Huiskamer
Bloemenzee
21-07-2026 om 10:11
Aan m’n hoofd. Zo druk, zo met veel te veel bezig. Ik weet niet waar ik naar toe moet om rust te krijgen.
kerst
21-07-2026 om 10:53
ik begrijp niet waarom mensen een corgi nemen. Het beest moet constant gecorrigeerd worden op zijn vele blafneigingen.
Het vele geblaf begint andere hondenbezitters hier in de straat nu ook op te vallen. Ze horen op een boerderij wat mij betreft, en niet in een woonwijk. Net als herders en border collies .
En waarom is er nog geen robot die met je kat kan spelen?
Herfstappeltaart
21-07-2026 om 12:51
kerst schreef op 21-07-2026 om 10:53:
ik begrijp niet waarom mensen een corgi nemen. Het beest moet constant gecorrigeerd worden op zijn vele blafneigingen.
Het vele geblaf begint andere hondenbezitters hier in de straat nu ook op te vallen. Ze horen op een boerderij wat mij betreft, en niet in een woonwijk. Net als herders en border collies .
Hiernaast woont een soort terriër-achtige hond, die blaft ook continue. Die mensen zitten hele dagen met de luxaflex dicht omdat die hond blaft naar alles wat hij buiten ziet
. Als hij in de achtertuin is en er komt iemand langs met de fiets of om de grasmaaier naar achter te rijden is het ook gelijk raak.
Yumi
21-07-2026 om 12:55
kerst schreef op 21-07-2026 om 10:53:
Er zijn van die kattenspeeltjes met een laser en veertjes, hoeft alleen in het stopcontact. Had er jaar of 5 geleden 1, die kater van mij was er helemaal op gefixeerd niet normaal. Om die reden niet te lang mee laten spelen. Die veertjes aan dat ding was geen succes, die vrat hij er binnen no time af. 😼
oudmaarnognietkoud
21-07-2026 om 13:54
Herfstappeltaart schreef op 21-07-2026 om 12:51:
[..]
Hiernaast woont een soort terriër-achtige hond, die blaft ook continue. Die mensen zitten hele dagen met de luxaflex dicht omdat die hond blaft naar alles wat hij buiten ziet
. Als hij in de achtertuin is en er komt iemand langs met de fiets of om de grasmaaier naar achter te rijden is het ook gelijk raak.
In ons vorige huis hadden de buren een Jack Russel terrier. Een lief hondje hoor maar wel erg druk en blafferig.
Als hij in de tuin stond/liep te blaffen keek mijn zoon hem door de schutting heen heel strak aan, met een beetje bozige blik. Zoon zei verder niets, maakte ook geen gebaren, alleen maar kijken.
En dan ging het hondje snel weer naar binnen. Buurvrouw begreep er niets van. Wij hebben ook nooit iets tegen haar gezegd
Dolfje
21-07-2026 om 13:55
Anna76 schreef op 21-07-2026 om 10:07:
Bij de legcurl in de Egym, dat mensen de stang niet gewoon in de bovenste positie terugzetten. Fijn dat jij dunne benen hebt en er zo tussenuit glijdt, mij lukt dat niet, ik heb extra ruimte nodig.
Herkenbaar!!!
Herfstappeltaart
21-07-2026 om 14:15
oudmaarnognietkoud schreef op 21-07-2026 om 13:54:
[..]
In ons vorige huis hadden de buren een Jack Russel terrier. Een lief hondje hoor maar wel erg druk en blafferig.
Als hij in de tuin stond/liep te blaffen keek mijn zoon hem door de schutting heen heel strak aan, met een beetje bozige blik. Zoon zei verder niets, maakte ook geen gebaren, alleen maar kijken.
En dan ging het hondje snel weer naar binnen. Buurvrouw begreep er niets van. Wij hebben ook nooit iets tegen haar gezegd
![]()
Hahahaha geweldig! De hondenhypnotiseur
stokstaart
21-07-2026 om 15:44
Ik heb een assessment binnenkort met een capaciteiten en intelligentietest en daarop aan het oefenen. Ik ben er zo slecht in dat ik denk; hoe ben ik ooit door die 3 Hbo+ en een post-Hbo opleidingen gekomen nog niet mega lang geleden. 
Heb maar een boek bestelt met uitleg.
Broodjebrie
21-07-2026 om 21:11
mijn moeders familie. Die zijn over het algemeen nogal kort van stof. Mijn oma gaat steeds verder achteruit en 1 van mijn tantes zou ons op de hoogte houden, maar dat gebeurt nauwelijks. Dus informeer ik maar soms bij mijn tante, maar ik krijg maar mondjesmaat informatie. Gaan volgende week naar oma dus dan moeten we maar kijken hoe het gaat..
Ik weet nu ook gelijk weer waarom ik mijn moeders familie niet veel spreek. Hooguit nog op een uitvaart, maar meer ook niet.