Huiskamer
Yumi
08-05-2026 om 19:09
lientje69 schreef op 08-05-2026 om 14:17:
Ik moet een gastroscopie krijgen. Sta op de wachtlijst voor een afspraak. Duurde erg lang dus maar gebeld. Ja we hebben begin april al een verzoek om informatie gestuurd naar de neuroloog en begin mei weer maar we krijgen niks. Ik neurologie bellen. Na héél lang zoeken vond ze beide verzoeken. Zijn doorgestuurd naar de afdeling informatie maar er is blijkbaar niks mee gedaan? Ja zo kan ik wel op de wachtlijst blijven staan!
Achh wat vervelend weer Lientje, het kost zoveel energie als je steeds overal achteraan moet. Hopelijk wordt er nu snel iets meegedaan, lang wachten op iets waar je tegenop ziet, maakt het niet makkelijker.
Yumi
08-05-2026 om 19:12
Broodjebrie schreef op 08-05-2026 om 17:15:
[..]
Ja dat zal best maar ik ga het niet innemen
HAHA!wait..what
09-05-2026 om 23:03
Stomme ergernis maar ik lig in bed en ik wil heel graag slapen..
Dat lukt alleen niet omdat alles vastzit in m'n keel/buik.
Ik kan niet boeren (nooit gekund) en dat is zo lastig soms! Mijn buik is helemaal opgezwollen en het blijft maar borrelen in m'n buik/keel op het moment
Broodjebrie
10-05-2026 om 08:53
HAHA!wait..what schreef op 09-05-2026 om 23:03:
Stomme ergernis maar ik lig in bed en ik wil heel graag slapen..
Dat lukt alleen niet omdat alles vastzit in m'n keel/buik.
Ik kan niet boeren (nooit gekund) en dat is zo lastig soms! Mijn buik is helemaal opgezwollen en het blijft maar borrelen in m'n buik/keel op het moment![]()
Een kruik tegen je buik houden? Je handen op je buik leggen?
Ik had afgelopen dagen ook wat last van m'n buik, kon gelukkig wel goed naar de wc maar liep ook continu op te boeren. Misschien dat er een virus heerst ofzo?
Netherfield
10-05-2026 om 14:49
Ik erger me aan dochter. Aan de ene kant heeft ze me nodig voor het leren voor haar examens. Aan de andere kant vindt ze alles wat ik zeg of doe, irritant. Vervolgens erger ik me aan man, die sport ligt te kijken. Hij kan niet helpen leren omdat hij snel boos wordt als iemand even niet helemaal meewerkt. Dus dat hebben we lang geleden al opgegeven. Maar nu komt dus alles op mij neer en dat vind ik niet leuk. Hoef geen tips ofzo hoor, moest het alleen ff kwijt.
Auwereel
10-05-2026 om 14:57
Ik erger me aan het feit dat ik het niet bij één cracker kan laten, ik heb er inmiddels al 3 op. Het zijn echt stevige crackers, dus allang geen hongergevoel meer, zeker omdat ik ook al twee boterhammen op heb. Maar ze knabbelen zo heerlijk weg....
Mama-Inge
10-05-2026 om 15:13
Onderweg naar schoonouders
Blijkt een weg dicht te zijn
In plaats van de borden te volgen voor de omleiding, gaat hij de andere kant op, want volgens hem sneller
Niet dus, staan stil
Mama-Inge
10-05-2026 om 15:16
En man dacht dat hij voor moederdag wel een lekkere lunch kon regelen
Komt hij met broodjes thuis die hij lekker vind en ik niet
Euphoria
10-05-2026 om 16:37
hier heeft niemand aan mijn Moederdag gedacht. Kind niet, man niet. Maar ik ging wel vandaag voor mijn lieve schoonmoeder een bos bloemen halen, omdat we…voor Moederdag…op visite gingen.
Happyapple
10-05-2026 om 20:29
Euphoria schreef op 10-05-2026 om 16:37:
hier heeft niemand aan mijn Moederdag gedacht. Kind niet, man niet. Maar ik ging wel vandaag voor mijn lieve schoonmoeder een bos bloemen halen, omdat we…voor Moederdag…op visite gingen.
Ah dat is echt niet leuk 😞
Auwereel
10-05-2026 om 22:19
Ik erger me aan het verkoudheidsvirus dat mijn man te pakken neemt net nu we deze week op vakantie gaan. Uiteraard zijn er veel ergere dingen op de wereld, maar zoals man hoest en proest en snuft kan hij er vast niet zo fijn van genieten.
Broadway
11-05-2026 om 07:57
Ik erger me aan mijn oudste zus.
het was niet mogelijk om even een uurtje naar mam te gaan voor moederdag. dat kan natuurlijk, maar eigenlijk vind ik dat je het maar gewoon regelt. (we wonen allemaal heel dichtbij)
de échte ergernis zit dan in het feit dat ze niet mam zelf even belt of appt, maar in de familie-app zo'n kwijlberichtje schrijft over dat het elke dag moederdag is en dat ze zooooooveel om mam geeft.
ik heb getwijfeld of ik zou reageren met "verkeerde app?" maar ik laat het maar zo. ze leeft op applaus van de omgeving dus ik gun haar haar momentje wel....
Neweve
11-05-2026 om 10:48
Ik erger me eraan dat we vandaag de kids moesten wakker maken voor school. Hele vakantie uiterlijk 7.15 wakker en vandaag moesten we ze dus om 7.30 wakker maken...
Loulou39
11-05-2026 om 11:18
Dat ik weer veel te veel van Buienradar qua weersvoorspelling uitga. Het zou de hele dag droog blijven, maar nu moet ik zo naar het lab (en dat onderzoek moet echt vandaag) en dan gaat het precies regenen. Jammer!
Ander ergernis, ook over het weer, ik weet niet meer wat ik aan moet doen. De ene dag is het bloedheet, en bijvoorbeeld vandaag heb ik het koud (Lekker even klagen over het weer, maar ik meen het wel😝).