgen om 5.45 u wakker
Ben totaal uit mijn ritme dankzij de verhuisklussen van de nieuwe buren. Moet niet lang meer duren want ik trek dit niet.
Dolfje
14-04-2025 om 08:36
HAHA!wait..what schreef op 11-04-2025 om 21:27:
[..]
Jeetje, dat is pas over een maand! Hopelijk kun je sneller terecht als je belt. Al denk ik wel dat huisarts zegt (misschien zelfs zonder je gezien te hebben) dat je een afspraak bij de fysio moet maken eerst
ik heb net dik 20 minuten in de wacht gestaan maar kan vanmiddag terecht. Had over een paar dagen ook niet erg gevonden maar over een maand is idioot( net ook online nog gekeken en eerder nog steeds geen plek). Ze bieden die optie al tijden aan maar als je 4 weken moet wachten ga je toch bellen.
HAHA!wait..what
14-04-2025 om 11:01
Dolfje schreef op 14-04-2025 om 08:36:
[..]
ik heb net dik 20 minuten in de wacht gestaan maar kan vanmiddag terecht. Had over een paar dagen ook niet erg gevonden maar over een maand is idioot( net ook online nog gekeken en eerder nog steeds geen plek). Ze bieden die optie al tijden aan maar als je 4 weken moet wachten ga je toch bellen.
Oh gelukkig maar! Veel succes alvast.
Wel een rare regeling zo ja, dan heeft online een afspraak maken niet echt nut zo.
BlairW
14-04-2025 om 11:17
HAHA!wait..what schreef op 14-04-2025 om 11:01:
[..]
Oh gelukkig maar! Veel succes alvast.
Wel een rare regeling zo ja, dan heeft online een afspraak maken niet echt nut zo.
Voor iets wat niet meteen nodig is, kan je natuurlijk best een afspraak maken voor over 4 weken.
Bailey26
14-04-2025 om 19:25
De koelkast is nu helemaal kapot. En natuurlijk zijn net de boodschappen bezorgd.
Nu hebben we nog een oude kleine koelkast in de schuur dus die maar aangezet. En dan maar even geen koel drinken.
Woensdag komt er een monteur. Ben benieuwd of het onder de garantie valt.
kerst
14-04-2025 om 19:49
Klein ergernisje, dat ik van allebei de buren de afvalcontainer weer terug bij hun huis neerzet na het legen. Andersom gebeurt dus niet..