Huiskamer
Roos57
15-05-2026 om 15:25
Broodjebrie schreef op 15-05-2026 om 14:26:
[..]
Omdat jij altijd zo kort door de bocht reageert.
Goed van je om iedereen in zijn waarde te laten !
Broodjebrie
15-05-2026 om 15:37
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 15:25:
[..]
Goed van je om iedereen in zijn waarde te laten !
Zeker.
Dolfje
15-05-2026 om 15:40
Bloemenzee schreef op 14-05-2026 om 15:08:
[..]
Je hebt sinds een tijdje een andere app nodig. Misschien ligt het daaraan?
Ja dat was het. Inmiddels ingelogd inderdaad.
Dolfje
15-05-2026 om 15:46
Maar ik zou me ook wel ff achter de oren krabben als iemand niet kan werken en wel 3 weken naar de andere kant van de wereld gaat vliegen. Het is geen weekendje Nederland in een huisje op 2 uur afstand van je huis.
Je zit dan heel wat langer in het vliegtuig dan ff een uurtje aan je bureau bijvoorbeeld de telefoon opnemen of een ander klein taakje.
Ik zou het niet zeggen maar wel denken en misschien ook wel in dit topic posten.
Roos57
15-05-2026 om 15:50
Dolfje schreef op 15-05-2026 om 15:46:
Maar ik zou me ook wel ff achter de oren krabben als iemand niet kan werken en wel 3 weken naar de andere kant van de wereld gaat vliegen. Het is geen weekendje Nederland in een huisje op 2 uur afstand van je huis.
Je zit dan heel wat langer in het vliegtuig dan ff een uurtje aan je bureau bijvoorbeeld de telefoon opnemen of een ander klein taakje.
Ik zou het niet zeggen maar wel denken en misschien ook wel in dit topic posten.
🙏
Broodjebrie
15-05-2026 om 15:58
Ik snap je reactie. Maar zoiets gebeurt natuurlijk ook niet spontaan en je kunt dan niet 123 weg. Ook niet onder gezonde, normale omstandigheden.
Dit is iets waar lang over gediscussieerd kan worden maar ik ga nu de deur uit. En er zullen altijd wel mensen zijn die het niet met elkaar eens zijn, dat kan.
lientje69
15-05-2026 om 16:26
Ik weet t niet eigenlijk. Als je leven al on hold staat, je weinig kan , dan is het toch geweldig te proberen één keer iets te doen wat niet verstandig is en daarvoor over al je grenzen te gaan. Een once in a lifetime experience, iets dat je heel graag zou willen? En op een gegeven moment moet je die knoop doorhakken en het gewoon doen. Als je chronisch ziek bent ga je er over het algemeen met het stijgen van de jaren er niet op vooruit.
Ik zie mezelf dit ook nog wel ooit doen hoor. Óók als ik nog steeds ziek ben. Ik ga me maar alvast wapenen voor de reacties dus.
lientje69
15-05-2026 om 16:29
En kan iemand me even van mijn mobiel afschoppen?
ik probeer te minderen maar het gaat vandaag weer niet goed
Wat een aantrekkingskracht heeft zo'n stom ding zeg.
Kampeerder
15-05-2026 om 16:59
lientje69 schreef op 15-05-2026 om 16:29:
En kan iemand me even van mijn mobiel afschoppen?
ik probeer te minderen maar het gaat vandaag weer niet goed
Wat een aantrekkingskracht heeft zo'n stom ding zeg.

Koettie
15-05-2026 om 17:16
Pfff hele dag lopen beunen voor weinig resultaat. Ik ga ermee stoppen, eigenlijke planning was vandaag tegels verven en ergste geval morgen dan zou het nog lukken. Maar omdat mn zusje weer een zooi van haar leven maakt moet ik daar invliegen morgen en waarschijnlijk zondag oom. Dus mn project maar even on hold. Komende twee weken in de absolute shitzooi thuis, alles staat vol en kan dus niet verder.
Bakblik
15-05-2026 om 17:22
Kampeerder schreef op 15-05-2026 om 14:51:
[..]
En toch nog steeds weet je, ook met meer informatie, nooit wat er precies speelt.
Ik heb een collega die aan het reïntegreren is. Daar hebben sommigen ook een mening over. Ik weet denk ik meer dan anderen en nog steeds niet alles.
Je privé is de basis, pas als dat goed gaat is er ruimte om te werken. Soms is iets leuks doen (hoe vermoeiend ook) nodig om weer verder te kunnen. Om weer vertrouwen in jezelf te krijgen.
Maar we weten toch niet of het over een collega gaat?
Het kan ook een steuntrekkende buurman zijn waar Roos weleens mantelzorg voor doet.
Kampeerder
15-05-2026 om 17:37
Bakblik schreef op 15-05-2026 om 17:22:
[..]
Maar we weten toch niet of het over een collega gaat?
Het kan ook een steuntrekkende buurman zijn waar Roos weleens mantelzorg voor doet.
Dat weten we niet, maar Roos zal echt niet alles weten.
Grindelwald
15-05-2026 om 18:58
Kampeerder schreef op 15-05-2026 om 17:37:
[..]
Dat weten we niet, maar Roos zal echt niet alles weten.
Het kan ook een familie lid van Roos zijn en dat ze wel weet hoe precies de vork in de steel zit. En dat dat een ergenis is vind ik niet zo vreemd.
Dolfje
15-05-2026 om 19:03
Ik ook niet. En natuurlijk weet ik dat je niet altijd aan de buitenkant kunt zien wat iemand mankeert maar ik begrijp ook dat sommige situaties scheve gezichten kunnen opleveren.
En volgens mij zo vaak in dit topic ; wat voor de een een ergernis is haalt een ander de schouders voor op.
Nehalennia
15-05-2026 om 19:04
Loulou39 schreef op 14-05-2026 om 12:01:
En nog even een ergernis van gisteren: toen ik gisteren thuis kwam, was mijn haar helemaal kleverig en mijn jas/schouders ook. Ik heb onderweg geschuild onder een boom voor een enorme bui, en ik denk dat het hars is, maar ik weet niet of dat kan.
Wat een bende, ik kon het niet uit mijn haar kammen of borstelen. Na een douche en haar wassen lijkt het gelukkig wel weg te zijn. Kleding zit nu in de wasmachine op 60 graden.
Onder een Lindeboom misschien, daar zit van die kleverigw meuk op de blaadjes, dat heb ik ook altijd op mijn auto.