Huiskamer
Ted68
18-04-2026 om 10:13
Aan mijn man: hoe ouder hoe slordiger; deze week al een keer met de auto over zijn jasje gereden, daarin zat zijn lees bril.....En vanochtend zag ik zijn telefoon, met een kapotte hoes; had hij hem op het dak van de auto laten liggen, bij een patiënt.... Gelukkig is de telefoon zelf niet kapot..…
Bloemenzee
18-04-2026 om 10:59
Aan mezelf. Ik weet niet wat iedereen wil en moet. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Ikzelf wil vooral rust, maar dat is zo moeilijk. En vooral ben ik ingesteld 
kerst
18-04-2026 om 13:56
Echt prut dat preferentiebeleid van de ziektekostenverzekering.
Nu krijg ik medicatie van het goedkoopste merk, terwijl het A merk in mijn ervaring duidelijk beter werkte. En dan zegt apotheek ook nog dat het dezelfde stof is.
En het A merk wordt nu niet meer geproduceerd..
En ik erger mij ook weer aan mijn rij angst.
Bloemenzee
18-04-2026 om 14:32
Bloemenzee schreef op 18-04-2026 om 10:59:
Aan mezelf. Ik weet niet wat iedereen wil en moet. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Ikzelf wil vooral rust, maar dat is zo moeilijk. En vooral ben ik ingesteld
Ongesteld.
Mick87
18-04-2026 om 14:51
kerst schreef op 18-04-2026 om 13:56:
Nu krijg ik medicatie van het goedkoopste merk, terwijl het A merk in mijn ervaring duidelijk beter werkte. En dan zegt apotheek ook nog dat het dezelfde stof is.
En het A merk wordt nu niet meer geproduceerd..En ik erger mij ook weer aan mijn rij angst.
Dit geintje hebben ze mij ook geflikt. Andere puffer voor m'n astma. En geleidelijk aan, zonder dat ik het in eerste instantie zelf door had, kreeg ik meer klachten en kelderde m'n longfunctie. Nu na heel wat gedoe toch weer m'n oude medicatie
Yumi
18-04-2026 om 18:56
Yumi schreef op 10-04-2026 om 18:45:
[..]
Ik ben meerder jaren klant geweest bij picnic, in 2018 was ik een van de eerste klanten. Dus tot 'n jaar of 3/4 geleden, ik zal eens kijken of ik in mijn oude account kan komen. Crisp is vrij vaag over biologisch en heeft het over meer administratief werk voor de teler, terwijl dat er genoeg producten zijn die zonder label ook goed zijn...leuk verhaal maar daar vroeg ik niet om
Bedankt voor de tip ik ga het binnenkort proberen.
Na 'n week van meerdere telefoontjes naar en van picnic, lukte het niet om in mijn account te komen. Klantenservice heeft uiteindelijk oude verwijderd en ik heb een nieuw aangemaakt. Allereerst de klantenservice was erg vriendelijk en behulpzaam met medewerksters die zelf ook terugbelden, dat is een enorm verschil met AH.
Waar het eigenlijk om draaide was meer keuze van biologische groenten en dat is niet gelukt. Het assortiment was hetzelfde als AH, maar duurder omdat ik korting en persoonlijke aanbiedingen krijg als premium klant. Daarnaast vond ik het vervelend om in te schatten hoe lang de houdbaarheid van de vers producten is (bij ah staat dat vermeld).
Verder lees ik altijd welke ingrediënten/voedingswaarde een product bevat, en of iets wel geschikt is voor vegetariërs. Dat zie ik hier niet terug in de omschrijving.
Toch een bestelling geplaatst en ik kreeg veel te veel plastic tasjes, in sommige tasjes zat een of 2 artikelen, geen idee waarom. Diepvries apart is logisch maar de rest? Het gebruik van zoveel plastic is jammer voor een bedrijf met elektrische voertuigen die zijn energie haalt van zonnepanelen.
