Huiskamer
Kampeerder
02-08-2026 om 10:38
BlairW schreef op 02-08-2026 om 10:22:
[..]
Kan je niet aan de voorkant gaan slapen? Wij slapen aan de straatkant en hebben daardoor nooit last van mensen die in de tuin zitten. Nu valt het bij ons sowieso wel mee, maar de voorkant is altijd gewoon rustig. En ik heb airco opgehangen, zodat we met het raam dicht kunnen slapen. Dat scheelt ook een hoop.
Tja, dat zou een optie zijn als man boven in een stapelbed wil, ik heb hoogtevrees dus ik wil beneden. Of als we 1,20 gezellig breed genoeg vinden. Of als we het bed met de lange kant tegen de muur zetten. En hoe dan ook, grenst onze slaapkamer dan tegen de badkamer van de buur die alle deuren zo hard opent en sluit als ze in de nacht naar de wc gaat.
Beide is bij ons niet ideaal. Wij denken aan verhuizen als laatste kind is uitgevlogen.
Yumi
02-08-2026 om 10:59
Kampeerder schreef op 02-08-2026 om 10:38:
[..]
Tja, dat zou een optie zijn als man boven in een stapelbed wil, ik heb hoogtevrees dus ik wil beneden. Of als we 1,20 gezellig breed genoeg vinden. Of als we het bed met de lange kant tegen de muur zetten. En hoe dan ook, grenst onze slaapkamer dan tegen de badkamer van de buur die alle deuren zo hard opent en sluit als ze in de nacht naar de wc gaat.
Beide is bij ons niet ideaal. Wij denken aan verhuizen als laatste kind is uitgevlogen.
Je kan toch ook 'n eenpersoonsbed nemen en er alleen gaan slapen? Als het goed bevalt kan je altijd nog het bed met de lange kant tegen de muur zetten. Ik heb ook zo luidruchtige buren, één slaapkamer maar wel een ander kleiner bed gekocht, zodat ik die op een andere plek in de kamer kon neerzetten. Niet ideaal maar het helpt wel wat...
Poezie
02-08-2026 om 11:02
Yumi schreef op 02-08-2026 om 10:29:
Mijn tv is sinds 6 juni stuk, tweeënhalf jaar oud. Bij aankoop een servicetotaalpakket erbij gekocht, zodat ik 3 jaar geen gedoe kreeg met kosten, ophalen, brengen + leentoestel. Tv is na 2 weken opgehaald en sindsdien blijft het stil, ik mail, chat en probeer te bellen met de serviceafdeling, maar een duidelijk antwoord komt er niet. Kost me een hoop energie en ergernis...
Is het toevallig een philips? Hier ook een tv die na 2,5 jaar niet meer opstart. Ik ga echt geen reparatiekosten betalen voor een onding wat na zo'n korte tijd er al de brui aan geeft. Inmiddels heb ik een goedkope samsung gekocht met 2+3 jaar extra garantie, hopelijk gaat die wel minimaal 7 jaar mee.
Mama-Inge
02-08-2026 om 11:22
mut schreef op 01-08-2026 om 15:46:
dat weer een keer de krant niet geleverd was, en deze week ook al weer een keer het televisieblad niet.
Bel je wel om door te geven dat je geen krant gekregen hebt? Kan ook bij de tv gids.
Bij de kranten was het voorheen dat ze dan nabezorgd moesten worden, maar daar zijn ze per 1 juli mee gestopt
Als je belt komt die klacht op de lijst te staan die ze bij het ontvangen van hun kranten
Mama-Inge
02-08-2026 om 11:26
Alias1 schreef op 01-08-2026 om 16:40:
[..]
Nou, met 1x per week geen krant zou ik blij zijn. Hoewel, meestal komt ie uiteindelijk wel. Maar hooguit 2x per week op tijd...
Er zijn te weinig bezorgers, waardoor de bezorgers die er zijn meer rondes doen en ze het gewoonweg niet voor elkaar krijgen om alles voor 7 uur bezorgd te krijgen
Ook is er geen pijl op te trekken hoe laat de kranten bij de bezorgers gebracht worden. Ene dag krijg je als bezorger de kranten al om 3 uur, de andere dag kan het 4 uur zijn of nog later
En dat laatste is dan ook mijn ergernis, want hoe laat moet ik uit bed. Staat de wekker op 2 uur en duurt het tot na 4 uur voordat die kranten komen dan had ik wel wat langer kunnen blijven liggen. Maar ook al mee gemaakt dat ik de wekker op half 3 had staan en dat de kranten binnen een kwartier er al waren en ik dus amper tijd had om een broodje te eten en me aan te kleden
Moxxie
02-08-2026 om 11:51
Ik zit online te shoppen voor een product waar ik totaal geen verstand van heb, dus dan lees ik graag de reviews.
En dan kom je altijd weer die reviews van 1 ster tegen omdat de bezorger iets verkeerd heeft gedaan
, zo irritant!
Dolfje
02-08-2026 om 11:55
Bij reviews van hotels ook zo vaak, ga ik meningen over kamers lezen staat er " we hadden 3 uur vertraging met het vliegtuig ". Ja daar kan het hotel wat aan doen...
Bloemenzee
02-08-2026 om 12:03
Of andersom: 5 sterren. “Heb het nog niet gebruikt, maar de levering was snel.” (Dat zegt wel iets over de leverancier, maar helemaal niks over het product zelf.)
Netherfield
02-08-2026 om 12:06
BlairW schreef op 02-08-2026 om 10:24:
[..]
Het was een horzel waarschijnlijk, maar het zijn wel kutmuggen? 😁 Inderdaad iets van antihistamine nemen, dat zou binnen een uurtje ongeveer wel moeten gaan werken.
Alle steekbeesten mogen wat mij betreft de aarde wel verlaten. Mocht ik hier in Italië een drogist zien, dan zal ik even antihistamine halen.
Alias1
02-08-2026 om 12:40
Moxxie schreef op 02-08-2026 om 11:51:
Ik zit online te shoppen voor een product waar ik totaal geen verstand van heb, dus dan lees ik graag de reviews.
En dan kom je altijd weer die reviews van 1 ster tegen omdat de bezorger iets verkeerd heeft gedaan, zo irritant!
Ja, of mensen die denken dat 1 ster betekent dat deze leverancier nummer1 is, dus echt de beste!
Ik kijk bij reviews vaak naar de slechte beoordelingen, kan heel leerzaam zijn. Bv bij campings, 1ster omdat er helemaal niets te doen is. Klinkt goed, denk ik dan, ik zoek juist rust en stilte ...