Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM schreef op 23-04-2024 om 09:46:

Ik ben zo enorm statisch, mn haar blijft niet stijl, ik krijg constant schokken als ik iets aanraak
Is al sinds gistermiddag zo... Maakt niet uit welke schoenen ik aan heb, helaas.

Ontladen door een geaarde leiding vast te nemen, normaal is dit bijvoorbeeld een kraan.

JtM

JtM

23-04-2024 om 09:50 Topicstarter

Moirmel schreef op 23-04-2024 om 09:49:

[..]

Ontladen door een geaarde leiding vast te nemen, normaal is dit bijvoorbeeld een kraan.

Ik kan moeilijk de hele dag bij de kraan gaan staan

Dolfje schreef op 23-04-2024 om 08:48:

Betekenen haaientanden niks meer tegenwoordig of zo??!

😜Nee die hebben 0 betekenis meer tegenwoordig. Net als borden die aangeven dat het een eenrichtingsweg is of het verbodsbord dat aangeeft dat je niet mag fietsen op de markt. 

Ik had vandaag al flink wat schade kunnen hebben als ik niet zelf aan de kant was gegaan.

Eigenlijk van de gekke dat ik met mijn fiets de stoep op moet, omdat er een auto tegen de richting in die een eenrichtingsstraat rijdt. Later loop ik op de markt en rijdt er iemand met een elektrische fiets tot onder de parasols van de kaaskraam, kon nog net opzij springen. 

lientje69 schreef op 23-04-2024 om 09:25:

[..]

https://www.telegraaf.nl/financieel/1375503961/dnb-als-bevolking-niet-meewerkt-dan-verplicht-spaargeld-inzetten-om-woning-te-verduurzamen

Nou ja zeg. Je 'mag' 10.000 overhouden voor eigen wensen, de rest moet je in je huis proppen of geld gaan lenen.  Ze zijn dus idd echt gek geworden....

JtM schreef op 23-04-2024 om 09:50:

[..]

Ik kan moeilijk de hele dag bij de kraan gaan staan

Neen, dat lijkt me ook niet zo praktisch.
Toch geen wollen trui aan met daaronder een katoenen hemdje?

Dolfje schreef op 23-04-2024 om 08:48:

Betekenen haaientanden niks meer tegenwoordig of zo??!

Volgens mij zijn de automobilisten die niet weten wat haaientanden zijn dezelfden die de richtingaanwijzer nog niet hebben gevonden.  En één van hen wist gistermiddag niet dat hij moet stoppen voor een zebra (hij kon makkelijk stoppen, ruimte genoeg), reed mij bijna aan en gaf me ook nog een middenvinger als "dank". De hufter.....

ik ben mijn haar helemaal zat! Het wordt te lang en te dun, ik ga het maar laten kortwieken denk ik. 

_Audrey schreef op 23-04-2024 om 09:50:

[..]

Nou ja zeg. Je 'mag' 10.000 overhouden voor eigen wensen, de rest moet je in je huis proppen of geld gaan lenen. Ze zijn dus idd echt gek geworden....

Wat mij ook irriteerde is dat men durft te beweren dat men het geld wel heeft maar niet wilt uitgeven. Okee, dat is deels waar en denk ik ook terecht maar er zijn ook veel mensen die dat spaarsaldo helemaal niet hebben. Ik geloof niet dat iemand van mijn vrienden (bijna allen koopwoning) die 35k+10k kan ophoesten. Dus dan verplicht lenen? Nog hogere maandlasten?? 

JtM schreef op 23-04-2024 om 09:46:

Ik ben zo enorm statisch, mn haar blijft niet stijl, ik krijg constant schokken als ik iets aanraak
Is al sinds gistermiddag zo... Maakt niet uit welke schoenen ik aan heb, helaas.

Heb je al een plant geaaid?

Moirmel schreef op 22-04-2024 om 00:31:

[..]

Te lang nat laten liggen?
Anders een kookwasje draaien (leeg) met wat baking soda. Doe dit zo'n vier keer per jaar en nooit problemen.

Sorry, zie je berichtje nu pas..

Ik hang het altijd meteen op, ik ga inderdaad meteen maar even een kookwas draaien, wel met azijn ivm gebrek aan backing soda. Dank!

Milala schreef op 23-04-2024 om 11:34:

[..]

Wat mij ook irriteerde is dat men durft te beweren dat men het geld wel heeft maar niet wilt uitgeven. Okee, dat is deels waar en denk ik ook terecht maar er zijn ook veel mensen die dat spaarsaldo helemaal niet hebben. Ik geloof niet dat iemand van mijn vrienden (bijna allen koopwoning) die 35k+10k kan ophoesten. Dus dan verplicht lenen? Nog hogere maandlasten??

Zeg dat, ik vind het nogal wereldvreemd allemaal. Ik zwem niet zomaar in zoveel geld hoor en gaan lenen doe ik zeker weten niet. 

_Audrey schreef op 23-04-2024 om 12:09:

[..]

Zeg dat, ik vind het nogal wereldvreemd allemaal. Ik zwem niet zomaar in zoveel geld hoor en gaan lenen doe ik zeker weten niet.

Eens. Ik vind het daarnaast ook heel arrogant. 

JtM schreef op 23-04-2024 om 09:46:

Ik ben zo enorm statisch, mn haar blijft niet stijl, ik krijg constant schokken als ik iets aanraak
Is al sinds gistermiddag zo... Maakt niet uit welke schoenen ik aan heb, helaas.

Een veiligheidsspel ergens op of in je kleding spelden, schijnt ook te helpen.

Scootmobiel van de vrouw achter mij in de rij bij de kassa begon zomaar te rijden 
Gelukkig waarschuwde ze me nog, en kon ik nog net ervoor wegspringen.. Ik ben flink geschrokken en de mevrouw in de scootmobiel ook.

Bakblik schreef op 23-04-2024 om 09:50:

[..]

😜Nee die hebben 0 betekenis meer tegenwoordig. Net als borden die aangeven dat het een eenrichtingsweg is of het verbodsbord dat aangeeft dat je niet mag fietsen op de markt.

Ik had vandaag al flink wat schade kunnen hebben als ik niet zelf aan de kant was gegaan.

Eigenlijk van de gekke dat ik met mijn fiets de stoep op moet, omdat er een auto tegen de richting in die een eenrichtingsstraat rijdt. Later loop ik op de markt en rijdt er iemand met een elektrische fiets tot onder de parasols van de kaaskraam, kon nog net opzij springen.

Idioten zijn het. Ik lag dus vanmorgen bijna onder een auto die de rotonde opstoof waar ik overheen fietste en hij mij dus geen voorrang gaf. En ik kom dus verschillende van die rotondes tegen als ik naar mijn werk ga . 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.