Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 28-08-2026 om 15:10:

De post.nl app. Ik heb hem verwijderd. Heeft totaal géén toegevoegde waarde meer. Sinds de zogenaamde privacyregels zie je geen enkel poststuk meer in de app. Heb het ook nog geprobeerd met naam wijzigen maar óók niks. Nou klaar ermee dan.

hier ook. 

De post.nl app. Ik heb hem verwijderd. Heeft totaal géén toegevoegde waarde meer. Sinds de zogenaamde privacyregels zie je geen enkel poststuk meer in de app. Heb het ook nog geprobeerd met naam wijzigen maar óók niks. Nou klaar ermee dan.

Ik kan nog wel mijn eigen post zien maar niet meer van mijn man en dochter. 
Wegens privacy maar meestal ben ik eerder thuis en dan zie ik het toch ook. 

Pooh-Bear schreef op 28-08-2026 om 16:33:

[..]

Ik kan nog wel mijn eigen post zien maar niet meer van mijn man en dochter.
Wegens privacy maar meestal ben ik eerder thuis en dan zie ik het toch ook.

Zelfs mijn eigen post zie ik niet meer. En dat is al maanden zo. En ik zag nu dat je afzettoestemming voor pakketten óók via de website kon regelen  ( dat was eigenlijk  een van de weinige dingen die meestal goed gingen ). Dus dan heb ik de app niet meer nodig verder.  

Krijg je nooit pakketjes met PostNL dan? Ik heb die app echt juist alleen maar voor pakketjes. Heb nog nooit gekeken naar die foto’s van post die moet komen, want die zie ik wel als het in de bus ligt. Vind het juist niks toevoegen dat ik wel kan zien wat voor post er komt 😂

Een uur geleden werd er een flinke wolkbreuk voorspeld boven Huize Buufie rond 18 uur, en nu blijft het droog. Er mag hier ook wel wat regen komen hoor! Vannacht bleef het ook bij nog geen 1 mm. 

buufie schreef op 28-08-2026 om 17:31:

Een uur geleden werd er een flinke wolkbreuk voorspeld boven Huize Buufie rond 18 uur, en nu blijft het droog. Er mag hier ook wel wat regen komen hoor! Vannacht bleef het ook bij nog geen 1 mm.

Hier staat ook nog een flinke bui op de voorspelling straks. Je mag 'm hebben van mij, wij hebben al 25+ mm gehad

Cle0 schreef op 28-08-2026 om 17:34:

[..]

Hier staat ook nog een flinke bui op de voorspelling straks. Je mag 'm hebben van mij, wij hebben al 25+ mm gehad

Hier ook al flink wat gehad. En dadelijk komt er nog meer. 

Broodjebrie schreef op 28-08-2026 om 17:41:

[..]

Hier ook al flink wat gehad. En dadelijk komt er nog meer.

We hebben gisterenavond en afgelopen nacht flinke buien gehad, maar de afgelopen maanden zijn we steeds overgeslagen... overigens hebben we vanmiddag naast buien ook flink wat zon gehad, waardoor het smerig benauwd en vochtig is.

BlairW schreef op 28-08-2026 om 17:02:

[..]

Krijg je nooit pakketjes met PostNL dan? Ik heb die app echt juist alleen maar voor pakketjes. Heb nog nooit gekeken naar die foto’s van post die moet komen, want die zie ik wel als het in de bus ligt. Vind het juist niks toevoegen dat ik wel kan zien wat voor post er komt 😂

Krijg je toch altijd tig mails van ..We hebben  uw pakket klaargemaakt- uw  pakket is verzonden- ligt bij sorteercentrum- is onderweg met bezorger- de bezorger is er bijna!- uw pakket is bezorgd- wat vond u van de bezorging?🙄

Chiquita schreef op 28-08-2026 om 16:27:

[..]

hier ook.

Ik ga hem ook verwijderen. Ik had hem ooit gedownload omdat ik toen had meegedaan aan een bevolkingsonderzoek en wilde weten wanneer de brief met de uitslag zou komen. Daarna heb ik de app laten staan maar nu er inderdaad niet meer zichtbaar is wanneer en wat voor post je krijgt, heb ik er ook niks meer aan,

lientje69 schreef op 28-08-2026 om 17:01:

[..]

Zelfs mijn eigen post zie ik niet meer. En dat is al maanden zo. En ik zag nu dat je afzettoestemming voor pakketten óók via de website kon regelen ( dat was eigenlijk een van de weinige dingen die meestal goed gingen ). Dus dan heb ik de app niet meer nodig verder.

O dat is wel raar. Dan zou ik hem er ook afgooien. 

Pff, zusjes gedoe weer. En m'n moeder legt het nu bij mij neer 'want de afspraken tja... Het is toch net even anders en blabla'. Snap het ergens ook wel maar rot op zeg. Enige waar we van op aan kunnen zijn de afspraken die we maken en nu komen er steeds uitzonderingen

[..]

Zelfs mijn eigen post zie ik niet meer. En dat is al maanden zo. En ik zag nu dat je afzettoestemming voor pakketten óók via de website kon regelen ( dat was eigenlijk een van de weinige dingen die meestal goed gingen ). Dus dan heb ik de app niet meer nodig verder.

Nee mijn eigen post zie ik idd ook niet meer. Stomme aanpassing hoor. 

Maar de pakketjes doet ie nog wel 

[..]

Nee mijn eigen post zie ik idd ook niet meer. Stomme aanpassing hoor. 

Maar de pakketjes doet ie nog wel 

ergernis in het zwembad vanavond bij baantjes zwemmen; veel te druk en file zwemmen. En mensen die dan toch met zijn tweeën naast elkaar willen zwemmen, of die zóo traag zwemmen dat ze bijna zinken. 
Ik snap best hoor dat het gezellig is met een vriendin of dat iedereen een eigen tempo heeft met zwemmen, maar door de drukte ergerde het mij...
En als je alleen maar wilt praten aan de rand van het zwembad, of je meer lopend dan zwemmend je baantjes trekt naast elkaar, waarom ga je dan naar een zwembad en niet gewoon samen wandelen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.