Huiskamer
stokstaart
17-01-2025 om 19:41
Wat ellendig Lolly! Om welk medicijn gaat het?
Ik heb een nieuwe BH, die zit goed en mijn VOORGEVEL is gereduceerd tot geveltje. Alleen moet ik er enorm aan wennen en heb ik last van mijn schouders en nek.
Auwereel
17-01-2025 om 19:46
Lollypopje schreef op 17-01-2025 om 15:01:
in het blij topic schreef ik al hoe blij ik ben met mijn medicatie. Helaas zit er ook meteen een ergernis aan want er zijn verschrikkelijke tekort aan. Ik heb gelukkig wat kunnen krijgen van een lotgenoot, maar nu moet ik mijn apotheek gaan proberen te overtuigen om soort gelijkmiddel uit het buitenland te halen voor mij als zr het niet geleverd krijgen. Omdat ik er echt niet zonder kan en ook niet steeds opnieuw kan gaan opbouwen. De geplande levering is nu op week 6 maar dat kan zomaar weer uitgesteld gaan worden daarna
O bah, succes met overtuigen van de apotheek!
Poezie
17-01-2025 om 21:39
potverdorie, iedere avond wordt er hier nog vuurwerk afgestoken. Nu weeer!
gyal
17-01-2025 om 22:00
aan k*t KPN die opeens een willekeurige zender blokkeert met kinderslot en de code niet accepteert. Nieuwe pincode met moeite aangemaakt want website kon de aanpassing ineens niet doorvoeren en dan nog lukt het niet😠
Lollypopje
18-01-2025 om 06:12
stokstaart schreef op 17-01-2025 om 19:41:
Wat ellendig Lolly! Om welk medicijn gaat het?
Om nalcrom. Zijn al jaren leveringsproblemen mee . In eerste instantie alleen de ampullen omdat hij vaak dus voorkeur heeft omdat daar geen suiker in zit . Maar nu beginnen er ook steeds meer tekorten te komen aan de versie wel met suiker , omdat iedereen er noodgedwongen naartoe overstapt.
Maar goed het is maar hopen dat mijn apotheek zonder al te lang stalken en zeuren meewerkt , want het is niet alsof ik daar de energie voor heb
Dolfje
18-01-2025 om 07:16
Vroeg wakker, kon gisteravond mijn ogen niet open houden tijdens het tv kijken en laatste stukje van serie gemist en nu alweer wakker. Wat ergerlijk is man was ook wakker die gaat naar de wc terug naar bed en slaapt weer. Bij mij is wakker ook echt wakker.
JtM
18-01-2025 om 09:30
Ben net bijna aangereden door een auto terwijl ik over het zebrapad liep. De bestuurder zag niks want heel zijn voorruit was volledig beslagen. Mafklapper.
Chiquita
18-01-2025 om 10:46
Aan vrouw in auto die mij wilde klemrijden terwijl we allebei (zij achter mij) op de autosnelweg moesten invoegen achter een vrachtwagen. Sufk.t, dikke middelvinger
Poezie
18-01-2025 om 11:26
Chiquita schreef op 18-01-2025 om 10:46:
Aan vrouw in auto die mij wilde klemrijden terwijl we allebei (zij achter mij) op de autosnelweg moesten invoegen achter een vrachtwagen. Sufk.t, dikke middelvinger
Van sommige mensen vraag je je echt af hoe ze aan hun rijbewijs zijn gekomen.
Mama-Inge
18-01-2025 om 14:19
Moest op 5 adressen (2 dorpen) een nabezorging doen
2e dorp, de bezorger is een half uur geleden geweest en bij alle 3 adressen 🤨
Waarom bezorg je spul niet gewoon op tijd, moet op zaterdag voor 8 uur 's morgens
Dan hoef ik daar niet heen te rijden, bezine is duur en het kost mij behoorlijk wat tijd en dit is dus niet de 1e keer dat het gebeurt
SuzyQFive
18-01-2025 om 18:41
JtM schreef op 18-01-2025 om 09:30:
Ben net bijna aangereden door een auto terwijl ik over het zebrapad liep. De bestuurder zag niks want heel zijn voorruit was volledig beslagen. Mafklapper.
Zo ben ik dus ook een keer aangereden… Zat dan gelukkig nog wel in mijn auto met mijn dikke zwangere buik…
Naminokurashi
18-01-2025 om 20:44
Ik had vanavond kip gegeten en 2,5 uur geleden ongeveer is het in de wc beland( moest overgeven). Ik heb sinds 2023 Gastroparese( trage maaglediging), en het zat mij eventjes dwars, het voelde niet lekker in de maag en ja toen moest ik even de vinger in de keel stoppen. Ik ben die Gastroparese zo zat aan het worden.
kerst
18-01-2025 om 22:23
Nou weer de Ah andijvie houdbaarheidsdatum 19 januari waar iets mis mee is? Na de diepvries blauwe bes.
Bloeddruk nog steeds te hoog.Dus werd vanavond andijvie stamppot zonder zout en spekjes
Yumi
19-01-2025 om 00:18
kerst schreef op 18-01-2025 om 22:23:
Nou weer de Ah andijvie houdbaarheidsdatum 19 januari waar iets mis mee is? Na de diepvries blauwe bes.
Bloeddruk nog steeds te hoog.Dus werd vanavond andijvie stamppot zonder zout en spekjes
![]()
Vervelend die hoge bloeddruk, hoop dat het snel beter gaat.
Ik heb dus 2 keer prijs, die blauwe bessen een tijdje terug gegeten, halve zak lag nog in de vriezer, gelukkig gevaccineerd tegen Hepatitus A. En nu weer die andijvie, had teveel dus heb er ook nog 2 dagen van gegeten.