Huiskamer
Dolfje
17-05-2026 om 12:40
Ja ik weet niet wat er is, ik deel vaak filmpjes etc met een paar vriendinnen en collega's en nu staan er ineens allemaal andere contactpersoon ipv de mensen met wie ik veel interactie heb.
Wieder
17-05-2026 om 21:36
BlairW schreef op 17-05-2026 om 09:34:
[..]
Ik zou willen dat ik dat er hier doorheen kreeg. Ga al 20 jaar eigenlijk met wat tegenzin in een caravan naar de camping. Heb er wel al doorheen gekregen dat we een gloednieuwe, luxe caravan hebben gekocht met een grote koelkast, vast bed en genoeg ruimte. En ik neem geen voortent meer mee, maar alleen een luifeltje dat binnen 10 minuten staat. Maar eigenlijk zou ik het liefst die hele caravan verkopen en geen camping meer bezoeken. Net als dochter overigens, die vind het ook niks. Maar zodra ik er op hint om dat ding te verkopen, krijg ik een “prima, dan gaan jullie toch lekker samen op vakantie en ga ik in mijn eentje met de caravan” terug 😒 Echt hoor…zulk kinderachtig gedrag vind ik dat. Ik pas me al 20 jaar lang aan, maar andersom is het dan ineens niet mogelijk. Nou ja, op naar de camping maar weer voor jaar 21…
Mijn man droomt al van een camper als hij gepensioneerd is. Ik zeg dan: wat leuk! Met wie ga je? Ik zou dus lekker op vakantie gaan en hem met de caravan laten gaan. Ik ben niet zo heel gevoelig voor emotionele chantage.
Broadway
18-05-2026 om 08:09
Yumi schreef op 17-05-2026 om 11:23:
[..]
Beoordelingen op google 4,5 van de 5 zie ik nu
![]()
oh dan zal het wel goed zitten. ik kijk ook vaak naar de inhoud van de slechte reviews. "veel wespen" en dan een 1 geven bij een ijsboer kan ik wel overheen komen zeg maar ![]()
Yumi
18-05-2026 om 10:36
Broadway schreef op 18-05-2026 om 08:09:
[..]
oh dan zal het wel goed zitten. ik kijk ook vaak naar de inhoud van de slechte reviews. "veel wespen" en dan een 1 geven bij een ijsboer kan ik wel overheen komen zeg maar
Helaas ben ik inmiddels wat minder enthousiast en heb besloten om ergens anders mijn bestelling te plaatsen. Had gebeld of ze tafel konden monteren, deed heel moeilijk maar als ik de kortingscode niet zou gebruiken (€75.- )wou hij een uitzondering maken. Zie ik later op de servicepagina, dat ze een montageservice hebben voor € 29,50. Klaar mee, is gewoon niet netjes, bestel hem wel ergens anders.
Overigens Lientje... Trustpiot is inderdaad betrouwbaar vanwege onafhankelijkheid en Kiyoh niet, bovendien kunnen ze slechte reviews laten verwijderen.
kerst
18-05-2026 om 11:28
Ik erger me aan reclame voor Odido.
Gezien de recente hack vind ik dat ze minstens een half jaar geen reclame zouden mogen maken.
Chiquita
18-05-2026 om 12:34
Belastingdienst: openstaand bedrag is 1,5 week geleden overgemaakt. Komt er 5 werkdagen later een brief dat er uitstel van betaling is gevraagd .. telefonisch niet te bereiken (jaja vrijdag tot 5 uur maar niet heus) en nu maandag erg druk. In de brief staat dat je 'schriftelijk moet reageren om het uitstel terug te draaien. WTF ??
HAHA!wait..what
18-05-2026 om 19:30
Na 1 uur op het werk was ik al helemaal klaar met de dag en doodmoe.
Collega is zo'n enorme zeur en blijft maar alles delen over zijn privé problemen. (wordt met de week erger en is hem al meerdere keren op gewezen dat ie niet alles hoeft te benoemen).
Van een zieke buurman tot zijn dochter die ongesteld is, zeg maar. Pff rot op hoor en ga gewoon aan het werk 
*het is niet iets wat hij gewoon even benoemt tussendoor. Hij kan dus soms een uur doorgaan over van alles en nog wat en maakt er echt een heel moment van, zeg maar.
Auwereel
18-05-2026 om 22:53
Dqt ik geen connectie met de hotelwifi kan krijgen terwijl de signaalsterkte uitstekend is en mijn man wel connectie heeft
Dolfje
19-05-2026 om 06:52
Er werd onze mening gevraagd naar bepaalde ontwikkelingen. De collega's wie het allemaal betreft zeggen " oh dat ik niks om die en die redenen "
Antwoord: we gaan het toch doen.
Vraag het dan niet als het toch al vast staat en wij 0 inbreng hebben!
Bakblik
19-05-2026 om 07:16
Auwereel schreef op 18-05-2026 om 22:53:
Dqt ik geen connectie met de hotelwifi kan krijgen terwijl de signaalsterkte uitstekend is en mijn man wel connectie heeft
Maar 1 device per kamer aan te sluiten?
Dat hadden wij een jaar of 3 geleden bij een b&b, we waren daar met het gezin. We kregen een code van DE WiFi dus we dachten dat iedereen deze code kon gebruiken. Na een paar uur pielen kwamen we erachter dat er maximaal 1 apparaat tegelijkertijd per kamer op kon.
Waarschijnlijk kan jij erop als je man uitlogt.
Koettie
19-05-2026 om 07:19
Dolfje schreef op 19-05-2026 om 06:52:
Er werd onze mening gevraagd naar bepaalde ontwikkelingen. De collega's wie het allemaal betreft zeggen " oh dat ik niks om die en die redenen "
Antwoord: we gaan het toch doen.
Vraag het dan niet als het toch al vast staat en wij 0 inbreng hebben!
Heel typisch inderdaad. Of eerst doen, daarna meningen vragen, gewezen worden op de fouten, lekker doorzetten en na een jaar zeggen huh hoe kan dat nou???
Dolfje
19-05-2026 om 07:21
Koettie schreef op 19-05-2026 om 07:19:
[..]
Heel typisch inderdaad. Of eerst doen, daarna meningen vragen, gewezen worden op de fouten, lekker doorzetten en na een jaar zeggen huh hoe kan dat nou???
Nou precies dat en dan vooral door mensen die niet de ervaringen op de werkvloer hebben.
Auwereel
19-05-2026 om 07:56
Bakblik schreef op 19-05-2026 om 07:16:
[..]
Maar 1 device per kamer aan te sluiten?
Dat hadden wij een jaar of 3 geleden bij een b&b, we waren daar met het gezin. We kregen een code van DE WiFi dus we dachten dat iedereen deze code kon gebruiken. Na een paar uur pielen kwamen we erachter dat er maximaal 1 apparaat tegelijkertijd per kamer op kon.
Waarschijnlijk kan jij erop als je man uitlogt.
Nee, helaas, het werkt niet als mijn man de verbinding uitzet. Mijn telefoon maakt verbinding en verbreekt daarna direct. Dan maar op data...
Hoe heeft je gezin dat "overleefd" Bakblik, maar één mobiel tegelijk?