Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 22-09-2026 om 20:05:

[..]

Breng was van Hermes

Die bussen zijn prima, maar er is veel commentaar, op de routes, de app die niet goed werkt, de beeldschermen werken niet of geven de verkeerde halte aan, en er is nog maar plaats voor één rolstoel.

Breng was de vervoerder die het openbaar vervoer in de regio Arnhem-Nijmegen verzorgde. Sinds 28 juni 2026 is Breng overgegaan naar RRReis, een dochteronderneming van Connexxion. De laatste exploitant van Breng was Hermes, die de concessie voor het openbaar vervoer in de Stadsregio Arnhem Nijmegen beheerde van 13 december 2009 tot 27 juni 2026.

totaal offtopic, maar hermes (en ook connexxion) was ook van transdev. transdev is een enorm frans bedrijf die zo'n beetje al het regionale vervoer in handen heeft. 

Ik probeer me te concentreren, bel nou niet voor ieder wissewasje. Want ik neem toch op, soms is er wél iets, maar dit over de kat van de buren had van mij kunnen wachten. 
Als deze cursus klaar is wil ik weer een nieuwe cursus gaan doen en dan moeten we hier echt afspraken over maken. 

Broadway schreef op 23-09-2026 om 09:10:

[..]

totaal offtopic, maar hermes (en ook connexxion) was ook van transdev. transdev is een enorm frans bedrijf die zo'n beetje al het regionale vervoer in handen heeft.

Dan begrijp ik al dit gedoe niet, waarom andere chauffeurs die de routes niet kennen en geen NL spreken?

Hoe dan ook, de massage voor mijn rug van een half uur heeft me gisteren 2 uur en 3 kwartier gekost...uur meer dan "normaal" 

Ik erger me aan mezelf en kom me hier even een schopje geven want ik moet echt aan het werk!

Netherfield schreef op 23-09-2026 om 10:54:

Ik erger me aan mezelf en kom me hier even een schopje geven want ik moet echt aan het werk!

als ik jou schop, schop jij mij dan?

Kunnen jullie mij samen schoppen dan? Ik overwoog nog om naar kantoor te gaan want daar werk ik veel beter en ik heb nog veel te doen. Maar er is helemaal niemand op kantoor verder en ik ben niet helemaal fit en ik dacht: ik moet toch een keer leren om thuis ook hard te werken. Is nog niet gelukt. 

1,5 e dag gewerkt na de vakantie en ik voel me meteen weer helemaal druk en opgejaagd. Is niet de bedoeling. Vanmiddag vrij maar daarom morgen weer een lange dag ipv de ochtend vrij.
Ga ik dadelijk eerst lunchen en dan ff sporten, uurtje voor mezelf.

Aan het doorlopend gegil en geschreeuw van veel kinderen. 
Helaas speeltuin hierachter.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.