Huiskamer
Dolfje
04-08-2026 om 08:12
Herrie van de verbouwing boven ons. Wilde eigenlijk later gaan werken omdat ik gisteren vroeger ben begonnen maar dan zit ik hier in de herrie. Ga nu maar eerder en dan pak ik wel langer pauze en ga ik tussendoor naar het verpleeghuis.
Al hoop ik dat ik eigenlijk zo bericht krijg dat het klaar is.. Hoe verdrietig ook.
kerst
04-08-2026 om 09:16
Al die digitale "handigheidjes" op mijn telefoon of desktop.
En weet je eindelijk hoe het werkt, brengen de fabrikanten een nieuwe update of product op de markt..
Kan je weer van voren af aan uitvogelen hoe en waar je tekst of plaatjes moet wijzigen, opslaan of kopiëren 😡
Yumi
04-08-2026 om 09:18
Wakker geworden van de brandlucht, die natuurbranden in Limburg en Brabant ruik je hier ook. Alles dichtgedaan mechanische ventilatie uit, slaapgebrek, hoofdpijn en mijn neus prikkelt ervan
Broadway
04-08-2026 om 09:34
Yumi schreef op 04-08-2026 om 09:18:
Wakker geworden van de brandlucht, die natuurbranden in Limburg en Brabant ruik je hier ook. Alles dichtgedaan mechanische ventilatie uit, slaapgebrek, hoofdpijn en mijn neus prikkelt ervan
![]()
er hing gewoon nevel om het erasmusgebouw toen ik vanochtend naar kantoor reed. en hier en thuis idd de rooklucht.
echt heftig wat daar aan de hand is. vannacht van 21hectare naar 100 hectare uitgebreid
Yumi
04-08-2026 om 09:51
Broadway schreef op 04-08-2026 om 09:34:
[..]
er hing gewoon nevel om het erasmusgebouw toen ik vanochtend naar kantoor reed. en hier en thuis idd de rooklucht.
echt heftig wat daar aan de hand is. vannacht van 21hectare naar 100 hectare uitgebreid
![]()
Oh bah het idee alleen al, het maakt me onrustig. Aan de overkant hebben mensen de schuifpui wagenwijd open, die moeten een hele slechte neus hebben.
Die natuurbranden overal in de wereld zijn echt vreselijk!
MissHolmes
04-08-2026 om 14:10
Grrrrrrr
Waarom snappen sommigen niet dat als ze een mail krijgen die naar een hele groep gestuurd is ze enkel de afzender/persoon die de vraag stelt moeten antwoorden ipv iedereen? Snap het wel, het is veel makkelijker om op allen antwoorden te klikken maar ik vind het zo irritant...
Zo dat was weer mijn flauwekul ergenis van vandaag..

Bellebelle
04-08-2026 om 14:16
MissHolmes schreef op 04-08-2026 om 14:10:
Grrrrrrr
Waarom snappen sommigen niet dat als ze een mail krijgen die naar een hele groep gestuurd is ze enkel de afzender/persoon die de vraag stelt moeten antwoorden ipv iedereen? Snap het wel, het is veel makkelijker om op allen antwoorden te klikken maar ik vind het zo irritant...
Zo dat was weer mijn flauwekul ergenis van vandaag..![]()
Ik kan me daar ook zo aan storen. Zeker als er daarna ook nog weer zo'n hele e mail wisseling volgt die niet voor mij bestemd is.
Mijn ergernis: ik heb vakantie, zeeën van tijd en ik moet allerlei dingen doen. Was ophangen, opruimen etc. Ik heb er totaal geen zin in, maar het is ook gewoon te warm om iets leuks te gaan doen.
Moyrrie
04-08-2026 om 14:31
Aan de Albert Heijn
😡😠🤬
Airmiles versoberd. Prijs bezorgabonnement verhoogd en nu ook het koopzegelprogramma uitgekleed
Evaluna
04-08-2026 om 14:55
Bellebelle schreef op 04-08-2026 om 14:16:
[..]
Ik kan me daar ook zo aan storen. Zeker als er daarna ook nog weer zo'n hele e mail wisseling volgt die niet voor mij bestemd is.
Mijn ergernis: ik heb vakantie, zeeën van tijd en ik moet allerlei dingen doen. Was ophangen, opruimen etc. Ik heb er totaal geen zin in, maar het is ook gewoon te warm om iets leuks te gaan doen.
Voor deze ergenis kwam ik ook hier. Nog geen vakantie maar een vrije dag en ik kom tot niks. De lucht is ook niet fijn, want ik blijf hoesten. Omgeving west van Utrecht, dus zal wel niet de bosbranden zijn. Maar wel irritant.