Huiskamer
Yumi
28-07-2026 om 12:59
Bakblik schreef op 28-07-2026 om 12:30:
Iemand die naar een groepsoefensessie bij de fysiotherapeut komt die dan op de hometrainer gaat zitten vertellen dat het niet zo lekker gaat deze week. Ze hield al 4 dagen haar eten niet binnen, moest steeds spugen.
Dan kom je toch niet naar zo'n groep? Voornamelijk oudere dames die best kwetsbaar zijn. Blijf thuis!
Nou daar zou ik ook niet blij mee zijn, geen zin in e.a virus.
Afhankelijk van de ruimte, zeg ik tegenwoordig sorry maar ik ben nogal vatbaar, ik zoek een ander plekje, of ik ga weg.
stokstaart
28-07-2026 om 13:32
thnx. Het was vreselijk.
gelukkig ben ik er niet van afhankelijk want had 2 dingen lopen. Dus sowieso een baan en moet alleen nog een arbeidsvoorwaarden gesprek en tekenen. Dat eerste komt goed en is een formaliteit.
Dit door laten gaat want je weet nooit. Nu de uitkomst van dat assessment verwerken en relativeren.
Auwereel
28-07-2026 om 13:37
Hier op het forum. Als je een topic niet snapt, haal je schouders op en ga verder met je leven in plaats van de topicstarter af te kraken. En dat is niet hetzelfde al "je mening geven". Als je niets leuks of nuttigs heb in te brengen, hou het voor je. Of ga naar een forum waar dat de eerste vereiste is om te posten.