Huiskamer
Thora
09-10-2026 om 09:56
In het kader van onze Paulien misschien. Maar ik erger mij mateloos aan mensen die het woord "is" gebruiken in plaats van "eens". Kijk daar is naar bijvoorbeeld. Als je dan geen zin hebt om het hele woord te tikken schrijf dan "es". Dat deed men vroeger ook en is net even minder verwarrend.
Herfstappeltaart
09-10-2026 om 13:10
Thora schreef op 09-10-2026 om 09:56:
In het kader van onze Paulien misschien. Maar ik erger mij mateloos aan mensen die het woord "is" gebruiken in plaats van "eens". Kijk daar is naar bijvoorbeeld. Als je dan geen zin hebt om het hele woord te tikken schrijf dan "es". Dat deed men vroeger ook en is net even minder verwarrend.
Hahahaha dat doet mijn schoonzoon ook in zijn appjes. Viel me direct op. Ik zeg niks uiteraard maar het stoort wel idd.
Pooh-Bear
09-10-2026 om 13:50
Aan een cliënt. Volgende week komt mijn dochter thuis van drie weken Japan. Mijn man gaat haar ophalen op Schiphol en ik had graag meegegaan dus ik had haar gevraagd of ze voor een keer op een donderdag kan. Daar moest ze even over nadenken want ze vindt dat niet zo fijn. Haar schoondochter was jarig, maar die had het al gevierd maar toch.
uiteindelijk zei ze dat ze niet wilde ruilen is natuurlijk haar goed recht, maar ik vind het wel heel jammer.
ik had natuurlijk ook gewoon vrij kunnen vragen maar dat wilde ik niet omdat ik het lullig voor deze cliënt vond, want zij wil nooit een ander als ik er niet ben. En dan zou ze geen hulp hebben terwijl ik nog niet zo lang geleden vakantie heb gehad.
Yumi
09-10-2026 om 14:18
Erger me aan mezelf, kan nergens mijn aandacht bijhouden, begin ergens aan maar binnen no time afgeleid. Stoot me overal aan en heb een enorme blauwe plek op mijn been, omdat ik tegen een kast aanliep... dat ging zo hard dat hij een stuk opschoof, en net mijn ellenboog flink gestoten auwww 
Groentetuin
09-10-2026 om 14:41
Pooh-Bear schreef op 09-10-2026 om 13:50:
Aan een cliënt. Volgende week komt mijn dochter thuis van drie weken Japan. Mijn man gaat haar ophalen op Schiphol en ik had graag meegegaan dus ik had haar gevraagd of ze voor een keer op een donderdag kan. Daar moest ze even over nadenken want ze vindt dat niet zo fijn. Haar schoondochter was jarig, maar die had het al gevierd maar toch.
uiteindelijk zei ze dat ze niet wilde ruilen is natuurlijk haar goed recht, maar ik vind het wel heel jammer.
ik had natuurlijk ook gewoon vrij kunnen vragen maar dat wilde ik niet omdat ik het lullig voor deze cliënt vond, want zij wil nooit een ander als ik er niet ben. En dan zou ze geen hulp hebben terwijl ik nog niet zo lang geleden vakantie heb gehad.
Dit is zo herkenbaar! Ik zou overwegen alsnog vrij te vragen, misschien gemeen, maar dan voelt ze de consequenties van haar keuze.
Ysenda
09-10-2026 om 15:15
Groentetuin schreef op 09-10-2026 om 14:41:
[..]
Dit is zo herkenbaar! Ik zou overwegen alsnog vrij te vragen, misschien gemeen, maar dan voelt ze de consequenties van haar keuze.
Ik denk dat ik het er ook bij gezegd zou hebben: ik ga die dag vrij vragen maar zullen we dan die andere dag doen?
Kampeerder
09-10-2026 om 15:56
Thora schreef op 09-10-2026 om 09:56:
'ns?
Dolfje
09-10-2026 om 17:06
Ysenda schreef op 09-10-2026 om 15:15:
[..]
Ik denk dat ik het er ook bij gezegd zou hebben: ik ga die dag vrij vragen maar zullen we dan die andere dag doen?
Precies. Dat zou ik ook gedaan hebben.
Bellebelle
09-10-2026 om 17:12
Dolfje schreef op 09-10-2026 om 17:06:
[..]
Precies. Dat zou ik ook gedaan hebben.
Ik zou het nog stelliger hebben gezegd: op die dag werk ik niet, dus we moeten de afspraak verplaatsen. Ik snap dat het vervelend is voor die client, maar je dochter komt waarschijnlijk maar één keer terug uit Japan, dus dat zou voor mij toch voorrang krijgen.
Ted68
09-10-2026 om 18:18
Mijn Kind ging ook voor!
Aan de ouders van een 18 jarige Client; die vonden hat nodig in de dagopvang te komen, en kwamen te Laat…. Gevolg 10 andere gasten die aggressiv werden omdat de dag niet zo verliep als geplant. En Dan ook nog kwamen zeiken in mijn pauze.
Yumi
09-10-2026 om 20:01
Bestelling in Amerika gedaan op aanraden dermatoloog, verzending tussen 12 en30 dagen. Blijk het niet te mogen gebruiken, direct gemaild met de vraag om order te annuleren. Kon niet meer zou al verzonden zijn ![]()
buufie
09-10-2026 om 20:17
ik reed vanmorgen achter iemand, die met 60 km/u de snelweg op ging. Druk op dat moment en levensgevaarlijk. Ws iemand die dan zegt: Ja maar ik rij heel voorzichtig. Ja dat is je probleem, té voorzichtig
Grindelwald
10-10-2026 om 08:06
buufie schreef op 09-10-2026 om 20:17:
ik reed vanmorgen achter iemand, die met 60 km/u de snelweg op ging. Druk op dat moment en levensgevaarlijk. Ws iemand die dan zegt: Ja maar ik rij heel voorzichtig. Ja dat is je probleem, té voorzichtig
En dat komt zo vaak voor. Grote irritatie in het verkeer wat mij betreft. Net zoals mensen die 50 gaan rijden terwijl je er 80 km mag rijden. En het dan niet in de gaten hebben dat er een hele rij auto's achter hen zit.
Ysenda
10-10-2026 om 08:21
Grindelwald schreef op 10-10-2026 om 08:06:
[..]
En dat komt zo vaak voor. Grote irritatie in het verkeer wat mij betreft. Net zoals mensen die 50 gaan rijden terwijl je er 80 km mag rijden. En het dan niet in de gaten hebben dat er een hele rij auto's achter hen zit.
Komt ook door nieuwe auto's, die geven in het display de maximum snelheid aan. Maar dat gaat niet heel goed.
Ik krijg vaak 30km te zien terwijl ik 50 mag, 90 bij 100 of zelfs 130.
En die auto maar aangeven dat je te hard rijdt.