Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 12-05-2026 om 14:13:

[..]

Groot gelijk!

Ja, ik begin echt een beetje ongeduldig te worden. Ik hoop echt dat ze volgende week met een aanbod komen. 

lientje69 schreef op 12-05-2026 om 14:12:

[..]

Wat een ellende broodjebrie. Je snapt t toch niet. Ze zitten zo om personeel te springen in de zorg. Maak dan eens tempo denk ik dan echt. Zo stom!

Ja inderdaad. En ik had wel eerder kunnen starten daar, maar niet met de gewenste uren.

Broodjebrie schreef op 12-05-2026 om 14:04:

dat ik volgende week pas duidelijkheid heb over mijn nieuwe baan. Had gehoopt deze week.. als ze me volgende week nog steeds geen duidelijkheid kunnen geven ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten..

Wat een gedoe zeg. Groot gelijk heb je! Dit duurt inmiddels al best een tijdje geloof ik he?

dank voor de felicitaties

OT waarom is het zo koud!!!!

HAHA!wait..what schreef op 12-05-2026 om 14:35:

[..]

Wat een gedoe zeg. Groot gelijk heb je! Dit duurt inmiddels al best een tijdje geloof ik he?

Ja.

Rogue schreef op 12-05-2026 om 14:38:

Echt he! Gaat wel weer over maar ik vind het stom..

Ijsheiligen

MissHolmes schreef op 12-05-2026 om 15:03:

[..]

Echt he! Gaat wel weer over maar ik vind het stom..

Iemand zei laatst: het is verkeerde jassen weer. Ze had gelijk, vandaag was mijn zomerjas te koud en had ik beter voor de tussenjas kunnen gaan. Maar als ik die aan heb is het snel te warm. 

Neweve schreef op 12-05-2026 om 16:35:

[..]

Iemand zei laatst: het is verkeerde jassen weer. Ze had gelijk, vandaag was mijn zomerjas te koud en had ik beter voor de tussenjas kunnen gaan. Maar als ik die aan heb is het snel te warm.

Dat inderdaad. En ik vind het op de fiets ook echt koud aan mijn handen. Ik heb het opgelost met mijn buitensport jas waar ik een fleece in en uit kan ritsen. 

mijn ergernis van vandaag: vandaag een pakketje wegbrengen in een dorp verderop. Ik dacht ik trakteer mezelf op cappuccino en een stuk taart. Ik kende het centrum van het pakketpunt niet. Dus ging ik naar een tentje wat volgens Google een 4.8/5 kreeg. De inrichting was goed, er zaten veel mensen. De menukaart zei: (warme) appeltaart met slagroom: yes! Door de toevoeging van het woordje warm visualiseerde ik al een stukje taart vers uit de oven. Niets was minder waar: warm berekende een stukje kant en klare diepvries taart opgewarmd in de magnetron maar met nog koude stukjes appel in het dikste stuk. 

Volgende keer neem ik weer de moeite om naar het andere winkelcentrum te fietsen met een goede koffiezaak... 

Marktplaats! 
Heb iets te koop voor 20 euro, vaste prijs.  Bod van 18 euro. Bericht terug dat 20 euro vaste prijs is. Volgend bod 19 euro. Snap je 'vaste prijs' dan niet? 

Ik haat het! Wil zonder jas naar buiten onderhand!

Dolfje schreef op 12-05-2026 om 21:45:

[..]

Ik ook!

Had net de hele boel gewassen en opgeborgen: moet ik het weer uit de kast trekken 😡.

Dolfje schreef op 12-05-2026 om 21:45:

[..]

Ik word er ook helemaal gek van! Weet niet of het aan mij ligt maar er zijn weinig dagen tot nu toe geweest dat ik het echt heel lekker warm had. Iedere keer een harde en koude wind waardoor ik toch echt weer een jas nodig had.

Afgelopen zaterdag was het lekker weer. Toen was ik uiteraard aan het werk ipv lekker buiten te kunnen zijn. Na morgen 4 dagen vrij en is het koud en waarschijnlijk nat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.