Mijn vers gerookte forel was flink door elkaar gehusseld tot een slijmerig geheel en voelde niet aan als zijnde gekoeld, ligt bij het gftafval, deodorant was niet geleverd, en eieren die volgens het verhaal rechtstreeks van de boer komen, hebben normaal een langere houdbaarheid dan 'n week.
Ik vond het een teleurstellende ervaring, maar het maakt voor mij wel het e.a duidelijk. Blijkbaar staan biologische (vers)producten niet op het prioriteitenlijstje van de supermarkten. Maar blij dat ik het heb geprobeerd, goed om te weten.
Bakblik
18-04-2026 om 20:51
Geërgerd aan al die *(>/÷ toeristen! Ze willen allemaal vooraan de stoep staan als het bloemencorso voorbij komt. Duwen trekken en geen rekening houden met anderen die het ook willen zien. Allemaal in de weer met van die selfie-sticks, ik heb bijna niks gezien alleen maar ruggen.
Af en toe werden ze door stewards weer op de stoep geduwd maar langer dan 3 minuten blijven staan was erg niet bij.
Onze gast heeft gelukkig wel wat kunnen zien. Lange meid dus die kon WEL over die hele groep Aziaten heen kijken.
BlairW
19-04-2026 om 08:15
kerst schreef op 18-04-2026 om 13:56:
En het A merk wordt nu niet meer geproduceerd..En ik erger mij ook weer aan mijn rij angst.
De werkzame stof is ook gewoon hetzelfde. De hulpstoffen kunnen wel verschillen, maar de werkzame stof is in elk merk hetzelfde.
oudmaarnognietkoud
19-04-2026 om 10:29
0lijfje schreef op 17-04-2026 om 18:02:
Ik heb een best onterechte ergernis. Wij zijn onze tuin volledig aan het opbouwen en herindelen en daarvoor hebben we de schutting afgebroken die vanaf halverwege de tuin naar achter liep. Dus nu hebben we tijdelijk een stuk tuin wat open is naar de buren. Nu kan ik geen stap meer buiten zetten, zonder dat de buurvrouw met me wil kletsen door die opening heen. Aardig mens hoor, maar ik wil je helemaal niet elke dag continu spreken
Oh die snap ik goed hoor. Wij kochten ooit een huis en tussen ons en de buren stond een schuttinkje van 1.20m hoog. De bergingen stonden achterin de tuin. Elke keer als de buurman (nooit de buurvrouw) naar zijn berging liep begon hij een kletspraatje. Terwijl ik gewoon lekker zat te lezen.
Toen er bij ons kinderen kwamen hadden wij een goede smoes om die schutting naar 1.80m te trekken.
Achteraf gezien hadden wij dat natuurlijk gewoon gelijk moeten doen.
Netherfield
19-04-2026 om 14:04
Ik erger me aan de woedeuitbarsting van een jonge man. Hoe durf je zo tegen mijn dochter te doen! Ze was gewoon bang.
Tinydancer
19-04-2026 om 14:37
Yumi, afhankelijk van waar je woont zijn er ook biologische bezorgdiensten. O.a. hofweb is goed. Misschien ook eens proberen ?
Yumi
19-04-2026 om 17:30
Tinydancer schreef op 19-04-2026 om 14:37:
Yumi, afhankelijk van waar je woont zijn er ook biologische bezorgdiensten. O.a. hofweb is goed. Misschien ook eens proberen ?
Goh nooit van gehoord, ze bezorgen ook in mijn buurt. Dank je, dit ga ik zeker proberen!
Rogue
19-04-2026 om 17:32
ik ben inspiratie aan het zoeken voor een trouwboeket van een vriendin maar ik kom geen stap verder, als ik naar de website's ga voor bloemisten, staan er maar een of 2 voorbeelden🤓 en op pintrest is alles tegenwoordig AI
dan maar google afbeeldingen 
Mick87
19-04-2026 om 20:25
ik irriteer me aan vuurwerkoverlast in mijn wijk. Net werd er weer flink afgestoken. Vogels vliegen in paniek weg. Zo zielig.