Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

oudmaarnognietkoud schreef op 12-07-2026 om 14:31:

[..]

Vorige week heb ik een andere auto gekocht.Er was alleen geen reservesleutel bij. Gisteren gelijk een sleutel bij laten maken, dat kon gewoon. En die sleutel kostte bijna 80 euro want er zat een chip in.

Daar heb ik mij wel even aan geergerd hoor.

Dochter was haar autosleutel van onze auto kwijt, een nieuwe bijmaken kost 190 euro. Gelukkig vond ze um nog terug toen ik zei dat ze toch nog maar even heel goed moest zoeken, want dat vind ik wel geld! Maar groot gelijk dat je er een bij hebt laten maken, want zonder reservesleutel is wel tricky. Veel geluk met je nieuwe auto!

Hier is het ook weer 30 graden maar met een windje erbij. Op de een of andere manier is het een stuk beter te doen dan afgelopen keer. Dus hopelijk blijft dat de komende periode zo Lientje, en heb je er minder last van!

ik heb mijn vinger gekneusd op een hele stomme onhandige manier     

Broodjebrie schreef op 12-07-2026 om 18:25:

ik heb mijn vinger gekneusd op een hele stomme onhandige manier

waarom neem je een hondenras dat erom bekend staat veel te blaffen.En laat je de hond de hele avond buiten, terwijl je zelf binnen gaat zitten 😡
 Neem die blaffer dan ook mee naar binnen als je zelf binnen zit.

Bakblik schreef op 12-07-2026 om 14:39:

Ik erger me aan mijn enkelblessure. Van bank naar stoel naar tuinstoel, naar de wc en dan in 2 etappes terug naar de tuinstoel.
Voetjes omhoog zit toch het lekkerst.
Nu even niemand thuis die mij een koel drankje kan brengen, moet ik toch zelf even hopsen.
Het lijkt niet echt goed te herstellen maar ik kan pas wat gaan oefenen als de schaafwond en echt korstje heeft en dat lukt niet zo met dit warme weer een 2x per dag douchen. 😭

Als het lang duurt douchehoes voor je enkel aanschaffen. Beterschap!

Yumi schreef op 12-07-2026 om 14:11:

[..]

Fijn dat puber zich beter voelt, was het met spierpijn? Mijn kleinkinderen hadden spierpijn, hoofdpijn en koorts maar zonder diarree. Dat laatste is bij mij gelukkig ook over, maar de rest niet. Heerst blijkbaar ea virus of gewoon de warmte?

Heb hem daar niet over gehoord, denk de warmte

Vriendinnetje van dochter komt logeren, maar communicatie met moeder is altijd lastig. Uiteindelijk 2 nachtjes afgesproken. Nu bericht dat ze door familielid gebracht wordt en 3 nachtjes later weer opgehaald wordt. Berichtje gestuurd in de hoop dat het een vergissing is, maar ze heeft het wel gelezen, maar nog geen antwoord.

Evaluna schreef op 13-07-2026 om 08:04:

Vriendinnetje van dochter komt logeren, maar communicatie met moeder is altijd lastig. Uiteindelijk 2 nachtjes afgesproken. Nu bericht dat ze door familielid gebracht wordt en 3 nachtjes later weer opgehaald wordt. Berichtje gestuurd in de hoop dat het een vergissing is, maar ze heeft het wel gelezen, maar nog geen antwoord.

O maar daar zou ik heel duidelijk korte metten mee maken hoor. Echt raar dit. 

Herfstappeltaart schreef op 13-07-2026 om 08:08:

[..]

O maar daar zou ik heel duidelijk korte metten mee maken hoor. Echt raar dit.

En als het wel om drie nachten extra zou gaan dan waren de logeerpartijen meteen klaar.

Grindelwald schreef op 13-07-2026 om 09:15:

[..]

En als het wel om drie nachten extra zou gaan dan waren de logeerpartijen meteen klaar.

Ik lees het als 1 nacht extra. Ze wordt gebracht en na drie nachten opgehaald. (Drie nachtjes later dan het moment van brengen.)

Kampeerder schreef op 13-07-2026 om 09:42:

[..]

Ik lees het als 1 nacht extra. Ze wordt gebracht en na drie nachten opgehaald. (Drie nachtjes later dan het moment van brengen.)

Zo las ik het ook. 3 nachten in plaats van de afgesproken 2 nachten. 

Blijf ik het wel raar vinden dat je zomaar zegt dat je een nacht later je kind komt halen. Met ouders met die mentaliteit was ik een jaar of 15 geleden echt heel snel klaar. Hun kinderen kwamen een stuk minder vaak spelen en helemaal niet meer logeren. 

Over 5 minuten te laat ophalen na een speelafspraak deed ik echt niet moeilijk maar kinderen van ouders die standaard veel te laat waren hield ik het liefst buiten de deur. Prima als jij je kind pas om 18.15 wil halen maar dan probeer je dat af te spreken, je zet ouders van vriendjes niet voor het blok door gewoon niet op te komen dagen op de afgesproken tijd van 17.00.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.