Huiskamer
Damoontje
15-07-2026 om 08:55
Aan mijn weegschaal. Ik volg een dieet en vorige week kreeg ik nog complimenten vanuit mijn omgeving dat ik zoveel afgevallen was. Maar op de weegschaal zie ik er niets van. Dat is toch raar?
Pooh-Bear
15-07-2026 om 09:02
Damoontje schreef op 15-07-2026 om 08:55:
Aan mijn weegschaal. Ik volg een dieet en vorige week kreeg ik nog complimenten vanuit mijn omgeving dat ik zoveel afgevallen was. Maar op de weegschaal zie ik er niets van. Dat is toch raar?
Misschien je buik omvang meten en bijhouden soms gaat dat harder dan de kilo’s geen idee hoe dat kan.
Pooh-Bear
15-07-2026 om 09:03
Vannacht heel lang wakker gelegen ik kon niet in slaap komen vanmorgen. Toen de wekker ging kosten het veel moeite om eruit te komen warm moe, beetje hoofdpijn Ik had zo graag nog even willen blijven liggen toen ik bijna op het punt stond om weg te gaan. Appte mijn eerste cliënt dat ik niet hoef te komen. Als ik dat eerder had geweten, was ik blijven liggen.
Damoontje
15-07-2026 om 09:13
Pooh-Bear schreef op 15-07-2026 om 09:02:
[..]
Misschien je buik omvang meten en bijhouden soms gaat dat harder dan de kilo’s geen idee hoe dat kan.
Goed idee. Ik kan mij voorstellen dat mijn buik platter is door minder suiker, meer vezels. Zonder dat er direct vet af is.
Verder had ik in de winter een paar wijde broeken die ik vaak droeg. Vorige week droeg ik een zwarte sportbroek en zwart t-shirt toen ik die bekenden tegen kwam. Dat het puur door de kleding kwam dat het zo leek. Oja ook een sport-BH waardoor het allemaal beetje platgedrukt wordt.
Dolfje
15-07-2026 om 09:41
En dan zet je de wasmachine aan en vergeet je de wasmiddel knop aan te zetten. Dacht wat ruikt het toch muf. Ik had maandag lakens gewassen met poeder ipv vloeibaar wasmiddel wat automatisch gedoseerd wordt en dat was ik vergeten. Nu de was nog maar aangezet met wasmiddel, is vanavond als ik thuis kom klaar.
Yumi
15-07-2026 om 09:50
7 weken geleden ging mijn tv van 2 jaar oud kapot, en hij is nog steeds niet terug
Stuur regelmatig een mailtje met de vraag hoe het ermee staat, hoor net waarschijnlijk over 2 weken en dan maken we een afspraak. Uit ervaring weet ik dat het 3 weken duurt voor je een afspraak krijgt, zucht!