Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Of je was zo moe van je gesleep dat je er prinsesheerlijk doorheen geslapen hebt Ik denk altijd dat mijn geliefde alleen maar snurkt als ik midden in de nacht wakker lig, maar dat is vast niet waar…

Ik ergerde me net aan een vent in een dikke auto die zo nodig naar me moest toeteren toen ik keurig met richting aangeven en alvast duidelijk links gaan rijden het voorsorteervak in wilde waar hij reed. Laat me d’r gewoon effe tussen eikel, het was niet alsof ik al meterslang langs een stilstaande rij had gereden en keihard aan het voordringen was ofzo, en ook niet alsof hij twee keer zo hard reed als ik. 

mut

mut

02-04-2026 om 08:26

Lessen die ik niet kan geven omdat er weer een wedstrijd/ uitstap/ iets anders is maar dat ik dan wel naar school moet komen om toezicht te moet houden op eender welke klas met leerlingen die ik niet ken.

Moosey schreef op 02-04-2026 om 08:22:

Of je was zo moe van je gesleep dat je er prinsesheerlijk doorheen geslapen hebt Ik denk altijd dat mijn geliefde alleen maar snurkt als ik midden in de nacht wakker lig, maar dat is vast niet waar…

Ik ergerde me net aan een vent in een dikke auto die zo nodig naar me moest toeteren toen ik keurig met richting aangeven en alvast duidelijk links gaan rijden het voorsorteervak in wilde waar hij reed. Laat me d’r gewoon effe tussen eikel, het was niet alsof ik al meterslang langs een stilstaande rij had gereden en keihard aan het voordringen was ofzo, en ook niet alsof hij twee keer zo hard reed als ik.

O dat is irritant idd. Andersom vind ik het irritant als mensen het begrip 'ritsen' blijkbaar niet kennen. Dan laat ik er 1 keurig tussen, dan willen er nog meteen 2 bij. En maar doordrukken zodat ik in de remmen moet . Voeg gewoon achter mij in, daar is ook plek. 

Koettie schreef op 01-04-2026 om 17:27:

Collegas met zieke kinderen. Kan gebeuren maar raad eens wie opeens meer moet gaan doen. en toen zag ik toevallig net dit artikel.

https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/17404a6d-1c9f-4d3e-9bc3-8c780f5a7323/kinderloze-collegas-worden-over-het-hoofd-gezien-de-druk-ligt-vaak-bij-de-blijvers

kijk hier maar naar. soms overdreven, maar vaak erg accuraat 

https://www.tiktok.com/@jaustin327

Bailey26 schreef op 01-04-2026 om 13:38:

grr ik heb een aft in mijn mond en die doet zeer.

Vorig jaar had ik er ineens eentje. Op Google las ik een tip. Drie keer per dag een tablet paracetamol erop leggen en laten smelten. Smaakt natuurlijk ontzettend goor. Maar het hielp wel, tegen de pijn en hij was na twee dagen weg. 

Ongesteld en al 2 dagen koppijn. En ik moet vanmiddag en vanavond werken tot 22:00 uur. Ben niet vooruit te branden vandaag.

Wieder schreef op 02-04-2026 om 07:04:

Door een combinatie van hooikoorts en een indrukwekkende verkoudheid (die hij van mij heeft dus daar kan ik niks van zeggen) snurkt mijn man al twee weken onwaarschijnlijk hard. En wat ik ook doe: porren, duwen, schoppen, schelden, niets houdt hem tegen. Hij snurkt onverschrokken door. De héle nacht. Dus afgelopen weekend was ik het zat. Op zondag ben ik naar Ikea gegaan, wat wegens de drukte mijn persoonlijke hel is in het weekend, en heb daar voor 600 euro aan spullen gekocht. Bed, matras, kussen, beddengoed. In mijn spaarzame vrije uurtjes heb ik de kamer die we over hebben opgeruimd, leeggehaald, schoongemaakt. Ik heb zelfs de ramen gezeemd! Kasten die er stonden heb ik uit elkaar gehaald, naar beneden gebracht (hij mag ze naar de stort brengen, doet hij ook nog wat). Loeizwaar bed plank voor plank naar boven gesjouwd en in elkaar gezet (met lades hè, ik was nog trots op mezelf!). Matras, dat ook helemaal niet licht en tamelijk onhandelbaar was, de trap op gekregen. Gisterochtend, voor mijn werk en na nacht zoveel vol ingehouden irritatie, het bed opgemaakt en de kamer gezellig gemaakt. Lampje hier, kaarsje daar, ik heb geen mancave maar een teefcave. Triomfantelijk ging ik gisteravond in ons echtelijk bed liggen: kom maar op met je gesnurk, ik verhuis bij de eerste vorm van overlast naar mijn heerlijke nieuwe geluidloze kamer!

