Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 20-09-2026 om 21:01:

[..]

Welke dieren je mag schoppen???? Wat dacht je van geen enkele??? Man...ik weet weer niet wat ik lees

Maar vlees eten mag weer wel...

O gelukkig.  Ben niet de enige die de reactie op zijn zachts gezegd nogal bijzonder vond. Het ging om een ieniminie kuikentje van een paar dagen oud, als hij hem geraakt had was het beestje meteen dood geweest ook.  Ik was er in elk geval even van van slag maar van frisdrank haar reactie  nog meer..

Damoontje schreef op 20-09-2026 om 20:29:

Ik heb vorige week op een touwtjes-achtige toestand in een advertentie geklikt omdat ik echt niet zag hoe het zat en hoe een mens dat kon dragen.
Nu de hele tijd van die SM-pakjes in beeld als ik zit te forummen. Ik heb daar helemaal geen zin in.

🤣

Frisdrank1972 schreef op 20-09-2026 om 21:06:

[..]

Maar vlees eten mag weer wel...

Jij bent echt heel bijzonder en je reacties zijn nog aparter ( en nogal zwart-wit) . Ik ga bijna denken dat je het erom doet . En uit een koud land een stukje boven Nederland  komt. 

lientje69 schreef op 20-09-2026 om 21:07:

O gelukkig. Ben niet de enige die de reactie op zijn zachts gezegd nogal bijzonder vond. Het ging om een ieniminie kuikentje van een paar dagen oud, als hij hem geraakt had was het beestje meteen dood geweest ook. Ik was er in elk geval even van van slag maar van frisdrank haar reactie nog meer..

Het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat het verwarrend is voor kinderen welke dieren wel en niet dood mogen. Zeker als het gaat om vleesconsumptie. 

Frisdrank1972 schreef op 20-09-2026 om 21:23:

[..]

Het enige wat ik bedoelde te zeggen is dat het verwarrend is voor kinderen welke dieren wel en niet dood mogen. Zeker als het gaat om vleesconsumptie.

nou sorry, maar dat is heel wat anders dan dat je eerst zei. En kinderen van 5 hoeveel weten die van de vleesconsumptie? 

buufie schreef op 20-09-2026 om 21:25:

[..]

nou sorry, maar dat is heel wat anders dan dat je eerst zei. En kinderen van 5 hoeveel weten die van de vleesconsumptie?

Kinderen die achter duiven of meeuwen aangaan wordt nooit wat van gezegd in mijn beleving. Dat zei ik. Dus vandaar dat het verwarrend is.

lientje69 schreef op 20-09-2026 om 21:08:

[..]

Jij bent echt heel bijzonder en je reacties zijn nog aparter ( en nogal zwart-wit) . Ik ga bijna denken dat je het erom doet . En uit een koud land een stukje boven Nederland komt.

Wat is dat nou weer voor opmerking.

Frisdrank1972 schreef op 20-09-2026 om 21:41:

[..]

Nou dat doe je zelf ook aan de lopende band. Rare opmerkingen maken die kant nog wal raken. 

Frisdrank1972 schreef op 20-09-2026 om 21:41:

[..]

Als ik uit ga leggen wat dit betekent  krijg ik waarschijnlijk een ban. Maar ik denk dat de meeste wel weten wat ik bedoel. Iets met kabouters

Iemand een nieuwe ergernis??

Ik lig in bed en kan niet slapen.

Bloemenzee schreef op 20-09-2026 om 22:13:

Iemand een nieuwe ergernis??

lientje69 schreef op 20-09-2026 om 22:21:

Ik lig in bed en kan niet slapen.

[..]

Succes  Hopelijk lukt het snel. Ik wens je een heeeele lange en rustige nacht toe  Ik ga zometeen ook eens een poging tot slapen wagen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.