Huiskamer
Dolfje
15-05-2026 om 19:10
Ik heb mijn tong verbrand aan de soep. Was heter dan ik dacht.
Andere ergernis is dat ik tegenwoordig niet meer zo goed tegen pittig eten en alcohol kan. Niet dat ik er ziek van word maar ik krijg er flinke rooie wangen en krijg het er heet van en dat duurt altijd ff voor het weggetrokken is.
Bakblik
15-05-2026 om 19:19
Dolfje schreef op 15-05-2026 om 19:10:
Ik heb mijn tong verbrand aan de soep. Was heter dan ik dacht.
Andere ergernis is dat ik tegenwoordig niet meer zo goed tegen pittig eten en alcohol kan. Niet dat ik er ziek van word maar ik krijg er flinke rooie wangen en krijg het er heet van en dat duurt altijd ff voor het weggetrokken is.
Zou het kunnen dat de overgang op de deur klopt? 😜
Dolfje
15-05-2026 om 19:20
Bakblik schreef op 15-05-2026 om 19:19:
[..]
Zou het kunnen dat de overgang op de deur klopt? 😜
Denk dat die al binnen is
watertoren
15-05-2026 om 20:46
lientje69 schreef op 15-05-2026 om 16:26:
[..]
Ik weet t niet eigenlijk. Als je leven al on hold staat, je weinig kan , dan is het toch geweldig te proberen één keer iets te doen wat niet verstandig is en daarvoor over al je grenzen te gaan. Een once in a lifetime experience, iets dat je heel graag zou willen? En op een gegeven moment moet je die knoop doorhakken en het gewoon doen. Als je chronisch ziek bent ga je er over het algemeen met het stijgen van de jaren er niet op vooruit.
Ik zie mezelf dit ook nog wel ooit doen hoor. Óók als ik nog steeds ziek ben. Ik ga me maar alvast wapenen voor de reacties dus.
![]()
Niks aantrekken van reacties van een ander hoor Lientje. Probeer te kijken en proberen naar wat je wel kunt. Als je niks probeert dan weet je het ook niet en krijg je denk ik later spijt. Veel beterschap en sterkte !