Huiskamer
Broodjebrie
10-08-2026 om 17:36
Pooh-Bear schreef op 10-08-2026 om 17:25:
Mijn werk. Ik werk als huishoudelijke thuishulp en maak me al een poosje zorgen over 1 cliënt. Heb daar een paar weken geleden een melding over gemaakt via de mail maar die is waarschijnlijk bij iemand terecht gekomen die er niet meer werkt. Dus week later gebeld en telefonisch mijn zorgen kenbaar gemaakt.
Sinds vorige week is de familie ermee bezig en heeft hij meer hulp. Maar vandaag sprak ik een familie lid van mijn cliënt die zei dat ze het heel slecht vond dat er niemand van de huishoudelijke hulp aan de bel heeft getrokken.
Kantoor heeft schijnbaar niets met mijn melding gedaan.
Oh zo herkenbaar.. en andersom gebeurt het ook.
Dit is dus 1 van de redenen dat ik er weg wilde. Op gebied van communicatie kan er veel verbeterd worden zegmaar.
buufie
10-08-2026 om 17:39
dat collega wederom in mijn vakantie, dingen niet doet die we afspreken, want ik heb daar geen last van, of ik vind dat niet nodig. Nee joh, jij niet, maar onze deelnemers wel. Zelf geen cursus willen volgen, maar wel alles beter denken te weten. Nog 1,5 jaar dan gaat ie met pensioen. Kan de vlag dan uit
Bellebelle
10-08-2026 om 18:52
Pooh-Bear schreef op 09-08-2026 om 08:56:
[..]
Gelukkig stopte het geluid na een poosje. Toen ik naar buiten keek, zag ik op dat moment de buurvrouw een slang uit het zwembad halen. dus schijnbaar was het het geluid van een zwembad dat gevuld werd.
Dat erger ik me dan weer aan, dat iemand in tijden van extreme droogte schaars drinkwater in het zwembad laat lopen.
Dolfje
10-08-2026 om 19:32
Wij maakten net een ommetje door de buurt en, ik zie het vaker gebeuren, er was iemand met een brander onkruid van de gevel en tussen de tegels aan het wegbranden. Ik snap dat dus ook echt niet. Overal ligt droog spul.
Pooh-Bear
10-08-2026 om 19:54
Bellebelle schreef op 10-08-2026 om 18:52:
[..]
Dat erger ik me dan weer aan, dat iemand in tijden van extreme droogte schaars drinkwater in het zwembad laat lopen.
Ja, ik denk dat heel veel mensen met dit weer en vakantie voor hun kinderen zwembad in de tuin hebben. Een pomp zou op zich wel beter zijn dan doe je neem ik aan veel langer met het water.