Huiskamer
Broadway
12-05-2026 om 08:56
buienradar zei: droog!
en ik werk onverwacht thuis, dus lekker! wasje aan en buiten hangen... jee wat wordt het donker... buienradar: er komen wat kleine buitjes!
grrrrr
Wieder
12-05-2026 om 09:30
Buienradar zei: regen. Ik laat de paarden binnen staan want die zijn van suiker. Heule grote bui, zei buienradar. Niks geen regen. Oké, grapje, zei buienradar. Ik lachen joh! Buienradar zei: droog. Paarden naar buiten, dikke bui op hun kop. Ze bleken niet van suiker.
Rockstar
12-05-2026 om 10:02
Wieder schreef op 12-05-2026 om 09:30:
Buienradar zei: regen. Ik laat de paarden binnen staan want die zijn van suiker. Heule grote bui, zei buienradar. Niks geen regen. Oké, grapje, zei buienradar. Ik lachen joh! Buienradar zei: droog. Paarden naar buiten, dikke bui op hun kop. Ze bleken niet van suiker.
Hier was het andersom. Moeten de paarden alvast naar binnen voor de zekerheid? Neuh, laat maar lekker staan het is droog. Nog geen uur later: HAGEL. Ocharme, er staat er eentje tussen die dus wel écht van suiker is. Je ziet nog net niet de traantjes over zijn wangen biggelen als die nat wordt (ook leuk met wassen en afspoelen trouwens).
Loulou39
12-05-2026 om 10:17
Vervang “paarden” door “Loulou39” en je vertelt precies hoe het hier ging 😝.
(Ik moet trouwens heel erg lachen om hoe jullie het beschrijven, Wieder en Rockstar 😂)
Broadway
12-05-2026 om 10:56
ik zit hier dus nog steeds op die kleine buitjes te wachten, inmiddels schijnt de zon. maar we weten allemaal wat er gebeurt als ik het wasrekje buiten zet... ik laat het maar mooi in de bijkeuken staan
Wieder
12-05-2026 om 11:12
Broadway schreef op 12-05-2026 om 10:56:
[..]
ik zit hier dus nog steeds op die kleine buitjes te wachten, inmiddels schijnt de zon. maar we weten allemaal wat er gebeurt als ik het wasrekje buiten zet... ik laat het maar mooi in de bijkeuken staan
Ja, wie kent de vloek van het wasrekje niet! Da's dezelfde als die van de monteur als je moet plassen 😁