Huiskamer
Roos57
30-06-2026 om 19:42
Kampeerder schreef op 30-06-2026 om 19:03:
Aan zoon. Gisteren thuisgekomen van vakantie. Hij zou vandaag zelf even zijn was doen. Hij heeft T-shirts gewassen.
Slaapzak, handdoeken allemaal niet. Het rek was namelijk vol.
😅
Bakblik
30-06-2026 om 20:50
Aan man. Wij bezochten vanmiddag de overblijfselen van een kasteel van Willem de Veroveraar is Caen. Hij wil naar boven wat je over de kasteelmuur en mooi uitzicht hebt over de stad met de vele keuken en abdijen.
Ik zeg: die muur is toch te hoog voor mij en dat lagere stuk van de muur is afgezet. (Daar was en heel stuk uitgevallen)
Nee hoor zegt hij. Je kan daar goed overheen kijken. Zo hoog is die muur niet. Ik mee naar boven, stukjes vals plat en uitgesleten trappetjes. Sta ik bij de muur, kan ik mijn neus in de mossen en algen leggen, zie 50 cm bemoste muur en verderop de kerken. Maar echt een mooi uitzicht is het niet.
Voor niks al die enge trappetjes opgeklommen.
Hij kon er wel overheen kijken en ik weet nu van de foto's hoe het uitzicht is.
Moosey
30-06-2026 om 21:13
Aan mezelf. Vandaag treintickets geboekt voor een uitje met lief zo’n anderhalve maand nadat we verhuisd zijn. En we gaan godbetert verhuizen omdat we dichter bij een station willen wonen. Boek ik die tickets toch vanaf het station wat nu het dichtstbijzijndste is