Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Offtopic

Wat lief al die felicitaties, bedankt ❤️

Yumi, alsnog van harte gefeliciteerd!! 🎂🥂 

Yumi, ook van mij nog gefeliciteerd 

Yumi, gefeliciteerd 💐

Yumi schreef op 25-04-2026 om 11:11:

Offtopic

Wat lief al die felicitaties, bedankt ❤️

Gefeliciteerd nog!

Ik heb mijn schoenen volgens mij te groot gekocht. Nouja beter te groot dan te klein.
Mooi kleurtje dus ik hou ze toch maar.
Volgende keer eerder in het seizoen schoenen kopen. Dan kan ik ze gewoon in de winkel kopen.

Films waarvan  het geluid om de haverklap van 10 naar 20 gaat. Ik zit De Devil wears Prada te kijken en ik zit met de afstandsbediening in mijn hand. Die film zou best aardig kunnen zijn maar om die reden zet ik m af. 

Ook van mij nog een felicitatie Yumi

oudmaarnognietkoud schreef op 25-04-2026 om 14:16:

Films waarvan het geluid om de haverklap van 10 naar 20 gaat. Ik zit De Devil wears Prada te kijken en ik zit met de afstandsbediening in mijn hand. Die film zou best aardig kunnen zijn maar om die reden zet ik m af.

Oeh, van standje niet-te-verstaan naar klereherrie, daar heb ik toch ook zo'n hekel aan!

oudmaarnognietkoud schreef op 25-04-2026 om 14:16:

Films waarvan het geluid om de haverklap van 10 naar 20 gaat. Ik zit De Devil wears Prada te kijken en ik zit met de afstandsbediening in mijn hand. Die film zou best aardig kunnen zijn maar om die reden zet ik m af.

Dit is ook een grote ergernis van mij. Ook bij actualiteitenprogramma's, journaals e.d. kan het geluid enorm fluctueren. Om maar niet te spreken over reclame....

Veel te laat, maar ook namens mij nog van harte gefeliciteerd, Yumi! 

Ik erger me momenteel aan alles, want ik ben ongesteld, dus de lijst is eindeloos. Maar vooral aan het feit dat ik gisteren zes uur van mijn leven verspild heb aan een slechte serie op Netflix. Unchosen. Het begon nog wel aardig, maar wat een flutserie. Uiteindelijk bleef de beloofde spanning uit en het einde sloeg in mijn ogen nergens op. Zonde van mijn tijd. 

Jujubee schreef op 26-04-2026 om 08:52:

Veel te laat, maar ook namens mij nog van harte gefeliciteerd, Yumi!

Ik erger me momenteel aan alles, want ik ben ongesteld, dus de lijst is eindeloos. Maar vooral aan het feit dat ik gisteren zes uur van mijn leven verspild heb aan een slechte serie op Netflix. Unchosen. Het begon nog wel aardig, maar wat een flutserie. Uiteindelijk bleef de beloofde spanning uit en het einde sloeg in mijn ogen nergens op. Zonde van mijn tijd.

Ik heb unchosen ook gezien, ik had er ook meer van verwacht. Vond het einde ook echt stom.

Broodjebrie schreef op 26-04-2026 om 08:53:

[..]

Ik heb unchosen ook gezien, ik had er ook meer van verwacht. Vond het einde ook echt stom.

Ja suf he? Ik was al gewaarschuwd door een collega dat het niet zo ging zoals je zou denken en dat was ook zo. En ik ben echt wel fan van Asa sinds Sex Education, maar ik vond het echt drie keer niks. Ik ben helemaal bezig met sektes de laatste tijd dankzij een aantal goede docu's op Netflix dus dit leek me echt gaaf, maar helaas. 

Oh jammer van Unchosen, dat is eigenlijk de volgende serie op mijn lijstje.

Dolfje schreef op 26-04-2026 om 10:33:

Oh jammer van Unchosen, dat is eigenlijk de volgende serie op mijn lijstje.

Nou ja, misschien vindt jij hem wel helemaal geweldig he, dat kan natuurlijk ook. Smaken verschillen. Zolang je niet teveel verwacht vindt je het misschien wel heel sterk. Het acteerwerk is prima, maar de inhoud en de verhaallijn vielen me tegen. Sowieso vind ik dat Netflix weinig goeds produceert qua eigen series en films. Soms lijkt het wel alsof AI hun dialogen schrijft of zo. Ik vind Ginny en Georgia heerlijk en Grace en Frankie, maar verder is er weinig Netflix Originals die ik echt geweldig vind. Naar mijn mening waren er vroeger gewoon veel betere series en films dan nu. Maar als ik dat hardop zeg, voel ik me zo'n bittere oude taart.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.