Huiskamer
Yumi
29-07-2026 om 15:03
Yumi schreef op 29-07-2026 om 09:12:
Mijn peperdure plisséhordeur gaat niet goed meer open, blijkt de onderste draad los te zijn. Gekocht met 8 jaar garantie, komen ze hem ophalen om op te sturen, ze weten niet of het onder garantie valt, dat hoor ik later
Want ik heb hem vannacht opengelaten, dus dan kan ik niet weten wat ermee gebeurd is, niks ik woon op de bovenste verdieping, maar meneer is daar niet zo zeker van
Blijkt inderdaad gewoon het knoopje te zijn losgelaten, maar bij het nieuwe model kan hij er niet bij, dus deze moet terug naar de fabriek. Hij is bang dat dit erg duur wordt, want er moet nieuw gaas in en gaat het eerst navragen. Belachelijk er mankeert niets aan het gaas er is een knoopje losgeraakt
Herfstappeltaart
29-07-2026 om 18:25
Nou geërgerd is een groot woord maar het (gelukkig kleine) bakje sorbetijs citroen smaakte niet lekker. Het deed me sterk denken aan w.c. verfrisser.😛
Broodjebrie
29-07-2026 om 18:57
Herfstappeltaart schreef op 29-07-2026 om 18:25:
Nou geërgerd is een groot woord maar het (gelukkig kleine) bakje sorbetijs citroen smaakte niet lekker. Het deed me sterk denken aan w.c. verfrisser.😛
Wahaha ik moet nu denken aan een deodorant die ik jaren geleden eens gebruikte. Het rook echt alsof je in een dennenbos liep
Herfstappeltaart
29-07-2026 om 18:59
Broodjebrie schreef op 29-07-2026 om 18:57:
[..]
Wahaha ik moet nu denken aan een deodorant die ik jaren geleden eens gebruikte. Het rook echt alsof je in een dennenbos liep
![]()
stokstaart
29-07-2026 om 21:20
Ik voel me ziek en heb het heel erg druk en zit ook nog in een rollercoaster week.
lientje69
29-07-2026 om 22:07
stokstaart schreef op 29-07-2026 om 21:20:
Ik voel me ziek en heb het heel erg druk en zit ook nog in een rollercoaster week.
stokstaart
30-07-2026 om 02:41
thnx ik lig nu ook wakker. In long COVID tijd had ik zere bovenbenen. Dat is helemaal over gegaan maar als ik ziek word of ben heb ik toch weer last van. Super naar.
BlairW
30-07-2026 om 07:54
Dat mijn schoonouders voor de zoveelste keer onze dochter ergens niet bij betrekken. Ze zijn op vakantie met dochter en gezin. Ze hebben hun zoon met 2 kleinkinderen ook uitgenodigd om langs te komen. Dus de hele familie is bij elkaar en ons is niks gevraagd. Zwager had prima onze dochter ook mee kunnen nemen voor dat dagje, maar dat komt niet in ze op of zo. En dit is dus niet de enige keer. Krijg dan uiteraard wel allerlei foto’s toegestuurd in diverse groepsapps van hoe gezellig ze het wel niet hebben. Wilde er eigenlijk onder plaatsen “aaahhh, wat gezellig zo met alle kleinkinderen! Ow wacht…”, maar ik hou mijn mond maar weer 🙄
Euphoria
30-07-2026 om 07:57
BlairW schreef op 30-07-2026 om 07:54:
Dat mijn schoonouders voor de zoveelste keer onze dochter ergens niet bij betrekken. Ze zijn op vakantie met dochter en gezin. Ze hebben hun zoon met 2 kleinkinderen ook uitgenodigd om langs te komen. Dus de hele familie is bij elkaar en ons is niks gevraagd. Zwager had prima onze dochter ook mee kunnen nemen voor dat dagje, maar dat komt niet in ze op of zo. En dit is dus niet de enige keer. Krijg dan uiteraard wel allerlei foto’s toegestuurd in diverse groepsapps van hoe gezellig ze het wel niet hebben. Wilde er eigenlijk onder plaatsen “aaahhh, wat gezellig zo met alle kleinkinderen! Ow wacht…”, maar ik hou mijn mond maar weer 🙄
Dat is sneu.
Het eerste deel van de zin zou prima gestuurd kunnen worden. Het tweede deel misschien achterwege laten en dan stuur je een prima bericht en worden ze vanzelf aan het denken gezet.
Dus…” ahhhhhhhhhh, wat gezellig zo met alle kleinkinderen!”
Roos57
30-07-2026 om 08:00
Tip . Niet je mond houden. Heb ik ook gedaan en spijt van . Zo verandert er niks
Broodjebrie
30-07-2026 om 08:11
Roos57 schreef op 30-07-2026 om 08:00:
[..]
Tip . Niet je mond houden. Heb ik ook gedaan en spijt van . Zo verandert er niks
Hier sluit ik me bij aan. Ik zou er toch wat van zeggen BlairW.
Herfstappeltaart
30-07-2026 om 08:14
Wat verdrietig. Ik heb bewondering voor je tact. Ik zou mijn mond niet kunnen houden.
JtM
30-07-2026 om 08:19
Ik vind dit een prima reactie...
Zou het gewoon sturen Blair. Wat vind je man van deze situatie?
BlairW
30-07-2026 om 08:43
Euphoria schreef op 30-07-2026 om 07:57:
[..]
Dat is sneu.
Het eerste deel van de zin zou prima gestuurd kunnen worden. Het tweede deel misschien achterwege laten en dan stuur je een prima bericht en worden ze vanzelf aan het denken gezet.
Dus…” ahhhhhhhhhh, wat gezellig zo met alle kleinkinderen!”
Ik denk dat ik dit toch maar ga doen ja. Al denk ik niet dat ze de onderliggende gedachte snappen hoor.
Ik heb er overigens wel al eens wat van gezegd. Toen was het allerlei zinloze excuses, wij deden al zoveel leuke dingen met kind, ze dachten dat ze toch geen tijd had, noem maar op. Ze is toen 1 keer meegevraagd en daarna is het weer hetzelfde.
BlairW
30-07-2026 om 08:45
JtM schreef op 30-07-2026 om 08:19:
[..]
Ik vind dit een prima reactie...
![]()
Zou het gewoon sturen Blair. Wat vind je man van deze situatie?
Die vind het heel lastig, omdat het over zijn ouders gaat. Die ziet het dan toch wat anders. Ze doen het ook vast niet express (mag ik hopen), maar ik vind het wel gewoon heel apart.
Want ik heb hem vannacht opengelaten, dus dan kan ik niet weten wat ermee gebeurd is, niks ik woon op de bovenste verdieping, maar meneer is daar niet zo zeker van