Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik had het laatst met ING. Password gewijzigd etc en toen bleek het een algemene storing te zijn. Word daar zenuwachtig van, steeds bang dat ik iets fout doe. 

lientje69 schreef op 16-09-2026 om 16:53:

Ik ging net bijna gestrekt in de Jumbo
Vond ik ook een behoorlijke ergernis. Werd zo raar in mijn hoofd, werd er een beetje bang van.

Afijn. Weer veilig thuis. Liggend op de bank. What else?

Wat naar Lientje. Het valt niet mee 

JtM schreef op 17-09-2026 om 08:48:

[..]

Vandaag ook (nog) niet... begint wel irritant te worden nu zeg.

Alleen de App niet of helemaal niet? Anders kun je toch ook met je wachtwoord en sms-verificatie inloggen?

ik zit te wachten op de AH, volgens de app komt de bezorger binnen nu en 20 min. 
hoop dat die opschiet, ben doodmoe val zowat inslaap 

JtM schreef op 17-09-2026 om 08:48:

[..]

Vandaag ook (nog) niet... begint wel irritant te worden nu zeg.

Ik vind dat ze heel erg vaak storing hebben. Maar meestal duurt het niet zo lang.(Heb afgelopen tijd veel moeten inloggen via DigiD en het viel mij echt op dat het heel vaak niet lukt).

JtM

JtM

18-09-2026 om 08:05 Topicstarter

Mezelf en mijn onderbuikgevoel. 

Bailey26 schreef op 17-09-2026 om 18:05:

[..]

Ik vind dat ze heel erg vaak storing hebben. Maar meestal duurt het niet zo lang.(Heb afgelopen tijd veel moeten inloggen via DigiD en het viel mij echt op dat het heel vaak niet lukt).

Ja dit is mij de afgelopen tijd ook opgevallen. Meestal is het wel snel weer opgelost. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie er nu al dagen uit ligt voor iedereen, denk dat er dan toch iets aan de kant van de gebruiker schort. Een dagenlange storing zou wel voorpaginanieuws zijn, dat heeft nogal gevolgen..

Het is echt herfst geworden. Ik moet weer mijn winterjas uit de kast halen als ik in de ochtend naar mijn werk ga. 

Frisdrank1972 schreef op 18-09-2026 om 10:04:

Het is echt herfst geworden. Ik moet weer mijn winterjas uit de kast halen als ik in de ochtend naar mijn werk ga.

Echt, je winterjas al? Ik loop nog in een t-shirt en doe eventueel mijn zomerjas aan nu. Of even een sweatvest.

Herfstappeltaart schreef op 18-09-2026 om 10:06:

[..]

Echt, je winterjas al? Ik loop nog in een t-shirt en doe eventueel mijn zomerjas aan nu. Of even een sweatvest.

Oh nee als ik om 8:00 weg moet is het niet om te harde de kou. Ik wil bijna een muts op doen maar dat is zelfs voor mij iets te overdreven.

Moosey schreef op 18-09-2026 om 08:09:

[..]

Ja dit is mij de afgelopen tijd ook opgevallen. Meestal is het wel snel weer opgelost. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie er nu al dagen uit ligt voor iedereen, denk dat er dan toch iets aan de kant van de gebruiker schort. Een dagenlange storing zou wel voorpaginanieuws zijn, dat heeft nogal gevolgen..

Ik heb afgelopen dagen 2x mijn digid gebruikt en heb geen problemen gehad.

Frisdrank1972 schreef op 18-09-2026 om 10:16:

[..]

Oh nee als ik om 8:00 weg moet is het niet om te harde de kou. Ik wil bijna een muts op doen maar dat is zelfs voor mij iets te overdreven.

O ja om 8.00 uur is het natuurlijk ook nog wel vroeg. Zeker als je fietst.

Yumi schreef op 17-09-2026 om 09:06:

[..]

Ik heb dit de afgelopen tijd vaker gelezen. Zelf heb ik nergens last van, maar een paar weken geleden moest ik de app updaten. Heb het toen 'n keer laten gaan, maar daarna kon ik er niet meer in zonder de update. Mogelijk is dat het probleem, anders zou ik de app verwijderen en opnieuw installeren.

Nee er zit  gewoon storing  in de app.  Ik dacht ook eerst misschien moet ik hem updaten. Maar nee. Via een andere device met bijvoorbeeld koppelcode of SMS kan je wel inloggen. Maar via de app niet dus 

aan het joch dat nu achter me zit in de bus en steeds in mijn rug zit te schoppen. 

Frisdrank1972 schreef op 18-09-2026 om 10:04:

?Winterjas?

Het is nog 16 graden! 

De water en winddichte tussenjas is eerst nog aan de beurt. 

Gisterochtend nog met open jas 11km enkele reis gefietst. Terugweg wel de jas dicht vanwege de regen maar thuis was de binnenkant net zo nat als de buitenkant. Tegenwind had ik het echt niet koud. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.