Huiskamer
Bakblik
21-09-2026 om 07:04
Evaluna schreef op 21-09-2026 om 06:13:
Ergenis dat vriend zijn wekker om 6 uur laat afgaan terwijl hij er niet uit hoeft. Hij slaapt verder en ik ben klaarwakker en nijdig omdat ik nog een uur verder had kunnen slapen. In deze stemming slaap ik zeker niet meer.
Herkenbaar!
Hier ook regelmatig een wekker die verkeerd af gaat. Man werkt op dit moment op 3 locaties. L, U en H en tussen de opstaan rijden zit een uur. Voor U gaat de wekker om 6.00 voor L gaat de wekker om 7.00 en voor H ergens daar tussenin. Ben altijd zo nodig als op een L dag de wekker toch om 6.00 gaat.
Helaas was ik vandaag toch al wakker, omdat de bij de bouw grote lampen aan het neerzetten zijn. Eentje staat precies op ons badkamerraam gericht. Straks maar even naar de keet om te vragen of dat anders kan.
Frisdrank1972
21-09-2026 om 07:57
Meestal word ik wakker als het licht wordt. Dan was ik in de zomer ruim op tijd. Maar nu het winter wordt en langer donker blijft moet ik wel weer de wakker aan anders verslaap ik mij.
Damoontje
21-09-2026 om 08:01
Bakblik schreef op 21-09-2026 om 07:04:
[..]
Herkenbaar!
Hier ook regelmatig een wekker die verkeerd af gaat. Man werkt op dit moment op 3 locaties. L, U en H en tussen de opstaan rijden zit een uur. Voor U gaat de wekker om 6.00 voor L gaat de wekker om 7.00 en voor H ergens daar tussenin. Ben altijd zo nodig als op een L dag de wekker toch om 6.00 gaat.
Helaas was ik vandaag toch al wakker, omdat de bij de bouw grote lampen aan het neerzetten zijn. Eentje staat precies op ons badkamerraam gericht. Straks maar even naar de keet om te vragen of dat anders kan.
Hier een vriend die midden in de nacht kan roepen 'Hey Google hoe laat is het?'
Of er uit gaat omdat hij moet plassen en dan zegt: 'Het is vijf over zes'. Dat hij er uit gaat dat kan ik wel negeren maar als hij eenmaal begint te praten ben ik wakker.
Laatst mompelde hij om een uur of 23 half slapend: 'Ik wil geen behang, ik wil houten panelen'. Dan ben ik dus weer klaarwakker en ga opzoeken wat houten panelen kosten...
Frisdrank1972
21-09-2026 om 08:04
Damoontje schreef op 21-09-2026 om 08:01:
[..]
Hier een vriend die midden in de nacht kan roepen 'Hey Google hoe laat is het?'
Of er uit gaat omdat hij moet plassen en dan zegt: 'Het is vijf over zes'. Dat hij er uit gaat dat kan ik wel negeren maar als hij eenmaal begint te praten ben ik wakker.
Laatst mompelde hij om een uur of 23 half slapend: 'Ik wil geen behang, ik wil houten panelen'. Dan ben ik dus weer klaarwakker en ga opzoeken wat houten panelen kosten...
Dat ''Hee google'' doet hij dat expres of is dat in zijn slaap? Als hij dat expres doet kan die gelijk een schop tegen zijn schenen krijgen van mij. Koop voor zijn verjaardag een wekkerradio. Kan die kijken naar de tijd zonder te schreeuwen.