Huiskamer
Loulou39
24-04-2026 om 19:37
Gefeliciteerd Yumi 🎊🎉
Ik kreeg vorig jaar zomer eenzelfde soort mail van Rituals op mijn verjaardag. Omdat ik het gek vond dat ik een klein bedrag zelf zou moeten betalen, ben ik daar ook achteraan gegaan. Het meisje van Rituals zei dat dat vaker voorkwam en dat dat mailtje inderdaad niet van Rituals komt.
Dit was voor de afgelopen hack, dus wel heel gek…
lientje69
24-04-2026 om 19:48
Nog gefeliciteerd Yumi. Gelijk met mijn echtgenoot dus.
Ik heb ook een account bij Rituals. Maar niks over gehoord of ik ook gehackt ben. Ze zeiden dat iedereen die gehackt was een mail zou krijgen maar dat is dus blijkbaar niet zo begrijp ik?
Yumi
24-04-2026 om 20:17
Bedankt voor de felicitaties!
@Lientje, ze zeggen inderdaad dat ze dit hebben gedaan, maar ik heb niets ontvangen.
Op de website staat onder de kop data meer informatie. Ik bestel daar zelden iets, en heb via de website een verzoek gedaan om mijn account te verwijderen.
FAQ | Veelgestelde Vragen | RITUALS
lientje69
24-04-2026 om 21:56
Yumi schreef op 24-04-2026 om 20:17:
Bedankt voor de felicitaties!
![]()
@Lientje, ze zeggen inderdaad dat ze dit hebben gedaan, maar ik heb niets ontvangen.
Op de website staat onder de kop data meer informatie. Ik bestel daar zelden iets, en heb via de website een verzoek gedaan om mijn account te verwijderen.
FAQ | Veelgestelde Vragen | RITUALS
Ik heb ook niks ontvangen. Maar ook geen spam ofzo nog.
ToetieToover
25-04-2026 om 07:33
Kak hooikoorts kak migraine ik wil van lichaam ruilen. Ziet er aardig uit, afgetraind en wel, wil er iemand ruilen voor een minder gevoelig exemplaar zonder kwalen?! Coeliakie inbegrepen, op overige verborgen gebreken geen garantie.
Herfstappeltaart
25-04-2026 om 07:34
ToetieToover schreef op 25-04-2026 om 07:33:
Kak hooikoorts kak migraine ik wil van lichaam ruilen. Ziet er aardig uit, afgetraind en wel, wil er iemand ruilen voor een minder gevoelig exemplaar zonder kwalen?! Coeliakie inbegrepen, op overige verborgen gebreken geen garantie.
Wat rot voor je....(aan mijn lichaam heb je niks..ook migraine).
Broodjebrie
25-04-2026 om 08:38
ons blok (appartementencomplex) zit sinds donderdagavond zonder warm water
gisteren hebben ze een poging gedaan het te verhelpen maar helaas nog steeds koud water. Straks ga ik sporten dus dan kan ik daar wel douchen gelukkig. Erg irritant dit.
Cle0
25-04-2026 om 10:54
Mijn buurjongen/man is echt wel een goed jong. Maar alles gaat qua geluid tien keer zo hard als bij anderen. Muziek op standje festival. We hebben een gehorig pand, dus voordeuren open en dicht en trap op en af hoor je sowieso, maar bij hem lijkt het altijd alsof er een kudde olifanten de trap op stampt. Klussen levert bijna altijd wel lawaai op, maar hij is nu ergens mee bezig en ik vraag me oprecht of het gebouw nog wel intact is, zo hard als sommige knallen zijn. En dat terwijl ik dacht dat hij inmiddels helemaal klaar was met klussen. Helaas niet dus.
Zo'n groot verschil met de andere twee appartementen, die je amper hoort.