Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 04-08-2026 om 20:08:

KPN mail heeft serverproblemen.

Niet alleen de mail, internet en tv is ook een ramp de laatste dagen.

Alias1 schreef op 04-08-2026 om 16:06:

[..]

Huh, hoezo? Je kunt toch nog gewoon zegels kopen?

edit: ik zie het, nog maar 1 zegel per 2 euro mogelijk... wow! en daar word je dus niet over geinformeerd

Ik kreeg daar vandaag (nou ja gisteren nu) een mail over

Alias1 schreef op 04-08-2026 om 16:06:

[..]

Huh, hoezo? Je kunt toch nog gewoon zegels kopen?

edit: ik zie het, nog maar 1 zegel per 2 euro mogelijk... wow! en daar word je dus niet over geinformeerd

jawel dat wordt je wel. per mail. ik kreeg de mail gisteravond. anderen al eerder, maar ik ga er vanuit dat iedereen gewoon per mail geïnformeerd wordt. 

voor mij wordt sparen zo zinloos omdat ik er alleen kom voor vergeten boodschappen/vers voor erbij, dus ik heb het sparen op pauze gezet

We zijn op vakantie en mijn dochters komen de hele tijd later thuis dan afgesproken. Ze hebben best veel vrijheid bij ons maar daar moeten ze geen misbruik van maken. 

mijn exceem jeukt en ik heb geen motivatie om te sporten .
Nog steeds beetje misselijk van het warme weer.

kerst schreef op 05-08-2026 om 10:34:

mijn exceem jeukt en ik heb geen motivatie om te sporten .

Dit maar dan met psoriasis op mijn hoofd.

Het jeukt, korstjes en pijn ook.

Ik erger me aan de wind. Eindelijk iets minder warm, ideaal om alles even tegen elkaar open te zetten maar ja daar waait het iets te hard voor. Nu de zon goed doorbreekt en op de ramen schijnt warmt het aardig op beneden. Het zonnescherm kan niet uit, dat waait kapot zo. 
Mag het weer ouderwets Hollands zomerweer worden alsjeblieft? Gewoon 20-24° en af en toe wat regen is genoeg,  30 en meer hoeft niet. 

Dat ik net in mn haargrens een puistje voel.
Heel schappelijk geweest met puistjes, nu aan de verkeerde kant vd 50, Ach ja.

Dat ik net iemand in een podcast hoor vertellen dat hij met zijn gezin in Spanje gaat wonen. Maar voor zijn werk en zijn familie zal hij nog veel in NL zijn. Ja hoor, vlieg maar weer lekker elke maand op en neer, er wordt nog lang niet genoeg gevlogen😒

Yumi schreef op 04-08-2026 om 23:34:

[..]

Niet alleen de mail, internet en tv is ook een ramp de laatste dagen.

Tv hapert hier al  maanden. We zitten met smart te wachten op de glasvezel. Maar ja . Minidorpje in de polder  komt als laatste aan de beurt. Nog een paar maanden  .

Meer teleurgesteld dan geërgerd. Vandaag was het buiten best lekker en mijn man hoefde pas aan het begin van de middag naar zijn werk dus hij appt mij dat hij lekker alles tegenover elkaar open had staan en dat de wind lekker door het huis ging het zonnescherm kon alleen niet uit, want daarvoor waait het te hard.
Onderweg naar huis verheugde mij. Ik erop dat het misschien een beetje afgekoeld was binnen, maar helaas inmiddels scheen de zon volop op ook al waren de lamellen dicht het was gewoon nog 28° binnen
en nu heb ik de keus schuifpui open, maar dan moet de lamellen ook open, waardoor de zon volop naar binnenkomt? Of alles dichthouden.

Aan het harde praten van mijn partner.Bah.

Pooh-Bear schreef op 05-08-2026 om 17:26:

Meer teleurgesteld dan geërgerd. Vandaag was het buiten best lekker en mijn man hoefde pas aan het begin van de middag naar zijn werk dus hij appt mij dat hij lekker alles tegenover elkaar open had staan en dat de wind lekker door het huis ging het zonnescherm kon alleen niet uit, want daarvoor waait het te hard.
Onderweg naar huis verheugde mij. Ik erop dat het misschien een beetje afgekoeld was binnen, maar helaas inmiddels scheen de zon volop op ook al waren de lamellen dicht het was gewoon nog 28° binnen
en nu heb ik de keus schuifpui open, maar dan moet de lamellen ook open, waardoor de zon volop naar binnenkomt? Of alles dichthouden.

Ik heb alles toch maar open gehouden. Hier een groot raam op het westen, maar het waait te hard voor het zonnescherm, dus vol de zon in huis. Het beetje wind dat door het huis waait, koelt toch een klein beetje af. Ik zit met smart te wachten tot de zon achter de huizen verdwijnt. Volgens Weeronline is het buiten nu 24 graden, in mijn huis is het 27 graden 

Mijn man en zoon. Ze hadden iets besteld, komt binnen in een doos. Ik zocht nog een doos om iets in op te ruimen. Altijd staan dozen er nog dagen, dit keer opgeruimd en platgedrukt binnen één minuut na het uitpakken van de doos....

lientje69 schreef op 05-08-2026 om 17:13:

[..]

Tv hapert hier al maanden. We zitten met smart te wachten op de glasvezel. Maar ja . Minidorpje in de polder komt als laatste aan de beurt. Nog een paar maanden .

Ik heb glasvezel Lientje, maar ook dan kan het internet eruit liggen. Blijkbaar is het een flinke storing, aangezien ik in het centrum ook niet kon betalen (pinnen), de kassa's liepen vast. Volgens de verkoopster is het sinds gisteren, schiet lekker op.   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.