Zojuist werd ik van zijn wekker wakker. Hij heeft niet gesnurkt. Ik ben bijna beledigd...

Zal je altijd zien. Briljant geschreven stukje overigens!

aan bol.com, ik heb gister een bestelling geplaats en er stond dat het zaterdag bezorgd wordt prima.

krijg ik vanmorgen een pushbericht wordt het vandaag bezorgd tussen nu en 12:00

maar ik moet vanmiddag werken, hoop echt dat ze er zijn voor ik weg moet 

JtM

JtM

02-04-2026 om 10:31 Topicstarter

Sorry Wieder, maar  
Heerlijk geschreven!

Mijn ergenis: ik voel me alsof ik 3 flessen wijn heb gedronken gister. Wat een hoofdpijn en brak gevoel. Blegh. Hopelijk gaat de dag snel voorbij. 

En, ik heb wat avondeten van gisteren over, maar daar heb ik vandaag geen zin in.
Wat ik dan wel moet eten vanavond? Geen idee, nergens zin in tot nu toe, maar wil eigenlijk ook niks ongezonds eten waar het dan meestal wel op neer komt.

oudmaarnognietkoud schreef op 02-04-2026 om 08:58:

[..]

Vorig jaar had ik er ineens eentje. Op Google las ik een tip. Drie keer per dag een tablet paracetamol erop leggen en laten smelten. Smaakt natuurlijk ontzettend goor. Maar het hielp wel, tegen de pijn en hij was na twee dagen weg.

Bedankt voor de tip (en de anderen ook die een tip hadden).

Hij lijkt nu gelukkig op zijn retour.

kerst schreef op 02-04-2026 om 08:16:

Fabrikanten, er is geen plussize bikini die echt goed past

Weet niet wat je al geprobeerd hebt en wellicht ken je dit al, maar Prima Donna heeft mooie badkleding. Ook in grotere (cup) maten. Kost wel wat helaas. Ik ben daar goed geslaagd. Je kunt de tops en broekjes apart kopen. 
ook het merk Anita heeft badkleding in grotere maten. Zelf geen ervaring mee. 

kerst schreef op 02-04-2026 om 08:16:

Fabrikanten, er is geen plussize bikini die echt goed past

Ik slaag altijd goed bij Ulla Popken 

Nikki1973 schreef op 02-04-2026 om 11:05:

[..]

Weet niet wat je al geprobeerd hebt en wellicht ken je dit al, maar Prima Donna heeft mooie badkleding. Ook in grotere (cup) maten. Kost wel wat helaas. Ik ben daar goed geslaagd. Je kunt de tops en broekjes apart kopen.
ook het merk Anita heeft badkleding in grotere maten. Zelf geen ervaring mee.

Dat is nou net mijn "probleem": ik heb cup A.

Dat ik iets bij een partner van Bol.com bestel, levering morgen (ik heb het ook snel nodig), staat er in de bevestigingsmail levering 10 april, dat is dus niet morgen.

Dus geprobeerd te annuleren en alvast een andere (lelijke) kleur besteld want die gaat via een andere partner. Krijg ik een bevestigingsmail met een verkeerd bezorgadres. Dus weer annuleren.
Wat irritant dit zeg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.