Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Moederkareltje schreef op 26-05-2024 om 13:21:

zo weer een verjaardag van schoonfamilie. Man weet al weken dat het vandaag is. Ik vroeg man 5 keer deze week heb je een cadeautje of zal ik iets halen. Nee doe ik zelf wel. Uiteindelijk vandaag heeft hij weer niks. Zegt hij: "ik zeg straks wel dat ze volgende week iets krijgt." Dat kan gewoon niet. Geef op zijn minst even een chocolaatje of bloem. Met lege handen aankomen vind ik zo naar. Straks dus even langs de supermarkt. Misschien moet ik het volgende keer toch zelf regelen maar man is ook volwassen.. Moeilijk.

I feel you girl, zulk vermoeiend gedrag van een volwassene. 

Weer aan mezelf. Ik ga weer veel te hard.

Waarom het nooit even normaal kan gaan bij mij, of liever bij dochter... Weer zo snel overprikkeld, stoot zich en helemaal van de wap. Andere dochter heeft een (lichte) hersenschudding. 
En ik ben moe, het kost allemaal weer veel energie. Wilde eigenlijk zwemmen, maar zo geen zin in. 
En dan de was, die blijft ook maar stapelen... Wil eigenlijk nog nieuwe schoenen, dochter heeft nog zomerkleding nodig, weet niet waar ik de tijd en energie vandaan moet halen.

Slecht geslapen, of iig te kort. En vanmiddag in slaap gevallen op de bank. Op zich lekker even, maar dan ben ik ook meteen zo duf. 

Hè, de online filmgids verschilt van mening wat er op Viaplay gaat komen van de EPG. De ene zegt een film en de andere Man Bijt Hond.

Afgezaagd, maar: die eindeloze regen 

Mijn man, ik ben echt bloedchagrijnig en merk dat ik zelfs zit te chagrijnen hier op het forum, zo maar eens een rondje lopen als het droog is, want dat is natuurlijk niet de bedoeling

Koettie schreef op 26-05-2024 om 12:43:

Bezig met lijst maken wat ik nodig heb in een nieuwe woning qua spullen en verhuiskosten. Godkolere wat een geld

Na mijn scheiding, alweer 25 jaar geleden, heb ik heel veel uit de kringloopwinkel gehaald, rommelmarkten, advertenties in de plaatselijke krant ed. Toen ik na een aantal jaar weer financieel boven Jan was heb ik deze spullen rustig aan vervangen. Ik heb nog steeds 6 verschillende ontbijtbordjes en dat staat wel gezellig. En tegenwoordig staat Marktplaats ook boordevol. Het enige wat ik toen nieuw heb gekocht was mijn matras. En roeptoeter vooral bij vrienden en bekenden, die hebben vaak ook nog van alles staan. 

Komt goeoeoed 

oudmaarnognietkoud schreef op 26-05-2024 om 18:37:

[..]

Na mijn scheiding, alweer 25 jaar geleden, heb ik heel veel uit de kringloopwinkel gehaald, rommelmarkten, advertenties in de plaatselijke krant ed. Toen ik na een aantal jaar weer financieel boven Jan was heb ik deze spullen rustig aan vervangen. Ik heb nog steeds 6 verschillende ontbijtbordjes en dat staat wel gezellig. En tegenwoordig staat Marktplaats ook boordevol. Het enige wat ik toen nieuw heb gekocht was mijn matras. En roeptoeter vooral bij vrienden en bekenden, die hebben vaak ook nog van alles staan.

Komt goeoeoed

Ja is ook zo voor, tweedehands is prima. Maar ook vloer, verf, busje, wasmachine. Alle dingen, zelfs tweedehands telt dat wel op. 

Poezie schreef op 26-05-2024 om 18:15:

Afgezaagd, maar: die eindeloze regen

Ja echt he 

Poezie schreef op 26-05-2024 om 18:15:

Afgezaagd, maar: die eindeloze regen

Echt niet normaal.

Geen idee waarom maar ik beet vanavond tijdens het eten gewoon 2 keer in mijn onderlip. Au! 

Dolfje schreef op 26-05-2024 om 21:40:

Geen idee waarom maar ik beet vanavond tijdens het eten gewoon 2 keer in mijn onderlip. Au!

Dat vind ik altijd zo raar! Zulke dingen gebeuren dan altijd 2 of 3 keer achter elkaar.. en dan ineens een maand of langer niet 

HAHA!wait..what schreef op 26-05-2024 om 21:50:

[..]

Dat vind ik altijd zo raar! Zulke dingen gebeuren dan altijd 2 of 3 keer achter elkaar.. en dan ineens een maand of langer niet

Opmerkelijk he, altijd wat je niet wil gebeurt. Schijnt dan een soort magnetisch effect te krijgen als het in je hoofd is geweest.

Herkenbaar, bijten op de lip tot bloedens toe. Bij mij gebeurt het vaak als ik "even snel" wat eet. Maar eenmaal gebeten, blijf ik bijten, ook als ik met volle aandacht eet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.