Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 12-09-2026 om 20:51:

Dat twee afspraken zijn afgezegd voor dit weekend, weliswaar allebei met een hele goede reden, maar vind het wel jammer.
Plus ik wilde een online live tekenles volgen, maar heb het niet gedaan ivm met afspraak (die dus niet doorging), had ik me nu maar wel opgegeven 😔.

Nou ja, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen 😅. Misschien is het ook wel goed, want ik heb veel afspraken komende tijd maar deze waren juist extra leuk!

Koettie schreef op 13-09-2026 om 13:14:

Ik wil gewoon een weekend niets dus allea afgezegd en alsnog mensen die zeggen ah kom gewoon! Neeheee

Hadden jullie een afspraak met elkaar? 😉😁

JtM

JtM

13-09-2026 om 14:16 Topicstarter

Ik vind wat regen niet erg... maar het regent hier al de hele dag. Heb de hond al 2x moeten afdrogen en zijn vacht is nog steeds nat van de laatste wandeling. Ik kom op deze manier ook niet aan mijn stappen!

Bleh, er is een forummer waar ik me aan erger en dat vind ik dan weer irritant en onvolwassen van mezelf  .

Schemerlampje schreef op 13-09-2026 om 13:38:

[..]

[..]

Hadden jullie een afspraak met elkaar? 😉😁

Hahaha, nee 😁

Moest er wel even aan denken 😅, maar ook dat ik niet zou zeggen “kom gewoon”, als iemand afbelt. Het waren bij mij goede redenen waarom er afgezegd werd, en dat respecteer ik.

Ik erger me aan mezelf omdat ik nu al opzie tegen de lange donkere avonden als eind oktober weer die stomme wintertijd gaat gelden. Ik wil graag zomertijd in de winter en wintertijd in de zomer. En ja, ik weet dat het dan pas om half tien smorgens licht is in december. Maar dan tenminste smiddags niet om half vier al donker!

Hele zomer bijna geen last gehad van muggen, en ik word nu binnen een half uur vier keer gestoken 😱. Ik jeuk me suf, ik heb nu muggenbulten met een doorsnee van 4 cm, maar ze groeien nog (ben er lichtelijk allergisch voor 😫).

Ik denk dat de muggen in mijn stad bezig zijn met een inhaalslag/wraakactie oid 😡.

Aan de vlieg in de lamp. Hoe komt die erin? En waarom? Ik moet de lamp uit elkaar halen om de vlieg eruit te halen. En het gebeurt vaker elk jaar wel een. 

Loulou39 schreef op 13-09-2026 om 21:04:

Hele zomer bijna geen last gehad van muggen, en ik word nu binnen een half uur vier keer gestoken 😱. Ik jeuk me suf, ik heb nu muggenbulten met een doorsnee van 4 cm, maar ze groeien nog (ben er lichtelijk allergisch voor 😫).

Ik denk dat de muggen in mijn stad bezig zijn met een inhaalslag/wraakactie oid 😡.

Ohh van die grote muggenbulten die jeuken niet alleen maar doen ook pijn. Koelen met een icepack helpt en ze worden minder groot.

Ik neem aan dat je, ik krab me suf bedoeld

Loulou39 schreef op 13-09-2026 om 21:04:

Inhaalslag,  ze hebben poeltjes stilstaand water nodig om zich voort te planten. Die waren er niet in deze droge zomer. 

Moxxie schreef op 13-09-2026 om 18:01:

Bleh, er is een forummer waar ik me aan erger en dat vind ik dan weer irritant en onvolwassen van mezelf .

Voor mij een reden om hier veel minder te zijn .

Yumi schreef op 13-09-2026 om 22:42:

[..]

Ohh van die grote muggenbulten die jeuken niet alleen maar doen ook pijn. Koelen met een icepack helpt en ze worden minder groot.

Ik neem aan dat je, ik krab me suf bedoeld

Ik bedoelde echt ik jeuk me suf 😂.

Het jeukt nog steeds, en ik kan de mug(-gen) niet vinden dus ze zijn er nog: dus ik ga je tip van de icepack zeker gebruiken! Dank je wel 👍🏻💃🏻.

@Ysenda: dan ga ik m’n horren maar weer ophangen, ik lees dit inderdaad op Google ook, balen.

Loulou39 schreef op 14-09-2026 om 07:53:

[..]

Ik bedoelde echt ik jeuk me suf 😂, was tekst van mezelf, maar volgens Google mag het ook 😁. Ik mag ook niet krabben van mezelf.

Het jeukt nog steeds, en ik kan de mug(-gen) niet vinden dus ze zijn er nog: dus ik ga je tip van de icepack zeker gebruiken! Dank je wel 👍🏻💃🏻.

Of oordruppels, die bevatten lidocaine wat verdovend werkt.

Ysenda schreef op 14-09-2026 om 07:56:

[..]

Of oordruppels, die bevatten lidocaine wat verdovend werkt.

Wat goed! Uiteraard ook meteen gegoogled, en dat is niet eens zo duur. Vandaag even bij de drogist halen 👍🏻

Roos57 schreef op 14-09-2026 om 07:13:

[..]

Voor mij een reden om hier veel minder te zijn .

Nu ben ik wel benieuwd aan wie jullie  je ergeren. En of dat dezelfde persoon is.  

Ik erger me een beetje aan mezelf. Des te langer ik thuis ben, des te slechter het lijkt te gaan met me. En nee , dat is waarschijnlijk  niet echt zo. Maar ik begin blijkbaar  te accepteren  dat ik ziek ben , probeer niet meer op wilskracht en adrenaline  tóch willens en wetens dingen te doen.  Maar dat betekent wel dat ik dus nóg vaker op de bank lig/ nóg minder doe. Ik vermoed  dat mijn lichaam  dit ook  nodig heeft, en nu pas nu ik medicijnen voor een lagere hartslag heb   pas kan ook. Ben wel meer ontspannen  dus dat zou zomaar  kunnen. Maar het voelt zo " lui ". 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.