Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ted68 schreef op 07-06-2026 om 16:03:

Ach verhuisdieren: ik wil ze altijd allemaal. Gelukkig remt man mij.

Ik kijk niet eens, veels te gevaarlijk  😄

De heksenhaar die om de zoveel tijd ( steeds vaker tegenwoordig) onder mijn kin groeit is voortaan wit. Fijn want dan zien je hem niet zitten maar minder fijn want het duurt ff voor ik hem te pakken had met mijn pincet omdat ik hem dus niet zag.
Ik ben officeel oud nu

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 17:52:

Ik heb last van tandvleesontsteking en volgens de tandarts zou het met netjes schoonhouden met raggers en niet te stevig poetsen, het na een paar dagen beter moeten gaan. Nou nee. Binnenkort moet ik weer naar de tandarts voor het vullen van een klein gaatje, mag hij weer naar mijn tandvlees kijken. Of ik hoop dat de mondhygiëniste tijd heeft, want dit is een behoorlijk rotgevoel!
Ik heb een feestelijk weekend, maar in mijn mond is het geen feest zo!

Ik heb vandaag een spoedafspraak bij de tandarts, het wordt namelijk steeds erger... 

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 09:13:

[..]

Maar wanneer doe je welke aan, of neem je ze beide mee op vakantie? Ik reis met een rugzak en OV, een paar stevige wandelschoenen extra is zwaar om te tillen

je stelt de vraag niet aan mij, maar ik heb mijn zwaardere meindl hiking schoenen aan en mijn lage en lichte lowa wandelschoenen in/aan de tas. zo kan ik afwisselen maar hoef ik het gewicht niet te dragen

4840914_Lowa%20Innox%20Evo%20N4D%20GTX%20Lo%20Ws%20521417.6018%20%20(1).jpg

2989115_Mondello%20lay%20mid%20GTX.jpg

Auwereel schreef op 08-06-2026 om 07:45:

[..]

Ik heb vandaag een spoedafspraak bij de tandarts, het wordt namelijk steeds erger...

Beterschap

Fijn dat je zo snel terecht kan.

[..]

Oei dat is niet fijn. Heel veel sterkte!

Wij zijn er ook dit jaar weer in geslaagd om precies op dat moment op vakantie te hebben als het weer minder is. Vorige week is mijn vakantie begonnen met de bedoeling een week te fietsen in Nederland helaas Nu ben ik mijn koffer aan ‘t pakken voor 1 1/2 week Oostenrijk. Ik heb allemaal leuke zomerkleding gekocht, maar waar wij heen gaan is het tussen de 13 en 19° met elk elke dag regen volgens de weersvoorspelling. Ben nu mijn kleding bij elkaar aan ‘t zoeken en baal een beetje eigenlijk andere kleding meenemen dan dat ik nou aan ‘t pakken ben. 
Nu maar hopen dat we weerbericht ernaast zitten

Pooh-Bear schreef op 08-06-2026 om 08:34:

Wij zijn er ook dit jaar weer in geslaagd om precies op dat moment op vakantie te hebben als het weer minder is. Vorige week is mijn vakantie begonnen met de bedoeling een week te fietsen in Nederland helaas Nu ben ik mijn koffer aan ‘t pakken voor 1 1/2 week Oostenrijk. Ik heb allemaal leuke zomerkleding gekocht, maar waar wij heen gaan is het tussen de 13 en 19° met elk elke dag regen volgens de weersvoorspelling. Ben nu mijn kleding bij elkaar aan ‘t zoeken en baal een beetje eigenlijk andere kleding meenemen dan dat ik nou aan ‘t pakken ben.

In Oostenrijk kan het idd soms weken regenen..  Wij zijn ooit eens met de caravan gegaan voor 3 weken. Na 2 weken maar naar huis gereden , alles wat er binnen te doen  was in de omgeving hadden we gehad. 

Ik duim voor je dat het meevalt!

oh ja, ik zit ook met geknepen billen te kijken en hoop dat het goed komt. wij gaan over een paar weken

[..]

Hoop dat de oorzaak duidelijk is en het snel verholpen is, sterkte!

Wat jammer, hopelijk valt het mee en krijg je meer zon dan verwacht. Fijne vakantie!

Dankjewel ik hoop ook dat het mee valt. We hebben wel vaker gehad dat de voorspellingen slecht waren en het toch mee valt. Maar heb wel gezien dat waar wij heen gaan het de afgelopen week ook al heel de week heeft geregend.
Maar zal vanavond toch maar eens googelen op binnen uitstapjes. Daar hebben we nog niet naar gekeken. Op ons lijstje staat vooral van de Bergen geniet álle kabelbanen op en wandelen.

Pooh-Bear schreef op 08-06-2026 om 09:51:

Dankjewel ik hoop ook dat het mee valt. We hebben wel vaker gehad dat de voorspellingen slecht waren en het toch mee valt. Maar heb wel gezien dat waar wij heen gaan het de afgelopen week ook al heel de week heeft geregend.
Maar zal vanavond toch maar eens googelen op binnen uitstapjes. Daar hebben we nog niet naar gekeken. Op ons lijstje staat vooral van de Bergen geniet álle kabelbanen op en wandelen.

check de webcams ook eens. waar wij heen gaan regent het volgens de buienradars al dagen, maar de webcams geven vooral zon en in de ochtend en avond soms een buitje

[..]

Beterschap, pijn hebben in je mond is zo naar.

Ik was op vakantie in Griekenland, wat erg leuk was. De ergernis was hoe mannen zich gedroegen tegenover mijn lange blonde vrolijke dochters van 16 en 18. Toppunt/dieptepunt was een wrs 40-jarige man in een auto die mijn dochter aankeek en langs zijn lippen ging met zijn tong. Lifeguard bij een glijbaan in een zwembad zei: are those your daughters? They are very pretty! 
Dochters vonden de aandacht soms wel leuk maar oudste zei ook, het is net of we snoepjes zijn ofzo. Ik vroeg me vooral af of die Neandertalers zich niet gewoon even konden gedragen. We gaan deze zomer nog naar Italië, ik houd mijn hart vast.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.