Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Yumi schreef op 24-05-2024 om 19:16:

[..]

Als ik het goed heb, dan klaag je al langer over oorsuizen en duizelig zijn, ben je hiervoor al eens naar de huisarts geweest?

Als het voortduurt, erger wordt, zich er iets uit duidelijk maakt dan zit er niets anders op. Het enige wat iemand ziet is dat je mijn ogen telkens opzij ziet bewegen en met een ruk weer terug maar dat is alleen maar tijdens zo'n aanval. Tussendoor is er niets behalve losse symptomen die iedereen wel eens heeft en niet specifiek op iets duiden.

Ik wil slapen. En niet al om 5 :15 wakker zijn.
Ben een half uurtje geleden maar opgestaan en de schuifpui open gegooid, het is nu nog mooi weer.

ik werd pas om half 9 wakker van de kerkklokken. Lang geleden dat ik zolang heb uitgeslapen, zal het wel nodig hebben gehad denk ik.

Lijkt me heerlijk om pas om die tijd wakker te worden! Ik voel me nu alsof ik de nacht heb doorgehaald met een hoop drank wat dus niet zo is.

Dolfje schreef op 26-05-2024 om 09:06:

Lijkt me heerlijk om pas om die tijd wakker te worden! Ik voel me nu alsof ik de nacht heb doorgehaald met een hoop drank wat dus niet zo is.

Snap ik, ik was se afgelopen weken standaard om half 7 wakker. Hopeloos. Maar ik denk ook dat de situatie van afgelopen week er behoorlijk heeft ingehakt. 

Ik zal ook wel onrustig zijn omdat we vanmiddag weg gaan en ik angstig ben dat er weer wat gebeurt. Moet daar ff doorheen denk ik. We kunnen moeilijk alles afzeggen en nooit meer ergens heen gaan. 

Dolfje schreef op 26-05-2024 om 09:28:

Ik zal ook wel onrustig zijn omdat we vanmiddag weg gaan en ik angstig ben dat er weer wat gebeurt. Moet daar ff doorheen denk ik. We kunnen moeilijk alles afzeggen en nooit meer ergens heen gaan.

Hier moet je echt doorheen inderdaad. Zorg dat hij van tevoren even iets eet of drinkt, dan heeft hij dat in ieder geval binnen.

Dolfje schreef op 26-05-2024 om 09:06:

Lijkt me heerlijk om pas om die tijd wakker te worden! Ik voel me nu alsof ik de nacht heb doorgehaald met een hoop drank wat dus niet zo is.

Het is mijn ervaring dat het niet zoveel uitmaakt voor de duur en het verloop van de dag of ik nu om half vijf of om half negen wakker word/opsta. In de praktijk, in de zeldzame gevallen dat ik om half negen opsta (eens per tien jaar) duurt de dag eigenlijk nog langer.

Ik heb wel bezwaar tegen het vanaf half twee binnen gaan zitten. Dat duurt dan echt te lang voordat iedereen wakker wordt. Maar ook dan, daarna verloopt de dag meestal heel gewoon.

Ik denk dat als ik om half elf in mijn bed lig, en om vijf uur zou opstaan, ik toch 6,5 uur heb geslapen en dat is niet echt uitzonderlijk abnormaal.

Loulou39 schreef op 25-05-2024 om 21:27:

[..]

O, dat scheelt. Blijft duur, belachelijk duur trouwens, maar dan doe je wel heel heel netjes boodschappen 👍🏻

Ik zal kijken of ik de komende week nog veel tussendoor ga halen (want dat gebeurt toch vaak nadat ik de week boodschappen gehaald heb). Misschien compenseert het nog iets, als ik niets meer bij hoef te halen. We gaan het zien 

Broodjebrie schreef op 26-05-2024 om 09:34:

[..]

Hier moet je echt doorheen inderdaad. Zorg dat hij van tevoren even iets eet of drinkt, dan heeft hij dat in ieder geval binnen.

Ja dat heeft hij gedaan gelukkig. Hij let voortaan wel goed op maar ja het zit nog in mijn kop.

rionyriony schreef op 26-05-2024 om 06:31:

[..]

Als het voortduurt, erger wordt, zich er iets uit duidelijk maakt dan zit er niets anders op. Het enige wat iemand ziet is dat je mijn ogen telkens opzij ziet bewegen en met een ruk weer terug maar dat is alleen maar tijdens zo'n aanval. Tussendoor is er niets behalve losse symptomen die iedereen wel eens heeft en niet specifiek op iets duiden.

Ik zou toch even bellen voor een afspraak de huisartsassistente kan meestal goed inschatten of het nodig is dat je langskomt.

Gisteren belde er een keurig meisje aan op een mooie oranje fiets.
 Vriend doet open :
'Dag mijnheer, heeft u een euro voor mij want ik wil een cadeau voor mijn moeder kopen'.
Geeft die goedzak van mij zo'n kind geld!  .......

Beterlaat2021! schreef op 26-05-2024 om 11:42:

Gisteren belde er een keurig meisje aan op een mooie oranje fiets.
Vriend doet open :
'Dag mijnheer, heeft u een euro voor mij want ik wil een cadeau voor mijn moeder kopen'.
Geeft die goedzak van mij zo'n kind geld! .......

Hahaha! Mijn kinderen deden dat ook wel eens 😂. (Mocht niet hoor)

Bezig met lijst maken wat ik nodig heb in een nieuwe woning qua spullen en verhuiskosten. Godkolere wat een geld

zo weer een verjaardag van schoonfamilie. Man weet al weken dat het vandaag is. Ik vroeg man 5 keer deze week heb je een cadeautje of zal ik iets halen. Nee doe ik zelf wel. Uiteindelijk vandaag heeft hij weer niks. Zegt hij: "ik zeg straks wel dat ze volgende week iets krijgt." Dat kan gewoon niet. Geef op zijn minst even een chocolaatje of bloem. Met lege handen aankomen vind ik zo naar. Straks dus even langs de supermarkt. Misschien moet ik het volgende keer toch zelf regelen maar man is ook volwassen.. Moeilijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.