Huiskamer
lientje69
30-06-2026 om 07:34
Gisteravond aan man. Wat jan die toch mega onhandige ( en daardoor kwetsende dingen ) zeggen . Tot 3 x toe heb ik moeten uitleggen hoe het overkomt en hoe hij dat anders zou kunnen brengen. Dan denk ik echt: wil je het nou niet snappen ofzo?
JtM
30-06-2026 om 11:11
Ik heb enorm slecht geslapen (volle maan) en lijk maar niet echt 'wakker' te worden vandaag. De tijd kruipt voorbij op kantoor.
Rogue
30-06-2026 om 12:14
ik probeer een afspraak te maken voor bloedprikken maar wordt iedere keer uit de wachtrij gegooid 
Auwereel
30-06-2026 om 12:23
Dat ik weer naar de tandarts moet. Het schoot al niet zo op met mijn zere mond, volgens zowel de tandarts als de mondhygiëniste zou ik binnen een paar dagen van mijn tandvlees-pijn af moeten zijn na behandeling, maar nee, het is nog niet in orde. Sterker nog, het ziet er minder goed uit, er zit nu een zwelling boven een kies die af en toe nogal gevoelig is. Toen ik bij de tandarts was, tikte die stevig tegen de kies, geen probleem. Als ik nu elektrisch mijn tanden poets, doet al het trillen van de borstel er zeer aan. Ik probeer met de andere kant van mijn mond te eten, maar als ik met die kies per ongeluk op iets bijt, is het auw! Ik vermoed een wortelpuntontsteking.
Komende maandag kan ik weer naar de tandarts, hopelijk heb ik geen noodafspraak nodig tot die tijd.
En dat ik vrijdagavond kan zingen. Ik heb mijn zangles al eens afgezegd vanwege mijn tandvlees-probleem en daarna vanwege de hitte. Ik wil niet nog eens afzeggen!