Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Kampeerder schreef op 03-06-2026 om 11:48:

[..]

Wij hebben een huis met een tuin. Geen flat zonder balkon. Zou ik inderdaad nooit kopen.

Mensen die dat kopen hebben geen geld voor een huis met een tuin.

Rockstar schreef op 03-06-2026 om 12:09:

[..]

Of ze willen geen tuin of kunnen om de 1 of andere reden een tuin niet onderhouden 

Mama-Inge schreef op 03-06-2026 om 12:15:

[..]

Of ze willen geen tuin of kunnen om de 1 of andere reden een tuin niet onderhouden

Meestal willen die dan nog wel een balkon. Maar dat moet je maar net kunnen betalen.

Ik ben zo moe en mijn hele lichaam doet pijn. Man zei dat ik de hele nacht wild aan het bewegen was in bed. Waarschijnlijk daardoor dus spierpijn? Heel idioot!

En ik wilde een haar van mijn voorhoofd afvegen maar dat bleek geen haar te zijn maar een rimpel   

Roos57 schreef op 03-06-2026 om 09:13:

Lees net een verhaal op insta over een zus die vertelt op de bruiloft van haar zus dat zij zwanger is . Alle aandacht gaat naar de zus . Drama daarna . Er speelt iets . Maar nu stopt het verhaal en weet ik niet hoe het afloopt
🤔😅

Dat soort verhalen zie ik ook vaak op TikTok. Een hoop drama, en dan halverwege stopt het. Tegenwoordig scroll ik meestal meteen door, want het zijn vaak verzonnen verhalen. En als ik toch nieuwsgierig ben kijk ik eerst in de comments, daar staat meestal wel of er een deel 2 is. 

HAHA!wait..what schreef op 03-06-2026 om 12:47:

Ik ben zo moe en mijn hele lichaam doet pijn. Man zei dat ik de hele nacht wild aan het bewegen was in bed. Waarschijnlijk daardoor dus spierpijn? Heel idioot!

En ik wilde een haar van mijn voorhoofd afvegen maar dat bleek geen haar te zijn maar een rimpel

Huh wat apart haha. Of had je een intensieve droom? Ik heb het soms ook weleens, dan droom ik intensief of ik heb een nachtmerrie. Dan draai ik veel in m'n slaap en heb ik er echt last van de volgende dag.

De regenvoorspelling wisselt ook elk uur.

DHL, hebben zaterdag kadootje besteld via bol.
En de DHL bezorg staat nog steeds stil.
Moet het hebben voor as zaterdag.
Elke keer rijd hier een DHL auto dus hoop hoop 
Want morgen middag zijn we er niet, en geen zin in bij buren dat het daar word afgeleverd.

kerst schreef op 02-06-2026 om 10:13:

Volgens mij is bijna heel Nederland zijn vakantiegeld online aan het uitgeven. Gevolg: bezorging van pakketdiensten lopen vertragingen op .

Aangezien ik momenteel relatief veel bij Vinted besteld heb, wacht ik al daaagen op bezorging.

Ahhhh vandaar dat ik steeds meldingen krijg over vertraging. Ik krijg geen vakantiegeld dus ik had mij dit niet gerealiseerd. Ik wacht op mijn supplementen en de katten op hun voer. De specht wil graag nieuwe voorraad pinda’s. Mijn moeders cadeau ontvang ik liefst voordat ze jarig is. En zojuist gleed mijn vinger uit en bestelde ik oorbellen. 

ToetieToover schreef op 03-06-2026 om 13:40:

[..]

Ahhhh vandaar dat ik steeds meldingen krijg over vertraging. Ik krijg geen vakantiegeld dus ik had mij dit niet gerealiseerd. Ik wacht op mijn supplementen en de katten op hun voer. De specht wil graag nieuwe voorraad pinda’s. Mijn moeders cadeau ontvang ik liefst voordat ze jarig is. En zojuist gleed mijn vinger uit en bestelde ik oorbellen.

Ik krijg wel vakantiegeld,  maar had me ook niet gerealiseerd dat zoveel mensen daar van alles mee gaan bestellen. Ik zag wel meldingen in de PostNL-app over grote drukte maar begreep niet zo goed waarom het dan zo druk is, geen black friday, kerst, sinterklaas...

Die melding op Post.nl dat het druk is staat er het hele jaar toch? Winterdrukte, paasdrukte, vakantiegeld-drukte, zomerdrukte, begin van het schooljaar-drukte, herfstspullen-drukte en vanaf november feestdagendrukte, uitlopend in kerstpakketten-drukte tot half februari.

Strijkijzer schreef op 03-06-2026 om 16:35:

Die melding op Post.nl dat het druk is staat er het hele jaar toch? Winterdrukte, paasdrukte, vakantiegeld-drukte, zomerdrukte, begin van het schooljaar-drukte, herfstspullen-drukte en vanaf november feestdagendrukte, uitlopend in kerstpakketten-drukte tot half februari.

Ik zit inmiddels ook al 1,5 wk te wachten op een brievenbus pakje die door post.nl bezorgd zou worden . Bol.com heeft me in de tussentijd al een mail gestuurd met het verzoek om een review te plaatsen over het product.

buienradar heeft een andere look. Vind ik ergerlijk want ik vind het nu niet zo duidelijk. 

Rockstar schreef op 03-06-2026 om 12:09:

[..]

Armen want liefst een tuin. Mis een tuin zo erg pff. 

aan buienradar, een nieuwe aanpak is niet altijd een verbetering.
Jeetje, ik stap over naar weer online.
Ik wil mij niet langer ergeren.😡

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.