Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ted68 schreef op 22-09-2026 om 11:38:

Mijn man: volgens mij heeft hij toch langzaam last van seniliteit; ben ik met de was bezig: ik sorteer alles in de kelder. Kom ik tussen de berghanddoeken kleding tegen op 30 graden moeten gewassen worden….
En dan wel voor de Kast staan en vragen waar zijn lievelings Shirt is…..

Seniliteit? Mijn ervaring is dat dit een veelvoorkomend fenomeen is wat vaak waargenomen wordt bij de man in het algemeen :p 

Broadway schreef op 22-09-2026 om 07:56:

Mijn man heeft besloten dat ongedierte binnenkomt als ik de achterdeur openzet met deze heerlijke temperaturen. alsof alle muizen, ratten en kakkerlakken die open deur zien en denken: daar gaan we in processie heen en lekker wonen!
het gevolg is dat hij steeds alles dicht wil hebben terwijl ik die deur open wil hebben zolang het nog kan!

Haha wil je niet bang maken maar een muis kan razendsnel door een hele kleine opening

BlairW schreef op 22-09-2026 om 10:10:

[..]

Ik snap hem wel. Vorige week een dikke pad hier in de woonkamer die ik 2 dagen kwijt ben geweest 🤢 Gelukkig uiteindelijk wel gevonden en naar buiten gebonjourd, maar ik hou de deur lekker dicht. Hij was overigens gewoon onder het vliegengordijn door gekropen.

Hahaha, ik krijg er letterlijk de rillingen van 😂.

Gelukkig woon ik vrij hoog en heb ik weinig last van dat soort ongewenste bezoekers 😅.

lientje69 schreef op 22-09-2026 om 11:40:

Yumi , ben jij Belgisch? Want bus rijdt aan betekent in mijn deel van Nederland héél iets anders. ( begrijp wel wat je bedoelt hoor in die context , maar moest heel even nadenken )

Brabants denk ik, ik zeg dat nl ook dat aanrijden 

Media Markt roept al een maand dat Black Friday eraan komt

Dolfje schreef op 22-09-2026 om 18:51:

[..]

Brabants denk ik, ik zeg dat nl ook dat aanrijden

Kan ook nog ja😁

Ysenda schreef op 22-09-2026 om 11:00:

Dat ik alweer een andere behandelaar ga krijgen. Dit wordt nr 4 in evenzovele maanden ongeveer. De een na de ander verlaat daar de organisatie. En deze was nu net zo fijn.

Geen idee wat voor een behandeling je krijgt maar is het mogelijk de laatste behandelaar te volgen naar zijn/haar nieuwe organisatie? (Zeker als het online is dan doet reisafstand er toch niet toe)

Broadway schreef op 22-09-2026 om 11:02:

[..]

wat gek! want volgens mij is alleen de naam veranderd en niet de vervoerder zelf. mooi stom als ze er nu dan zo'n potje van maken

ik vind die bussen zelf wel fijn. als ik erachter fiets hang ik niet meer in die vieze, warme uitlaatwalm

Breng was van Hermes

Die bussen zijn prima, maar er is veel commentaar, op de routes, de app die niet goed werkt, de beeldschermen werken niet of geven de verkeerde halte aan, en er is nog maar plaats voor één rolstoel.

Breng was de vervoerder die het openbaar vervoer in de regio Arnhem-Nijmegen verzorgde. Sinds 28 juni 2026 is Breng overgegaan naar RRReis, een dochteronderneming van Connexxion. De laatste exploitant van Breng was Hermes, die de concessie voor het openbaar vervoer in de Stadsregio Arnhem Nijmegen beheerde van 13 december 2009 tot 27 juni 2026.

lientje69 schreef op 22-09-2026 om 11:40:

Yumi , ben jij Belgisch? Want bus rijdt aan betekent in mijn deel van Nederland héél iets anders. ( begrijp wel wat je bedoelt hoor in die context , maar moest heel even nadenken )

Nee geen Belgische, maar heb in verschillende delen van NL gewoond. Als kind zijn in Brabant.... Ik weet dat het ook een andere betekenis heeft

Yoghurt gegeten vanmorgen, zat in een glazen pot. Water in laten lopen, inleveren statiegeld. Wil gaan afwassen zit er geen water meer in, laat 'm weer vollopen zie ik dat het er onder weer uitloopt. Blijkt die aan de onderkant helemaal gebarsten te zijn, scheuren liepen door onder etiket. Toen ik 'm uit de koelkast pakte zag ik een kring, keek nog naar de onderkant maar dacht dat het vocht was. Hij stond al dik 2 weken in de koelkast, dus naast glassplinters misschien niet meer goed geweest   
Vond 'm niet lekker maar dacht dat dit aan het smaakje lag...

Yumi schreef op 22-09-2026 om 20:05:

[..]

Breng was van Hermes

Die bussen zijn prima, maar er is veel commentaar, op de routes, de app die niet goed werkt, de beeldschermen werken niet of geven de verkeerde halte aan, en er is nog maar plaats voor één rolstoel.

Breng was de vervoerder die het openbaar vervoer in de regio Arnhem-Nijmegen verzorgde. Sinds 28 juni 2026 is Breng overgegaan naar RRReis, een dochteronderneming van Connexxion. De laatste exploitant van Breng was Hermes, die de concessie voor het openbaar vervoer in de Stadsregio Arnhem Nijmegen beheerde van 13 december 2009 tot 27 juni 2026.

Nou, maak je borst maar nat met RRRreis. Sinds die hier rijden is het een rommeltje. Vaak te laat, veel uitval.

medeweggebruikers. Ik haal je in, ga je langzamer rijden dus haal ik jou in en zo verder. En mensen die links blijven plakken

Yumi schreef op 22-09-2026 om 20:05:

[..]

Breng was van Hermes

Ik hoorde mijn vader er inderdaad ook al over

Maheiden schreef op 22-09-2026 om 20:40:

[..]

Nou, maak je borst maar nat met RRRreis. Sinds die hier rijden is het een rommeltje. Vaak te laat, veel uitval.

Tsja dat heb ik al verschillende keren meegemaakt. Uitval, de tijd blijft opschuiven, maar geen bus. Te laat komt vaak voor, maar te vroeg ook  Heb geen ander vervoer, helaas. 

Mijn eerste klacht ligt er al, dat heb ik bij Breng in die 17 jaar nog nooit gedaan. Wel goed dat ze veel chauffeurs in dienst hebben die geen Nederlands spreken, horen ze al dat gemopper niet, en vragen hoeven ze niet te beantwoorden....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.