Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

marktplaats klant die een gratis aangeboden artikel niet komt afhalen op afgesproken tijd

Caroline80 schreef op 24-07-2026 om 16:27:

Mijn twee pubers die de hele dag thuis zitten te hangen.
Oudste heeft gelukkig ook nog een bijbaantje waardoor hij wat dagdelen per week van huis is, maar jongste van 14 nog niet. Met name als ze allebei thuis zijn, worden ze erg vervelend.

Hier ook, ik heb nu maar extra taken op hun lijstje grzet, zodat ze wat bezig blijven. Gaat niet van harte, maar dat is beter te handelen dan dat vervelend doen

Stomme elektronische deurbel die de verhuurder heeft laten installeren na de renovatie. Het kreng kan niet eens zachter gezet. Ik wil mijn oude druk deurbel uit het jaar nul terug ..

Dat veel mensen menen altijd maar (denigrerend) commentaar op anderen te mogen hebben. Respecteer gewoon dat een ander het anders doet dan jij en dat, dat niet beter of slechter is.

Ik heb op een besloten site iets gratis aangeboden  dat ik niet meer mag gebruiken.  Waarde zo'n  175 euro. Binnen 2 minuten  : ja graag. Dus ik stuur  messenger bericht voor het adres. Geen reactie.  Reageer onder het ja graag bericht  heb je messenger gestuurd voor je adres. Niks. Gisteren nogmaals om adres gevraagd  onder mijn bericht. Nog steeds geen reactie.  Reageer dan gewoon!  Geef ik zoiets duurs gratis weg en is het blijkbaar alweer teveel moeite om op mijn berichtjes te reageren... pfff

lientje69 schreef op 25-07-2026 om 12:09:

Ik heb op een besloten site iets gratis aangeboden dat ik niet meer mag gebruiken. Waarde zo'n 175 euro. Binnen 2 minuten : ja graag. Dus ik stuur messenger bericht voor het adres. Geen reactie. Reageer onder het ja graag bericht heb je messenger gestuurd voor je adres. Niks. Gisteren nogmaals om adres gevraagd onder mijn bericht. Nog steeds geen reactie. Reageer dan gewoon! Geef ik zouets duurs gratis weg rn is het blijkbaar alweer teveel moeite om op mijn berichtjes te reageren... pfff

Dat is wel irritant idd. Heb je een kringloopwinkel in de buurt? Dan zou ik het daarnaartoe brengen. 

mut

mut

25-07-2026 om 12:22

buufie schreef op 23-07-2026 om 08:30:

Dat ik mijn besteklade niet meer open krijg. Er zal wel iets net wat omhoog steken, maar ik krijg hem niet meer open. Al wat geschud, mes er tussen om te proberen iets op te schuiven enz. Maar hij wil maar een kleine 10 cm open. GRRRRRRRRRRR

Zit er een gewoon keukenkastje onder? Dan die leeghalen en proberen om aan de achterkant te voelen wat er mis is. Met een schaar of iets anders stevig / dun/ lang dingen naar beneden te duwen.

Poezie schreef op 25-07-2026 om 12:14:

[..]

Dat is wel irritant idd. Heb je een kringloopwinkel in de buurt? Dan zou ik het daarnaartoe brengen.

Denk niet dat dat zomaar kan. Het gaat om hele goede zuivere  cbdolie tegen oa pijn. Had er veel baat bij maar blijkt niet meer samen te kunnen met mijn nieuwe bloedverdunner.

lientje69 schreef op 25-07-2026 om 12:26:

[..]

Denk niet dat dat zomaar kan. Het gaat om hele goede zuivere cbdolie tegen oa pijn. Had er veel baat bij maar blijkt niet meer samen te kunnen met mijn nieuwe bloedverdunner.

Nee, ik denk idd niet dat een kringloopwinkel dat aanpakt. Zonde zeg, als niemand dat van je wil overnemen. 

Rogue schreef op 24-07-2026 om 14:56:

een komediant verwoorde het laatst best lollig, : blank ''mag niet'' dan maar beige vanaf nu zijn alle ''witte'' mensen beige, donker wit, gebroken wit whatever 🤪

50 shades of white

Zeiden wij dertig jaar geleden al. Ik werkte destijds in de Bijlmermeer. 

Iedereen is groen. Lichtgroen of donkergroen.  

Poezie schreef op 25-07-2026 om 12:45:

[..]

Nee, ik denk idd niet dat een kringloopwinkel dat aanpakt. Zonde zeg, als niemand dat van je wil overnemen.

Het is niet eens overnemen, ik geef het gratis weg! Als iemand dan zegt ja graag, verwacht ik in elk geval een reactie op mijn vraag waar ik het heen moet verzenden.

Ik erger me groen en geel aan mensen met een té grote bek, die een ander uitkafferen als iets ze niet aanstaat, en dat dan een hele sterke karaktereigenschap vinden van zichzelf.

lientje69 schreef op 25-07-2026 om 12:26:

[..]

Denk niet dat dat zomaar kan. Het gaat om hele goede zuivere cbdolie tegen oa pijn. Had er veel baat bij maar blijkt niet meer samen te kunnen met mijn nieuwe bloedverdunner.

Paar jaar geleden had ik 2 potjes met cbdtabletten, kon er niet tegen. Kringloop wil ze niet, marktplaats mag niet. Gevraagd aan een dakloze of hij er iets mee kon, hij wou ze graag om te verkopen. 

Yumi schreef op 25-07-2026 om 18:18:

[..]

Paar jaar geleden had ik 2 potjes met cbdtabletten, kon er niet tegen. Kringloop wil ze niet, marktplaats mag niet. Gevraagd aan een dakloze of hij er iets mee kon, hij wou ze graag om te verkopen.

Hier geen daklozen. Klein prutdorpje in kop Noord-Holland.  En ik maak er liever iemand echt blij mee. Niet voor het geld maar als hulpmiddel.  Ik heb er 175 euro voor neergeteld , dat ga ik niet aan een dakloze geven die er  bier of drugs van koopt.

lientje69 schreef op 25-07-2026 om 18:24:

[..]

Hier geen daklozen. Klein prutdorpje in kop Noord-Holland. En ik maak er liever iemand echt blij mee. Niet voor het geld maar als hulpmiddel. Ik heb er 175 euro voor neergeteld , dat ga ik niet aan een dakloze geven die er bier of drugs van koopt.

Mag iedereen dat zomaar gebruiken dan? Ik zou ze denk ik naar de apotheek brengen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.